خرید آیفون 14 به صرفه است؟

80
0
خرید آیفون 14 به صرفه است

هم اکنون تنها یک ماه دیگر تا رونمایی آیفون 14 باقی مانده است، و اگر به این فکر می کنید که آیا باید مدل های 2022 را انتخاب کنید یا گوشی فعلی خود را نگه دارید و تا سال 2023 برای آیفون 15 منتظر بمانید، یکی از صاحب نظران صنعت در مورد این موضوع صحبت کرده است. آیا خرید آیفون 14 به صرفه است؟

اپل، به هر دلیلی، قبل از معرفی فناوری جدید بیشتروقت خود را صرف این می کند، که توضیح دهد چرا تبلیغات زیادی در مورد always-on-mode وجود دارد که سال ها در گوشی های اندرویدی جزء اصلی ترین مسئله بوده است.

به طور مشابه، در حالی که موتورولا یک تلفن به همراه دوربین 200 مگاپیکسلی معرفی کرده است و آخرین پرچمدار سری گلکسی اس سامسونگ سومین نسخه ای است که دارای سنسور اصلی 108 مگاپیکسلی است، طبق گزارش ها، تنها امسال است که اپل یک سنسور 48 مگاپیکسلی را معرفی خواهد کرد.

این بدان معنا نیست که مشخصات خام همه چیز است. در واقع، گوشی‌های آیفون 13 اپل یکی از بهترین دوربین‌های گوشی ‌های دنیا هستند. نکته بیشتر این است که اپل در مورد مشخصات پر زرق و برق پیشتاز بازار نیست و به همین دلیل، آیفون 14 پرو و ​​پرو مکس، حتی با طراحی جدید قرص ‌دار و سوراخ‌ دار و دوربین جدید 48 مگاپیکسلی‌ اش، ممکن است نتوانند برخی را تحت تأثیر قرار دهد.

مصرف کنندگان را متعجب می کند که آیا بهتر است منتظر آیفون 15 بمانند، آیفون 15 که شایعه می شود موارد بیشتری مانند پورت USB-C به جای فناوری اختصاصی لایتنینگ، احتمالاً Face ID زیر صفحه نمایش و لنز تله فوتو پریسکوپ را به ارمغان می آورد برای محدوده زوم بیشتر.

مارک گورمن از بلومبرگ وقتی از یک خواننده Power On پرسیده شد که آیا ارزش آن را دارد که سال آینده تا آیفون 15 منتظر بمانید، زیرا USB-C خواهد داشت؟ نه به این دلیل که ضروری نیست، بلکه به این دلیل که “بسیاری از همگام سازی و اتصال را می توان به صورت بی سیم انجام داد”، او فکر می کند که آیفون 14 یک به روز رسانی حداقلی خواهد بود و آیفون 15 چشمگیرتر خواهد بود، و این دلیل قانع کننده ای است برای اینکه شما تا سال آینده صبر کنید.

مدل‌های استاندارد – آیفون 14 6.1 اینچی و آیفون 14 مکس 6.7 اینچی – حتی کمتر ارتقا خواهند یافت، زیرا احتمالاً همان طراحی، تراشه و دوربین را با انواع استاندارد فعلی حفظ خواهند کرد.

علاوه بر این، خط تولید آیفون 14 می تواند گران تر از سری آیفون 13 باشد. در 6 می، زمانی که انتظار می‌ رود اپل گوشی‌های جدید را در کنار ساعت‌های هوشمند جدید معرفی کند، چیزهای بیشتری خواهیم یافت.

امتیاز این مطلب
سهیل دهقانی
نوشته شده توسط

سهیل دهقانی

علاقه مند به فناوری و تکنولوژی های روز دنیا کارشناس سئو و تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس