8 بازی سینمایی جهان باز برتر

76
0
8 بازی سینمایی جهان باز برتر

این بازی‌های زیبای جهان باز بلافاصله بازیکنان را با دنیای سینمایی و داستان‌های خود مجذوب می‌کنند. فهرست 8 بازی سینمایی جهان باز برتر را در اول نیوز بخوانید.

بسیاری از بازی‌های جهان باز کیفیت بصری واقعاً باورنکردنی و داستان‌های غوطه‌ور کننده و جذابی دارند که به اندازه برخی از هیجان‌انگیزترین فیلم‌های سینمایی خلاقانه هستند. به لطف این بازی‌های نفس‌گیر، بازیکنان می‌توانند آزادانه به کاوش در جهان‌های با جزئیات دقیق بپردازند و در عین حال تبدیل به نمادین‌ترین قهرمانان، جنگجویان و قاتلان شوند.

با این حال، بازی‌های سینمایی فراتر از تجربه‌ای صرفاً زیبا هستند، زیرا این بازی‌های چشمگیر تجربه‌های بازی واقعاً پیچیده و بی‌نظیری را ارائه می‌دهند. از داستان‌های منحصربه‌فرد و فضاسازی درگیر کننده و داستان‌های پرپیچ‌وخم و تامل برانگیز گرفته تا برخی از بهترین حیوانات خانگی بازی‌های ویدیویی، بازیکنان می‌توانند مجموعه وسیعی از داستان‌ها و احساسات را در حین بازی تجربه کنند. گیمرها می‌توانند در جهان‌های باز ترسناک، سرزمین‌های فانتزی هیجان انگیز و پر جنب و جوش غوطه‌ور شوند یا سعی کنند در عین حال که در این درام‌های تعاملی در گیر هستند از آخرالزمان زامبی جان سالم به در ببرند.

 

8 بازی سینمایی جهان باز برتر

8. Days Gone

به لطف Days Gone، طرفداران فیلم های زامبی و پسا آخرالزمانی می‌توانند به ترسناک‌ترین سفر جاده‌ای زندگی خود بروند. این بازی زیبای شبیه ساز اکشن بقا یکی از بهترین بازی‌های آفلاین PS4 است که بازیکنان را به طور کامل در دنیایی دیستوپیایی و خطرناک غوطه ور می‌کند.

بازیکنان شخصیتی به نام دیکن را کنترل خواهند کرد که باید از حملات وحشیانه در آمریکای پس از همه گیری جان سالم به در ببرد. او یک دریفتر و جایزه بگیر است و بازیکنان باید به او کمک کنند تا در حین جستجوی پاسخ در محیط کاوش کند و دشمنانش را در این بازی جهان‌باز باز تاریک اما سینمایی بکشد.

 

8 بازی سینمایی جهان باز برتر

7. خدای جنگ

بازی God of War برای کسانی که عاشق داستان‌های غنی از افسانه‌ها و اسطوره‌ها هستند، بهترین گزینه است، زیرا در این بازی جهان باز سینمایی، بازیکنان می‌توانند به کریتوس، یک جنگجوی قدرتمند و خدمتگزار خدایان تبدیل شوند. بازی در یک دنیای فانتزی فریبنده اما مرگبار با الهام از اسطوره‌های اسکاندیناوی روایت می‌شود که در آن بازیکنان باید در حین رفتن به سفر انتقام با جانوران باشکوه و خدایان مرگبار روبرو شوند.

این یک بازی درخشان اما چالش برانگیز است، و سخت‌ترین باس‌های بازی God of War حتی برای گیمرهای با تجربه‌تر نیز طاقت‌فرسا هستند. این فرنچایز در حال نمایش یک بازی جدید با عنوان God of War: Ragnarok در سال 2022 عرضه خواهد شد و امیدواریم که به همان اندازه سینمایی باشد. تنها چند ماه با عرضه بازی فاصله داریم و انتظار برای آن خیلی سخت شده است.

 

8 بازی سینمایی جهان باز برتر

6. Assassin’s Creed IV Black Flag

بازی Assassin’s Creed IV Black Flag بازیکنان را به سفری حماسی و خطرناک پر از ماجراجویی در دنیایی فریبنده می‌برد که در سال 1715 در کارائیب اتفاق می‌افتد. این بازی جهان باز سینمایی برای کسانی که عاشق فیلم‌های روی دریا هستند و برای کسانی که طرفداران پرشور مجموعه فیلم‌های دزدان دریایی کارائیب هستند عالی است.

با این‌که تمام بازی‌های سری Assassin’s Creed بسیار زیبا هستند، AC IV Black Flag واقعاً حتی از لیست چشمگیر آن‌ها نیز متمایز است. بازیکنان می‌توانند به یکی از نمادین‌ترین قاتلان این مجموعه به نام ادوارد تبدیل شوند، کاپیتان جوانی که باید از میراث دزدان دریایی محافظت کند در حالی که در دوران طلایی دزدی دریایی به یک سفر فراموش نشدنی می‌رود.

 

8 بازی سینمایی جهان باز برتر

5. The Long Dark

عنوان The Long Dark یک بازی بقای زیبا و خیره کننده است که در اعماق بیابان خطرناک و سرد کانادا جریان دارد. این بازی جهان باز سینمایی برخی از شگفت‌انگیزترین مناظر را ارائه می‌کند. موضوعی که این بازی تأمل برانگیز را بسیار احساسی‌تر می‌کند.

بازیکنان کنترل شخصیتی به نام ویل را خواهند داشت که در کابین چوبی کوچک خود گیر کرده و برق به طور ناگهانی قطع می‌شود. او نمی‌تواند برای کمک تماس بگیرد و هیچ چیز بیرون از کابینش در انتظار او نیست جز آب و هوای مرگبار و حیوانات وحشی خشن. بازیکنان باید در حین کاوش در بیابان یخ زده زیبا اما مرگبار به ویل کمک کنند زنده بماند و به امنیت برسد. گیمرها باید در حالی که گرسنگی و میزان دمای بدن خود را زیر نظر دارند، شکار، کوهنوردی و ساخت و ساز کنند تا خود را زنده نگه دارند.

 

8 بازی سینمایی جهان باز برتر

4. NieR: Automata

بازی NieR: Automata یکی از بهترین JRPGهایی است که تا کنون ساخته شده است، با دنیای سینمایی فوق العاده و موسیقی متنی درخشان. این بازی اکشن علمی تخیلی خیره کننده دارای سبک هنری زیبای الهام گرفته از انیمه است و در دنیایی آینده نگرانه جریان دارد. بازیکنان در قالب ربات‌های مبارز انسان نما که باید با ماشین‌های قدرتمندی که دنیای انسان‌ها را تسخیر کرده‌اند بجنگند و آن‌ها را نابود کنند.

بازیکنان می‌توانند این دنیای خطرناک اما هیجان انگیز دیستوپیایی را از طریق چشمان این سه جنگجوی رباتی به نام‌های 2B ،9S و A2 کشف کنند. در حالی که مبارزه چالش برانگیزتر است و ممکن است برای گیمرهای مبتدی و معمولی دشوار باشد، قطعاً این یک بازی سینمایی است که باید آن را امتحان کنید، مخصوصاً برای طرفداران انیمه.

 

بتمن

3. Batman: Arkham City

بازی Batman: Arkham City نه تنها یکی از بهترین بازی‌های بتمن است، بلکه یکی از بالاترین امتیازها را در بین بازی‌های جهان باز سینمایی که تاکنون ساخته شده‌اند دارا است. این بازی درجه یک و عمیق است و تجربه آن برای طرفداران دی سی و بتمن عالی است، اما در عین حال تجربه‌ای هیجان انگیز و به یاد ماندنی را برای همه گیمرهایی که به بازی‌های پلیسی و مبارزه‌ای پر از اکشن علاقه دارند، ارائه می‌کند.

بازیکنان می‌توانند شهر تاریک و پیچیده گاتهام را در قالب ابرقهرمان نمادین یعنی بتمن کاوش کنند و با برخی از ‌شاخص‌ترین شرورهای این مجموعه از جمله جوکر، زن گربه‌ای و ریدلر مبارزه کنند. به لطف داستان خارق‌العاده بازی و جهان‌سازی همه‌جانبه، گیمرها می‌توانند به طور کامل زندگی شوالیه تاریکی را تجربه کنند.

 

هورایزون

2. Horizon: Zero Dawn

بازی Horizon: Zero Dawn یکی از هیجان‌انگیزترین بازی‌های نقش‌آفرینی جهان باز است که در یک سرزمین فانتزی آینده‌نگرانه اتفاق می‌افتد که ماشین‌های شیطانی و قدرتمند این سرزمین را تسخیر کرده‌اند. بازیکنان می‌توانند به جای Aloy، یک جنگجوی قدرتمند که برای کشف اسرار منجر به سقوط بشریت، به یک سفر حماسی می‌رود، قدم بگذارند.

در حین کاوش در دنیای باز باشکوه بازی، بازیکنان باید با دشمنانی خطرناک مبارزه کنند و در عین حال سعی در توقف تهدید مرگباری که منجر به آینده دیستوپیایی می‌شود، شوند. بازیکنان می‌توانند در عین افزایش مهارت‌های خود و مبارزه با ماشین‌های خطرناک با طیف گسترده‌ای از سلاح‌های منحصر به فرد، سرزمین‌های هیجان‌انگیز مختلف را کشف کنند.

 

رد دد ردمپشن 2

1. Red Dead Redemption 2

بازی Red Dead Redemption 2 یکی از پر داستان‌ترین بازی‌های سینمایی جهان باز است که در آمریکای دهه 1899 اتفاق می‌افتد. داستان این بازی درخشان وسترن، یک یاغی خطرناک به نام آرتور مورگان را دنبال می‌کند که یکی از بدنام ترین اعضای باند Van der Linde بود.

بازیکنان می‌توانند در حین کاوش در این دنیای وسیع و خطرناک و یادگیری بیشتر در مورد زندگی در طلوع عصر مدرن، چندین شخصیت را بازی کنند. در این بازی کاملاً همه جانبه، بازیکنان باید دزدی کنند و مبارزه کنند و در عین حال سعی در فرار از چنگ جایزه بگیرها و عوامل فدرال دارند.

نظر شما در این خصوص چیست؟ فهرست 8 بازی سینمایی جهان باز برتر را چطور ارزیابی می‌کنید؟ لطفاً دیدگاه‌های خود را با ما در بخش نظرات به اشتراک بگذارید.

منبع

امتیاز این مطلب
رضا خلف چعباوی
نوشته شده توسط

رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: khc.reza@gmail.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس