18 نکته برای پیشرفت کاری در 10 سال آینده

همیشه افراد موفق چند قدم جلوتر از بقیه‌ی افراد هستند. در ادامه با ما باشید تا شما را با ۱۸ نکته برای پیشرفت کاری در ۱۰ سال آینده آشنا کنیم.

92
0
18 نکته برای پیشرفت کاری در 10 سال آینده

همیشه افراد موفق چند قدم جلوتر از بقیه‌ی افراد هستند و بیش‌تر کار‌هایی را انجام می‌دهند که فردی تا به حال به فکرش نرسیده. پیشرفت کاری نیازمند به ویژگی‌های زیادی در افراد است. در ادامه با ما باشید تا شما را با ۱۸ نکته برای پیشرفت کاری و موفقیت در ۱۰ سال آینده آشنا کنیم.

۱۸ نکته برای پیشرفت کاری در ۱۰ سال آینده

1 18 نکته برای پیشرفت کاری در 10 سال آینده

۱. با افراد مختلفی دوست باشید. جهان بینی خود را فقط به معاشرت با کسانی که مانند شما هستند، محدود نکنید.

۲. مطالعه کنید. آیا می‌دانید چه تعدادی از افراد به غیر از همین چند سطر مقاله‌هایی که در سایت‌های مختلف وجود دارند، مطالب و کتاب‌های دیگری نیز می‌خوانند؟ تعداد خیلی کمی از افراد. آیا می‌دانید چرا این موضوع اینقدر مهم است؟ زیرا کتابی که این هفته خوانده‌اید می‌تواند طرز فکر شما در مورد موضوعی، برای دهه‌های آینده تغییر دهد.

۳. از خود سوال کنید، و برای شک‌های خود احترام قائل شوید. افرادی که به اندازه کافی مطمئن و خاطر جمع نیستند، در انجام این کار درجا خواهند زد و متوقف خواهند ماند.

۴. بخواهید به گونه‌ای زندگی کنید که دیگران نمی‌خواهند، بنابراین می‌توانید آنطوری زندگی کنید که دیگران نمی‌توانند.

۵. یاد بگیرید که چگونه چیزهایی را که از آماده کردن آن بیش‌تر از سفارش دادنش لذت می‌برید، بپزید.

۶. یاد بگیرید که چگونه بودجه خود را به گونه‌ای تنظیم کنید که احساس مسئولیت و آزادی کنید، نه محدودیت.

۷. هر ماه مقداری پول کنار بگذارید، هرچقدر که توانایی مالی دارید (و اگر در این مسیر با مشکلات و وقفه‌هایی روبرو شدید، نگران نباشید). بهره مرکب یک موضوع جدی است.

۸. با آن حساب پس انداز، یک برنامه جانبی و شغل دومی در نظر بگیرید. اگر چه برای مدتی خسته کننده و طاقت فرسا خواهد بود، اما شما با مهارت‌های جدید و آرامش خاطری ناشی از داشتن یک پشتیبانی مالی به نتیجه مطلوبی خواهید رسید.

2 18 نکته برای پیشرفت کاری در 10 سال آینده

۹. خود را برای افکار سالم تمرین دهید. همان نوع زحمتی که ناشی از ساعت‌ها تمرین است یا آن نوعی که از طریق تمرین‌های دقیق و با مهارتی که برای آموزش ذهنتان برای تمرکز روی یک کار تا زمان تکمیل شدنش می‌آید. هرچه بیش‌تر رنج و زحمت خود را به سمت چیزی مفید و پرحاصل هدایت کنید، وسوسه شما برای نشخوارهای ذهنی و عمیق فکر کردن کمتر می‌شود.

۱۰. وقتی اشتباه می‌کنید راحت قبول کنید. در اشتباه کردن هیچ شکستی رخ نمی‌دهد. ولی در اشتباه کردن و داشتن غرور بیش از حد برای رفع آنها، شکست وجود دارد.

۱۱. فضای اطراف خود را تمیز و مرتب کنید، سپس روی به کارگیری رفتار و طرز فکر “به اندازه کافی” کار کنید. آیا واقعاً می‌خواهید ۱۰ سال آینده را صرف انباشتن چیزها کنید؟ نه نمی‌خواهید. تصور کنید که تمام آن پول و وقت و نگرانی را صرف چه چیزهای دیگری می‌توانست کرد.

۱۲. فقط هزینه‌هایی را با کارت اعتباری خود انجام دهید که ۳ ماه دیگر بتوانید آنها را به یاد آورید. اگر به میزان بدهی آن نگاه کنید و به خاطر نیاورید که این هزینه‌ها برای چه چیزهایی بوده‌اند، در واقع چیز با ارزشی نبوده است.

۱۳. احساسات و انگیزه‌های خود را به دقت بررسی کنید. لیستی از آنچه دوست دارید و آنچه را دوست ندارید، آنچه برای شما با ارزش است و آنچه نیست، و هر آنچه در آن مهارت دارید و هر آنچه ندارید را تهیه کنید. شروع کنید به پیدا کردن ایده‌هایی درباره اینکه اساساً چه کسی هستید، اما دست خود را در برابر تغییر ایده‌هایتان با گذشت زمان باز بگذارید.

۱۴. در زندگی خود تأمل کنید، و از خود بپرسید که قوی‌ترین و تاثیرگذارترین انگیزه شما چیست؟ داستان زندگی خود را پیرامون آن، با دقت بسازید روشی که با آن کارهای گذشته خود را توجیه می کنید به فلسفه شما برای کارهای بعدی تبدیل خواهد شد.

۱۵. اگر به هیچ چیز دیگری متعهد نیستید، به یک روتین متعهد شوید که از کارهایی تشکیل شده که با گذشت زمان، شما را به جایی که می‌خواهید، برساند.

۱۶. کارهای خود را با آگاهی کامل انجام دهید. قرارهایتان از روی آگاهی باشد. و برای انجام کارهایتان فکر کنید. اجازه ندهید زندگی شما از یک سری اقدامات تصادفی و بدون فکر تشکیل شده باشد که فقط در همان لحظه فقط خوب به نظر می‌رسیدند، ولی در نهایت بی‌معنی و بیهوده بودند.

3 18 نکته برای پیشرفت کاری در 10 سال آینده

۱۷. همان اندازه که می‌خواهید دنیا شما را جدی بگیرد، خودتان نیز خودتان را جدی بگیرید. و بر این اساس رفتار کنید.

۱۸. هر چند بار که لازم است همه چیز را دور بریزید و از ابتدا شروع کنید. اینکه کارها درست پیش نروند اصلا شرم آور نیست، با این حال، حس تنفر از خود ناشی از هوش و درک بهتر، اما در عین حال نداشتن شهامت برای انجام بهتر کارهاست.

حال که با ۱۸ نکته برای پیشرفت کاری در ۱۰ سال آینده آشنا شدید می‌توانید از دیگر مقالات سایت اول نیوز دیدن کنید.

امتیاز این مطلب
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خدمات وایز اول پرداخت

وایز اول پرداخت

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس