در جدیدترین اخبار Minecraft؛ پس از مرگ استریمر معروف ادای احترام کرد

134
0
جدیدترین اخبار Minecraft

Minecraft با ادای احترام به استریمر محبوب Technoblade به روز شده است که خانواده اش هفته گذشته مرگش بر اثر سرطان را اعلام کردند. تصویر اسپلش برای Minecraft در لانچر بازی، اکنون خوکی را نشان می‌دهد که تاجی طلایی بر سر دارد – پیامی برای شخصیت Technoblade’s Minecraft، یک ‌خوک سلطنتی که تاج جواهری بر سر دارد. در این پست به بررسی جدیدترین اخبار Minecraft می پردازیم.

جدیدترین اخبار Minecraft

تیم Minecraft روز جمعه در توییتی نوشت که تیم “دلش به خاطر از دست دادن Technoblade” شکسته است و نوشت که او “خوشحالی زیادی” برای جامعه بازی به ارمغان آورد.

Technoblade یک استریمر بسیار محبوب Minecraft با بیش از 13 میلیون مشترک در YouTube بود و بخشی از سرور محبوب Dream SMP بود. در یک ویدیوی یوتیوب که پنجشنبه گذشته منتشر شد، پدر Technoblade پیامی را از استریمر خواند و درباره کارهایی که برای ساخت این ویدیوی نهایی انجام شده بود، در حالی که او با سرطان دست و پنجه نرم می کرد، صحبت کرد. تا لحظه نگارش این مطلب، بیش از 54 میلیون بازدید داشته است.

ادای احترام به Technoblade از سوی دیگر استریمرها و اعضای جامعه سازندگان Minecraft سرازیر شده است. در روزهای پس از آن، قطعات بی‌شماری از فن‌آرت نیز برای بزرگداشت در توییتر پست شده است.

اخبار Minecraft
اخبار Minecraft

تیم Minecraft مستقیماً تأیید نکرده است که صفحه نمایش اسپلش  به روز شده است، اما به وضوح این تغییر کوچک را در ادای احترام انجام داده است. نسخه اصلی تصویر پرتابگر همچنان دارای یک خوک در همان موقعیت است، اما فاقد تاج علامت تجاری Technoblade است.

منبع : theverge

امتیاز این مطلب
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس