معرفی بهترین برنامه های ساخت NFT در آیفون

94
0
ساخت NFT در آیفون

آیا تا به حال به این فکر افتاده اید که کلکسیون NFT خود را ایجاد کنید و بتوانید آنها را به فروش برسانید؟ NFT و فناوری های مربوط به لاک چین در حال گسترش هستند و همین موضوع باعث شده است تا خیلی از افراد به این صنعت علاقمند شوند و بخواهند در بخشی از آن به فعالیت بپردازند. فناوری بلاک چین، آینده اینترنت و فضای مجازی را رقم خواهد زد و از همین رو داشتن اطلاعات کافی در مورد این صنعت و یا آغاز فعالیت در این بستر می تواند در بلند مدت بسیار سودده باشد. در این مقاله به آموزش ساخت NFT در آیفون می پردازیم.

ساخت NFT در آیفون

NFT ها یکی از بخش هایی هستند که می توانید بدون داشتن دانش تخصصی از مزایای آن استفاده کنید. به هر حال، همه ما می دانیم که برخی از NFT ها به قیمت میلیون ها دلار فروخته شده اند و این درحالی است که صنعت NFT ها در حال حاضر در ابتدای مسیر خود است و هنوز خیلی از افراد از مزایای این صنعت بهره‌مند نشده اند و یا تجربه ای در زمینه خرید و فروش NFT ها نداشته اند. بهترین نکته در مورد بازار NFT ها این است که هر کسی می تواند وارد آن شود و آثار هنری دیجیتالی خود را به نمایش بگذارد. فرقی نمی کند که یک عکاس حرفه ای باشید و یا یک گرافیک آرتیست، شما این امکان را خواهید داشت تا به روش های مختلف آثار دیجیتالی خود را ایجاد کنید و به عنوان توکن های غیر قابل تعویض به فروش برسانید. حتی اگر قیمت کمی برای آنها در نظر بگیرید، داشتن یک کلکسیون NFT شخصی می تواند یک امتیاز به حساب بیاید. 

خوشبختانه، برنامه ‌هایی وجود دارند که می ‌توانند به شما در ساخت NFT با استفاده از دستگاه های آیفون کمک کنند. چه بخواهید چند NFT برای دوستان خود بسازید و چه بخواهید یک اثر بسیار ارزشمند بسازید و آن را به قیمت بالا به فروش برسانید، برنامه هایی که در ادامه قصد داریم به شما معرفی کنیم می توانند به شما کمک کنند تا چشم انداز NFT خود را به واقعیت تبدیل کنید. هر کسی می تواند NFT های خود را با استفاده از این برنامه های آیفون بسازد. بنابراین برای آشنایی بیشتر با 5 اپلیکیشن محبوب و معتبر در زمینه ساخت NFT ها در ادامه راهنما همراه ما باشید. 

برنامه GoArt

ساخت NFT در آیفون
ساخت NFT در آیفون

GoArt یکی از بهترین برنامه ها برای طراحی و ساخت NFT ها است که تنها از طریق آیفون در دسترس می باشد. با استفاده از اپلیکیشن گو این فرصت را دارید تا با جای آن که زمان بسیاری بر روی ایجاد آثار هنری بگذارید، عکس های خود را به NFT تبدیل کنید. در واقع GoArt عکس های شما را با استفاده از فیلترهای خلاقانه به NFT هایی منحصر به فرد تبدیل می کند که می توانید آنها را برای فروش در پلتفرم های مختلف قرار دهید. GoArt همچنین یکی از سریع ‌ترین برنامه‌ های ساخت NFT به شمار می آید، چراکه با استفاده از این برنامه می توانید در عرض چند ثانیه عکس مورد نظر خود را به NFT تبدیل کنید. 

از طرفی فیلترهای خلاقانه بسیاری در این اپلیکیشن موجود می باشد که شامل پاپ آرت، ون گوگ، پیکاسو و اسفنجی می شوند. پس از آن که عکس خود را ایجاد کردید می توانید آن را در گالری خود ذخیره نمایید. همچنین این فرصت را خواهید داشت تا یک عکس زنده بگیرید و فوراً آن را به یک عکس آماده NFT تبدیل کنید. پس از آن که NFT  های خود را با استفاده از GoArt ایجاد کردید، تصاویر ذخیره شده شما در یک فولدر خاص در گالری ذخیره می شود تا بتوانید بعدا به آنها دست پیدا کنید.  

برای شروع، ابتدا باید برنامه GoArt را دانلود کنید و یک حساب کاربری ایجاد کنید. می ‌توانید از نسخه آزمایشی رایگان که به صورت محدود ارایه می شود، برای ساختن NFT  ها استفاده نمایید و پس از آن که مطمئن شدید علاقمند به کار با اپلیکیشن هستید، می توانید اشتراک آن را تهیه نمایید. 

Download: GoArt (Free trial, subscription required)

برنامه NFT Creator

ساخت NFT در آیفون
ساخت NFT در آیفون

خالق NFT یا NFT Creator برنامه دیگری است که می توانید با استفاده از آن NFT های مورد نظر خود را ایجاد نمایید، این اپلیکیشن یکی از محبوب ترین و شناحته شده ترین اپلیکیشن ها در زمینه ساخت NFT به شمار می رود و کاربران بسیاری از سراسر دنیا دارد. NFT Creator برای افرادی طراحی شده است که می خواهند آثار دیجیتالی خود را با کیفیت بالا طراحی نمایند و از طرفی علاقه ای به پس زمینه های گرافیکی و تکراری ندارند. NFT Creator می تواند نیاز هر سازنده ای را برآورده کند چرا که آیتم ها و ویژگی های بسیاری در این اپلیکیشن موجود است و می توانید با استفاده از این آیتم ها آثار دیجیتالی خود را تا حد زیادی شخصی سازی و منحصر به فرد نمایید.  در NFT Creator برخلاف GoArt، نیازی به آپلود عکس ندارید. در عوض، این فرصت را دارید تا از داده های گرافیکی بسیاری که در این اپلیکیشن در دسترس است، عکس های خود را ادیت کنید. 

یکی از جنبه های منحصر به فرد NFT Creator وجود پس زمینه های قابل تنظیم در آن است. در این اپلیکیشن شما با طیف گسترده ای از پس زمینه های بسیار دیدنی رو به رو خواهید بود و می توانید بوم های مناسب با پروژه NFT  خود را از بین بوم های موجود در اپلیکیشن بیابید. یکی دیگر از ویژگی های NFT Creator وجود تعداد بسیاری از عکس های استوک، پس زمینه های انتزاعی و پس زمینه هایی با بافت های متنوع می باشد که باعث می شوند NFT های شما منحصر به فرد به نظر برسند. 

Download: NFT Creator! (Free, subscription available)

بازی NFT

ساخت NFT در آیفون
ساخت NFT در آیفون

بازی NFT توسط NinjaFT ساخته شده است و یکی دیگر از برنامه های برتر در زمینه ساخت NFT ها به شمار می رود که می توانید از دستگاه های آیفون خود از ویژگی های آن استفاده نمایید. این برنامه آیفون دارای برخی از بهترین قالب ها برای ساخت NFT است می توانید با استفاده از این قالب ها NFT هایی مانند برخی از NFT های معروف و پر فروش بسازید. با بازی NFT، قادر خواهید بود تا کارت های معاملاتی NFT مخصوص به خود را ایجاد کنید، همچنین در صورتی که علاقمند به کسب NFT ها به صورت رایگان باشید، می توانید بازی های مختلفی را انجام دهید. 

برای شروع، یک الگو را از مجموعه الگوهای اپلیکیشن انتخاب کنید و اطلاعات مورد نیاز را پر کنید. می ‌توانید یک کارت ورزشی، یک کارت پوکمون، یک کارت کفش ورزشی یا کارت‌ های جایزه را به صورت منحصر به فرد برای خود بسازید. صدها قالب دیدنی و ممتاز در این اپلیکیشن وجود دارد که می توانید آنها را به سبک خود سفارشی کنید. 

NFT Game همچنین دارای بازاری است که در آن می ‌توانید NFT‌های دیگر سازندگان را خریداری کنید  و حتی در برخی مواقع NFT‌ های رایگان برنده شوید. اگر قصد خرید یک NFT را دارید، حتما سعی کنید با استفاده از برخی راهنماهایی که در برنامه وجود دارد مواردی که قبل از خرید NFT باید در نظر بگیرید را بررسی نمایید. تنها نقطه ضعف این اپلیکیشن این است که زمانی که قصد داشته باشید NFT های خود را در زنجیره هوشمند بایننس اضافه کنید، باید هزینه‌ ای بپردازید و اگر می‌خواهید قفل همه قالب‌ ها را باز کنید، باید هزینه اشتراک را جداگانه پرداخت کنید.

Download: NFT Game (Free, subscription and in-app purchases available)

برنامه SuperMe

ساخت NFT در آیفون
ساخت NFT در آیفون

SuperMe برنامه ای نیست که به طور انحصاری برای ساخت NFT طراحی شده باشد. در عوض، برنامه ای است که برای ساخت آواتارهای کارتونی طراحی شده است. با این حال، خیلی از افراد زمانی که آواتارهای خود را با استفاده از ویژگی های این برنامه ساختند و دانلود کردند، آنها را به NFT هایی منحصر به فرد تبدیل می کنند. 

اگر کمی به دنیای NFT ها وارد باشید، حتما می دانید که NFT های سبک آواتار محبوب هستند و اگر به دنبال ایجاد یک NFT سرگرم کننده با سبک اصلی خود هستید، SuperMe پلتفرمی است که تمامی نیازهای شما را برای ایجاد NFT هایی جذاب پوشش می دهد. با SuperMe، می توانید مو، لباس و حالات چهره آواتار خود را سفارشی کنید. همچنین می توانید یک پس زمینه سفارشی ایجاد کنید و یا از آیتم های گفتار و تایپ نیز بر روی عکس های خود بهره‌مند شوید. 

هنگامی که آواتار خود را ایجاد کردید، این امکان را دارید تا آن را در قسمت گالری گوشی آیفون خود ذخیره نمایید تا بعداً به عنوان NFT از آن استفاده کنید. یک راه عالی برای استفاده از آواتار SuperMe اضافه کردن آن به کارت های قابل معامله با استفاده از برنامه NFT Game است. همچنین می ‌توانید این آواتارها را به برنامه‌ های دیگر اضافه کنید و با استفاده از پس‌زمینه ‌های قابل تنظیم NFT های خود را شخصی سازی نمایید. 

Download: NFT Game (Free, subscription and in-app purchases available)

برنامه 8bit Painter

ساخت NFT در آیفون
ساخت NFT در آیفون

8bit Painter بهترین سازنده تصاویر پیکسلی در اپ استور است که امروزه بسیاری از افراد از آن استفاده می کنند. بسیاری از NFT های محبوب از سبک تصویر پیکسلی استفاده می کنند، بنابراین اگر به دنبال ساخت یکی از آن ها هستید، 8bit Painter می تواند یک انتخاب عالی برای شما باشد.  تنها کاری که باید انجام دهید این است که یک بوم جدید ایجاد کنید و اندازه NFT خود را انتخاب کنید. اندازه ها از 16*16 شروع می شوند و تا 160*160نیز ادامه پیدا می کنند. هر چه اندازه  بوم شمابزرگتر باشد، پیکسل های موجود در تصویر شما نیز بیشتر خواهند بود، آثار پیکسلی ساده معمولاً دارای ابعادی در حدود ۱۶×۱۶ یا ۳۲×۳۲ می باشند. 

شما همچنین می توانید تصاویر را در برنامه آپلود کرده و آنها را به آثار هنری پیکسلی تبدیل کنید. بنابراین اگر NFT مورد علاقه خود را در یکی از برنامه های موجود دیگر ایجاد کنید، می توانید از طریق bit Painter آن را به فرمت پیکسل تبدیل کنید. شما همچنین می توانید تصاویر را به عنوان الگو وارد کنید و آنها را ویرایش کنید تا در نهایت اثر هنری منحصر به فرد خود را ایجاد کنید.

Download: 8bit Painter (Free, in-app purchases available)

NFT های خود را با NFT GO ایجاد کنید و بفروشید

ساخت NFT در آیفون
ساخت NFT در آیفون

اگرچه NFT GO به طور خاص برنامه ای برای ایجاد آثار هنری NFT نیست، اما به همان اندازه می تواند برای ایجاد و فروش NFT ها مهم باشد. NFT GO برنامه ای است که می توانید از آن برای تبدیل اثر هنری NFT خود به یک NFT واقعی از طریق فرآیندی به نام minting استفاده کنید.

ضرب کردن یا مینت NFT به عملیاتی گفته می شود که در طی آن هنر دیجیتال شما به یک بلاکچین انتخابی اضافه می شود. هنگامی که NFT  شما در بلاک چین قرار گرفت، می توان آن را به سایر کاربران بفروشید یا به کیف پول های NFT مختلف منتقل کنید. شما همچنین می توانید NFT های ضرب شده را به کیف پول خود اضافه کنید. پس از تکمیل فرآیند ضرب، NFT شما آماده فروش است. شما می توانید این کار را در برنامه NFT GO انجام دهید، زیرا NFT GO بازار مخصوص به خود را دارد. اگرچه که این پلتفرم محبوب ترین مکان برای خرید و فروش NFT نیست، اما تنها جایی است که می توانید NFT های خود را از طریق آیفون خود بفروشید. با این حال، در این پلتفرم راه ‌هایی برای فروش آنلاین NFT بدون آیفون وجود دارد.

این ویژگی ها باعث شده تا NFT GO بهترین و همه جانبه ترین برنامه برای ضرب و فروش NFT ها به شمار بیاید. درواقع، ضرب کردن در شبکه اتریوم می تواند گران باشد، اما NFT GO هزینه معقولی را برای  ضرب NFT در Polygon دریافت می کند.

با ایجاد NFT ها از روش های مختلف سود کسب کنید!

بازار NFT ها در حال حاضر یکی از داغ ترین بازارها در صنعت تکنولوژی به شمار می رود. اگر ایجاد یک NFT که میلیون ها دلار هزینه در بر داشته باشد، می تواند کمی دور از انتظار به نظر برسد، اما ایجاد NFT ها و اشتراک گذاری آنها با دوستان یا خانواده خود می تواند بسیار سرگرم کننده باشد. از طرفی، ساخت و نحوه کار با NFT ها باعث می شود تا اطلاعات بیشتری در مورد NFT ها و بلاک چین در اختیار داشته باشید و ممکن است در این مسیر با راه های مختلف سرمایه گذاری نیز آشنا شوید که بسیار سودده باشند. چه کسی می ‌داند، شاید NFT که  اکنون ایجاد می کنید، بعدها به قیمت باور نکردنی به فروش برسد!

 

5/5 - (3 امتیاز)
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس