Ember Lab استعداد کار روی افسانه ی زلدا را دارد

53
0
Ember Lab استعداد خوبی در کار روی بازی Legend of Zelda دارد Ember Lab استعداد کار روی افسانه ی زلدا را دارد

بازی Kena: Bridge of Spirits نقاط اشتراک زیادی با مجموعه‌ی The Legend of Zelda دارد. به همین واسطه استودیوی Ember Lab باید شانس کار روی این مجموعه‌ی پرطرفدار را داشته باشد. در ادامه با اول نیوز همراه باشید تا به این مهم بپردازیم که چرا استودیوی Ember Lab استعداد کار روی افسانه ی زلدا را دارد.

یکی از جذاب‌ترین بازی‌های مستقل سال‌های اخیر، بدون شک Kena: Bridge of Spirits است. این بازی از زمان‌ عرضه در نمایش PS5 در سال ۲۰۲۰ به سرعت مورد توجه قرار گرفت. گرافیک چشم‌نواز و گیم پلی اکشن-ماجراجویی فوق‌العاده‌ی این بازی در نوع خود کم نظیر است. برخی بازی را با مجموعه‌ی دوست داشتنی Jak and Daxter مقایسه می‌کنند، و برخی اشتراکات گسترده‌ی بازی با مجموعه‌ی The Legend of Zelda را بر می‌شمرند. به خصوص این‌که سبک طراحی، رنگ‌بندی و معماهای بازی با مجموعه‌ی پرطرفدار نینتندو اشتراکات زیادی دارد.

با توجه به این‌که بازی بعدی Ember Lab مشخص نشده است و سونی مالکیت این استودیو را در اختیار ندارد، سازندگان می‌توانند روی هر بازی که دوست دارند کار کنند.

از آن‌جایی که شباهت‌های Kena: Bridge of Spirits با مجموعه‌ی The Legend of Zelda انکارناپذیر است، نینتندو می‌تواند شانس بزرگی به این استودیوی با استعداد بدهد. غول ژاپنی نشان داده که در شکار استعدادها خبره است. به عنوان مثال آن‌ها به استودیوی مرکوری استیم اجازه‌ی کار روی مجموعه‌ی مترویید را دادند. بنابراین این خواسته‌ی ما چندان دور از ذهن و غیرمنطقی نیست.

 

Ember Lab استعداد خوبی در کار روی بازی Legend of Zelda دارد

شباهت‌های بین Kena: Bridge of Spirits و The Legend of Zelda

حتی تازه‌کارترین و تازه‌واردترین طرفداران افسانه‌ی زلدا نیز می‌توانند به راحتی شباهت‌های بین کنا و این مجموعه را مشاهده کنند. به عنوان مثال گیم پلی شباهت‌های فراوانی دارد و این اصلاََ چیز بدی نیست. بازی‌بازان بیش‌ترین زمان را به کاوش در محیط بازی می‌پردازند و در این راه با معماها و دشمنان متعددی مواجه می‌شوند. همچنین شاهد غولآخرهای متنوع و غول‌آسا نیز هستیم و مناطقی که شباهت فراوانی به سیاه‌چاله‌های افسانه‌ی زلدا دارند.

طرفداران بازی‌های Ocarina of Time و Twilight Princess احساس قرابت فراوانی با Kena: Bridge of Spirits خواهند کرد. فقط کافی است جای کنا را با لینک عوض کنید و جزئیات محیط بازی را افزایش دهید تا شاهد یک زلدای جدید باشیم.

 

The Legend of Zelda: Majora's Mask Ember Lab استعداد کار روی افسانه ی زلدا را دارد

سابقه‌ی کاری مرتبط Ember Lab با مجموعه‌ی زلدا

سوای شباهت‌های غیرقابل انکار Kena: Bridge of Spirits و مجموعه‌ی زلدا، Ember Lab سابقاً روی پروژه‌ی مرتبط با این مجموعه کار کرده است. آن‌ها یک فیلم کوتاه اقتباس گرفته شده از بازی کلاسیک نینتندو 64 یعنی The Legend of Zelda: Majora’s Mask را در کارنامه دارند. این فیلم کوتاه به زیبایی ترس، سرگشتگی و ناراحتی Skull Kid را به نمایش می‌گذارد.

فیلم انیمیشنی Ember Lab مورد توجه و استقبال شدید طرفداران افسانه‌ی زلدا مواجه شده است. آن‌ها عشق فراوانی را نثار سازندگان کردند. وسواس سازندگان در خلق این فیلم کوتاه نشان دهنده‌ی عشق آن‌ها به این مجموعه است. به خصوص علاقه‌ی قلبی آن‌ها به The Legend of Zelda: Majora’s Mask قابل مشاهده است. چه خوب که نینتندو وظيفه‌ی بازسازی این بازی را به Ember Lab بسپارد.

همان‌طور که گفتیم نینتندو مشکلی با کار کردن و سپردن مجموعه‌های پرطرفدار خود به استودیوهای خارجی ندارد. ما قبلاً این را با مرکوری استیم دیدیم. آن‌ها ۲ بازی مترویید را ساختند که Metroid Dread موفقیت بالایی به دست آورد. نینتندو همچنین بازسازی بازی‌های کلاسیک زلدا را نیز به استودیوهای متفرقه و شخص ثالت اعطا کرده است. بنابراین هیچ بعید نیست که روزی شاهد این باشیم Ember Lab نسخه‌ی جدید The Legend of Zelda را توسعه می‌دهد.

بازی Kena: Bridge of Spirits هم‌اکنون برای کامپیوتر، پلی استیشن 5 و پلی استیشن 4 در دسترس است.

خب دوستان نظرتان چیست؟ به نظر شما Ember Lab گزینه‌ی خوبی برای کار کردن روی مجموعه‌ی پرطرفدار افسانه‌ی زلدا خواهد بود؟ Ember Lab استعداد کار روی افسانه ی زلدا را دارد؟ لطفاً دیدگاه‌های خود را با ما در بخش نظرات به اشتراک بگذارید.

امتیاز این مطلب
رضا خلف چعباوی
نوشته شده توسط

رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: [email protected]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس