خودکشی برای ارزهای دیجیتال

45
0
خودکشی برای ارزهای دیجیتال

بر اساس گزارش منتشرشده در رسانه‌های خبری هند، یک جوان 23 ساله با از دست دادن مبلغ حدود 37500 دلار در بازار ارزهای دیجیتال تلاش کرد با پریدن از روی پل رودخانه‌ای در کلکته هند، خودکشی کند. یک راننده تاکسی که از نیت مرد جوان برای خودکشی آگاه شد، مأموران امنیتی نزدیک را درباره تصمیم او مطلع کرد. گزارش‌های منتشرشده بدون اشاره به نام این جوان، بیان کردند که پلیس توانست مانع از خودکشی این فرد جوان شود. خودکشی برای ارزهای دیجیتال ؟؟؟؟

خودکشی برای ارزهای دیجیتال

پس از بازجویی، این جوان به پلیس گفت که از پول وام، فروش اشیای قیمتی و حتی حقوق بازنشستگی مادرش برای سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال استفاده کرده و متحمل ضررهای زیادی شده است. طبق گزارش‌ها، در هفته‌های اخیر، او تماس‌های تهدیدآمیزی از افرادی دریافت می‌کرد که به او وام داده بودند. او در نهایت با ناامیدی تصمیم گرفت خودکشی کند و به زندگی خود پایان دهد.
به گفته پلیس، این چهارمین حادثه‌ مشابه بود که با پریدن از روی پل سعی در پایان دادن به زندگی خود داشتند. در دو مورد پلیس توانست آن‌ها را نجات دهد.
در ماه گذشته نیز یک دانشجو در شهر لاکنو هند پس از از دست دادن 4200 دلار در یک کلاهبرداری رمزارزی خودکشی کرد.
هند دارای نرخ پذیرش بالای ارزهای دیجیتال است و انتظار می‌رود تا پایان سال 2023 به 150 میلیون کاربر فعال در این حوزه دست یابد. طبق یک مطالعه توسط HedgewithCrypto، هند هفتمین کشور بزرگ از نظر پذیرش ارزهای دیجیتال است و استرالیا، ایالات متحده آمریکا و برزیل به ترتیب رتبه‌های اول، دوم و سوم را دارند.

cryptopotato

امتیاز این مطلب
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس