ممنوعیت nft در Minecraft

57
0
nft در Minecraft

استودیوی Mojang که توسعه دهنده Minecraft است، موضعی قوی در برابر NFT ها اتخاذ کرده است. در یک پست وبلاگی با عنوان “Minecraft و NFTs”، این استودیو که متعلق به مایکروسافت است، نوشت که “ادغام NFT ها با Minecraft معمولا چیزی نیست که ما پشتیبانی یا اجازه دهیم.”

nft در Minecraft

 برای اطمینان از اینکه بازیکنان Minecraft تجربه ای ایمن و فراگیر دارند، فن آوری های بلاک چین مجاز به ادغام در برنامه های مشتری و سرور ما نیستند، Mojang گفت و همچنین نمی‌توان محتوای درون‌بازی Minecraft مانند جهان‌ها، پوسته‌ها، آیتم‌های پرسونا یا سایر مدها را توسط فناوری بلاک چین برای ایجاد یک دارایی دیجیتال کمیاب استفاده کرد.

به گفته موجنگ، برخی از شرکت‌ها «پیاده‌سازی‌های NFT را ایجاد کرده‌اند که با فایل‌های دنیای Minecraft و بسته‌های پوستی مرتبط است». استودیو همچنین پیشنهاد می‌کند که از نظر تئوری می‌تواند NFT‌های «کلکسیونی» Minecraft وجود داشته باشد یا اینکه بازیکنان می‌توانند با انجام کارهایی در Minecraft روی سرور یا کسب درآمد در خارج از بازی واقعی، NFT کسب کنند.

موجانگ استدلال می‌کند که این شیوه‌ها کمبود و محرومیت دیجیتال را تشویق می‌کنند، که در تضاد با ارزش‌های Minecraft است. استودیو گفت: «NFTها شامل همه جامعه ما نیستند و سناریویی از دارندگان و نداشته‌ها ایجاد می‌کنند. موجانگ حتی فراتر از این می‌گوید که ماهیت سودا گرانه NFT‌ها «سودجویی را تشویق می‌کند».

انتقاد از بلاکچین

 ما قویاً شما را تشویق می‌کنیم که پست وبلاگ را به طور کامل بخوانید، زیرا به طور خلاصه بسیاری از انتقادات مربوط به NFTها و پروژه‌های بلاک چین را به زبانی ساده بیان می‌کند. (چند نقل قول دیگر وجود دارد که می توانستیم آنها را اضافه کنیم.)

Valve همچنین موضع سختی را در برابر بازی‌های بلاک چین و NFT‌ها در Steam اتخاذ کرده است، و بسیاری از جامعه بازی‌ها NFT‌ها را به شدت رد کرده‌اند، زیرا Ubisoft تنها چند ماه پس از راه‌اندازی این ابتکار، ساخت NFT‌ها برای Ghost Recon Breakpoint را متوقف کرد. اپیک گیمز سال گذشته اعلام کرد که برای بازی‌های بلاک چین در فروشگاه اپیک گیمز “باز open ” ​​است و اولین بازی بلاک چین در ماه ژوئن به این فروشگاه آمد.

در حالی که Mojang به طور کامل در را بر روی ترکیب بلاک چین در آینده نمی بندد، با این جمله نتیجه گیری می کند که “در حال حاضر هیچ برنامه ای برای پیاده سازی فناوری بلاک چین در Minecraft نداریم.”

منبع : theverge

امتیاز این مطلب
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس