رشد کسب و کار با LinkedIn | کسب و کار خانگی

LinkedIn با ۶۵ میلیون کاربر حرفه‌ای یک شبکه اجتماعی بزرگ است. در ادامه شما را با نکاتی در مورد رشد کسب و کار با LinkedIn آشنا می‌کنیم.

114
0
کسب و کار با LinkedIn کسبب و کار خانگی

LinkedIn با بیش از ۶۵ میلیون کاربر حرفه‌ای یک شبکه اجتماعی بزرگ است. این برنامه پلتفرم مناسبی برای انجام کار‌هایی مانند تجارت شما، کار‌های روزمره و ارتباط با شرکای سرمایه گذاری است. در ادامه شما را با نکاتی در مورد رشد کسب و کار با LinkedIn بیش‌تر آشنا می‌کنیم.

اگر در مشاغل خانگی فعالیت دارید و یا کار شما به گونه‌ای است که باید با یک تبم در ارتباط باشید، توصیه می‌کنیم در این برنامه یک اکانت بسازید. این مقاله به شما کمک می‌کند تا در آن ثبت نام کنید و از قابلیت‌های این برنامه استفاده کنید.

کسب و کار با LinkedIn

رشد کسب و کار با LinkedIn کسبب و کار خانگی

LinkedIn برای مشاغل خانگی بستری است تا با مشتریان واقعی، متخصصان حوزه کاری شما و علاقمندان به شراکت و همکاری در ارتباط باشید.

درباره نحوه کارکرد LinkedIn بیشتر بدانید. اگر هنوز عضو آن نیستید، وارد LinkedIn شوید و یک صفحه در آن بسازید.

یک نمایه LinkedIn ایجاد کنید که هدفش تعامل با سایر افراد است. نمایه‌ای ایجاد کنید که جذاب باشد و افراد را ترغیب به دیدن آن بکند‌.

ایجاد یک صفحه تجاری LinkedIn برای خود در نظر داشته باشید. با تکمیل بخش رزومه مشخصات شخصی LinkedIn این فرصت را خواهید داشت که یک صفحه رسمی کسب و کار راه اندازی کنید. صفحه شرکت شما به طور خودکار در نمایه شما سنجاق خواهد شد.

با استفاده از این اصول LinkedIn می‌توانید یک برنامه بازاریابی ایجاد کنید و با سایر اعضای LinkedIn در ارتباط باشید.

بازاریابی فعال LinkedIn

راه اندازی یک نمایه LinkedIn شروع کار است. شما باید همیشه صفحه خود را به روز کنید، وقتی زود به زود صفحه شما جدید می‌شود، این حس در مشتریان شما ایجاد می‌شود که در صورت داشتن سوال می‌توانند با شما در ارتباط باشند و شما در اسرع وقت به آنها جواب خواهید داد. رویکرد فعال شما می‌تواند منجر به فرصت‌های زیر شود:

ارتباط با افرادی که به دنبال محصولات یا خدمات هستند فرصت بسیار خوبی برای شماست.

ویژگی‌های جستجوی LinkedIn به دیگران این امکان را می‌دهد که صفحه خدمات شما را پیدا کنند و بعد از بررسی به شما پیشنهاد بدهند.

معرفی شدن به مشتریان واقعی

کسب و کار با LinkedIn کار خانگی

توصیه‌های دیگران را در LinkedIn بخوانید. به عنوان بخشی از نمایه عمومی خود، می‌توانید توصیفاتی از خود و مشاغل خانگی خود را به نمایش بگذارید. این توصیه‌های اخلاق کاری و حرفه‌ای، محصول یا خدمات شما می‌تواند اعتباری را فراهم کند که افراد را ترغیب به تجارت با شما کند.

بازاریابی فعال LinkedIn

برای استفاده از قابلیت‌های LinkedIn می‌توانید مهارت‌های بازاریابی خود را به روش‌های زیر ارتقا دهید:

به روزرسانی‌های منظم. آخرین وضعیت را گزارش کنید. درباره آنچه که کار می‌کنید و برای چه کسی کار می‌کنید بنویسید. به روزرسانی‌هایی را وارد کنید که مورد توجه مشتریان هدف شما قرار بگیرند. روی چگونگی کمک به دیگران در دستیابی به اهداف آن‌ها تمرکز کنید.

در گروه‌ها عضو شوید

کسب و کار با LinkedIn کار خانه

به گروه‌های LinkedIn مرتبط با مشاغل خانگی و علایق خود بپیوندید. مشارکت در بحث می‌تواند به یافتن یک متخصص در زمینه مورد نیاز شما کمک کند. به سوالات پاسخ دهید و منبعی باشید که مردم می‌توانند به آن اعتماد کنند.

با همکاران و سایر اعضای گروه در ارتباط باشید. با ارسال پیام‌های شخصی، می‌توانید با متخصصان ارتباط برقرار کنید که علایق مشابهی دارند یا می‌توانند به شما در ادامه کار تجاری در خانه کمک کنند.

تبلیغات LinkedIn را امتحان کنید. تبلیغات پولی در LinkedIn گزینه‌ای برای ایجاد ارتباط سریع میان شما و مشتریان است. که غالبا موثر است.

از قابلیت‌های پولی LinkedIn استفاده کنید. چندین بسته مختلف برای انتخاب وجود دارد که می‌تواند گزینه‌هایی مانند تماس اضافی و مزایای دیگر را باز کند که ممکن است برای آنچه که می‌خواهید با مشاغل خانگی خود انجام دهید مناسب باشد. LinkedIn یک مهلت استفاده رایگان از ویژگی‌های پولی را ارائه می‌دهد تا بتوانید قبل از خرید، آن‌ها را آزمایش کنید.

افزودن LinkedIn به استراتژی بازاریابی

افزودن LinkedIn به استراتژی بازاریابی می‌تواند به شما در گسترش شبکه، یافتن مشتری و ایجاد اعتبار حرفه‌ای برای مشاغل خانگی کمک کند. افزودن نشان LinkedIn به وب سایت یا وبلاگ خود را در نظر بگیرید، بنابراین بازدید کنندگان می‌توانند به راحتی شما را پیدا کنند و با شما ارتباط برقرار کنند. حال که با رشد کسب و کار با LinkedIn آشنا شدید، می‌توانید از دیگر مقالات سایت اول نیور دیدن کنید.

امتیاز این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس