تاریخ انتشار بازی Monster hunter rise برای PC مشخص شد

Capcom اخبار زیادی را در مورد بازی Monster Hunter و Monster Hunter Rise منتشر کرد در ادامه به بازی Monster hunter rise برای PC می‌پردازیم

34
0

طی پخش برنامه آنلاین Capcom در نمایشگاه بازی توکیو، این شرکت اخبار زیادی را در مورد بازی Monster Hunter، به ویژه Monster Hunter Rise منتشر کرد. مهم‌ترین اعلانات این برنامه نگاه اجمالی به بازی Monster Hunter Rise ،Monster Hunter Rise: Sunbreak و تاریخ انتشار نسخه رایانه‌های شخصی Monster Hunter Rise بود. این بازی در ۱۲ ژانویه ۲۰۲۲ از طریق Steam منتشر می‌شود و شامل تمام DLC‌های رایگان تا پایان نوامبر ۲۰۲۱ می‌شود. در ادامه به بازی Monster hunter rise برای PC می‌پردازیم.

بازی Monster hunter rise برای PC

1 تاریخ انتشار بازی Monster hunter rise برای PC مشخص شد

Capcom تریلری را منتشر کرده است که تمام عملکرد و پیشرفت‌های گرافیکی پورت رایانه Monster Hunter Rise را به نمایش می‌گذارد. این پیشرفت‌ها شامل وضوح 4K ،۶۰FPS، بافت‌های با وضوح بالا، صفحه کلید و ماوس بهینه شده، چت صوتی و نمایشگر فوق عریض است. علاوه بر این، یک نسخه‌ی نمایشی در ۱۳ اکتبر ۲۰۲۱ از طریق Steam منتشر می‌شود تا بازیکنان بتوانند از تمام پیشرفت‌های جدید نسخه رایانه شخصی بچشند.

Monster Hunter مجموعه‌ای از بازی‌ها در سبک اکشن و RPG است که در آن شما برای شکار هیولا به طبیعت می‌روید و از قسمت‌های بدن آنها برای ایجاد سلاح های قدرتمند برای شکار هیولاهای بزرگ‌تر استفاده می‌کنید. Monster Hunter Rise شما را مجبور می‌کند از روستای خلوت Kamura در برابر “Rampage” دفاع کنید، گروهی از هیولاها که با یکدیگر متحد شدند تا هر چیزی را در سر راه خود خراب کنند.

Monster Hunter Rise رکورد فروش پرفروش‌ترین بازی Capcom در یک پلتفرم را شکست. از نظر منتقدان و طرفداران، این بازی یکی از بهترین بازی‌های نینتندو سوییچ به شمار می‌رود، زیرا سیستم رزمی عمیق، پشتیبانی مداوم پس از بازی و گالری هیولاهای سرکش بزرگ برای کشتن دارد. اگر نسخه نینتندو سوییچ بازی Monster Hunter Rise توانست اینقدر در نینتندو سوییچ به فروش برسد، شانس بسیار خوبی برای تبدیل شدن به یکی از بهترین بازی‌های رایانه شخصی را نیز دارد.

آغاز پیش خریدها

2 تاریخ انتشار بازی Monster hunter rise برای PC مشخص شد

پیش خرید نسخه رایانه Monster Hunter Rise در حال حاضر در Steam در دسترس است. می‌توانید نسخه استاندارد یا نسخه ویژه را که شامل بازی اصلی و تعداد زیادی DLC است، پیش خرید کنید. پیش سفارش بازی همچنین لباس‌های DLC را برای همراهان Palico و Palamute و Novice Talismen به شما ارائه می‌دهد. به عنوان یک امتیاز اضافی، اگر از نسخه رایانه شخصی Monster Hunter Stories ۲ را خریداری کرده‌اید، می‌توانید یک مجموعه زره زیبایی از آن بازی برای شکارچی خود تهیه کنید.

در حال حاضر نمی‌دانیم Monster Hunter Rise: Sunbreak چه زمانی برای نسخه رایانه‌های شخصی Monster Hunter Rise منتشر می‌شود. در صورت بروز جزئیات جدید، ما شما را به روز نگه می‌داریم.

حال که با تاریخ انتشار بازی Monster hunter rise برای PC  آشنا شدید، می‌توانید از دیگر مقالات سایت اول نیوز دیدن کنید.

امتیاز این مطلب
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس