رنگ بندی پوسته‌های پلی استیشن ۵

52
0
رنگ بندی پلی استیشن ۵

سونی پوسته‌های متالیک جدیدی برای پلی استیشن ۵ رونمایی کرده است که به رنگ قرمز، آبی و نقره‌ای متالیک مزین هستند. در این پست به بررسی رنگ بندی پوسته‌های پلی استیشن ۵ می پردازیم.

رنگ بندی پوسته‌های پلی استیشن ۵

اگر ظاهر سفید و مشکی پلی استیشن ۵ برایتان تکراری شده است، می‌توانید پوسته‌های سفارشی این کنسول را بخرید. شرکت‌های مختلف پوسته‌ی سفارشی برای پلی استیشن ۵ ساخته‌اند و خود سونی این پوسته‌ها را با قیمت ۵۵ دلار عرضه می‌کند.

سونی بامداد امروز در بیانیه‌ای مطبوعاتی، جدیدترین پوسته‌های PS5 را که در مجموعه‌ای با نام Deep Earth Collection در دسترس قرار می‌گیرند، رونمایی کرد. این پوسته‌ها در رنگ قرمز (Volcanic Red) و آبی (Cobalt Blue) و نقره‌ای (Sterling Silver) در دسترس قرار می‌گیرند.

هر سه رنگ، حالت متالیک دارند. سونی می‌گوید رنگ این پوسته‌ها را «از رنگ زیبای موجود در اعماق سیاره‌ی زمین» الهام گرفته است.

هیچ‌یک از پوسته‌های دیگر پلی استیشن ۵ که توسط سونی فروخته می‌شوند، حالت متالیک ندارند. همین موضوع، پوسته‌های جدید را خاص‌تر و البته‌ گران‌تر می‌کند (۵۹٫۹۹ دلار). سونی گفته است که دسته بازی دوال سنس را نیز در رنگ‌های جدید با قیمت ۷۴٫۹۹ دلار عرضه می‌‌کند.

پیش‌فروش پوسته‌های جدید پلی استیشن ۵ سونی از ۴ اکتبر آغاز می‌شود. مدل‌های قرمز و آبی در تاریخ ۳ نوامبر عرضه می‌شوند و تاریخ عرضه‌ی مدل نقره‌ای برای ۲۶ ژانویه تعیین شده است.

امتیاز این مطلب
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس