رشد 8000 درصدی نرخ توکن سوزی شیبا

61
0
رشد 8000 درصدی نرخ توکن سوزی شیبا

نرخ توکن سوزی شیبا با وجود لیست شدن این میم کوین در یک صرافی برجسته نزدیک به 8000 درصد رشد کرده است.

بر اساس داده‌های پلتفرم Shibburn که توکن سوزی شیبا را ردیابی می‌کند، در روز جمعه نرخ توکن سوزی به طور ناگهان 7900 درصد رشد کرد. 43 میلیون میم کوین طی تنها یک روز سوزانده شدند.

رشد 8000 درصدی نرخ توکن سوزی شیبا

در لحظه‌ی نگارش این خبر بیش از 410 تریلیارد شیبا از ذخایر به طور دائمی حذف شده‌‍اند یا به آدرس‌های غیرفعال اتریوم ارسال شده‌اند.

جامعه‌ی شیبا از سال 2021 زمانی که ویتالیک بوترین خالق اتریوم 90 درصد از دارایی SHIB خود را سوزاند و باقی آن را به خیریه ارسال کرد، توکن سوزی را آغاز کرد. از آن زمان تاکنون شیبا به تدریج به وسیله‌ی مکانیزم توکن سوزی در حال حذف از چرخه بوده است.

شتاب گرفتن توکن سوزی شیبا در حالی رخ داده است که صرافی رمز ارزی BTCC با بیش از 9 میلیارد دلار حجم معاملات روزانه پشتیبانی از این میم کوین را اضافه کرده است.
این صرافی که توسط بابی لی تاسیس شده است در توییتر خود اعلام کرد که SHIB همراه با توکن‌های CFX، ACH، CORE و دو پروژه‌ی رمز ارزی کوچک دیگر به این پلتفرم اضافه شده است.

طی ماه گذشته شیبا و بقیه‌ی توکن‌ها در این اکوسیستم با وجود نزدیکی به عرضه‌ی پروژه‌ی مقیاس پذیری لایه2 برای این میم کوین، در چند صرافی برجسته لیست شده‌اند.

چند روز پیش بون، توکن درنظر گرفته شده برای پرداخت هزینه‌ی کارمزد بر روی Shibarium، در یکی از بزرگ‌ترین صرافی‌های آمریکایی در صنعت موسوم به Crypto.Com لیست شد. همچنین طی هفته‌ی گذشته Gate.Io پشتیبانی از این میم کوین را اضافه کرد.

در لحظه‌ی نگارش این خبر SHIB در سطح قیمت 0.00001121 دلار قرار دارد.

dailyhodl

امتیاز این مطلب
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس