شخصیت‌هایی که باید در مورتال کامبت 12 به مجموعه بازگردند

240
0
شخصیت‌هایی که باید در مورتال کامبت 12 به مجموعه بازگردند

شاید پروژه‌ی بعدی استودیوی NetherRealm ساخت مورتال کامبت 12 نباشد، ولی شخصیت‌هایی که در ادامه معرفی می‌کنیم و در نسخه‌ی فعلی غایب هستند باید در نسخه‌ی جدید بازگردند. در ادامه با اول نیوز همراه شوید تا به شخصیت‌هایی که باید در مورتال کامبت 12 به مجموعه بازگردند بپردازیم.

طی سال‌های اخیر به نظر می‌رسید که استودیوی NetherRealm به یک طرح و چرخه‌ی مشخص دست یافته است. طبق این طرح آن‌ها هر چند سال یک بار بین نسخه‌ی جدید Mortal Kombat و Injustice جابه‌جا می‌شدند. یعنی یک سال شاهد مورتال کامبت می‌بودیم و یک سال اینجاستیس. ولی اخيراََ اد بودن مدیر اصلی استودیو، عنوان کرد که احتمالاً بازی بعدی آن‌ها عنوانی کاملاً متفاوت باشد. وی همچنین افزود که برای شکستن این چرخه یک دلیل داشتند.

با تمام این اوصاف، برخی منابع معتبر اعلام کردند که مورتال کامبت 12 در دست ساخت قرار دارد. آن‌ها حتی پا را از این هم فراتر گذاشتند و مدعی شدند شخصیت منفی اصلی داستان Reiko از مورتال کامبت 4 خواهد بود. البته با توجه به موفقیت شگفت‌انگیز مورتال کامبت 11 و نسخه‌ی Ultimate آن، طبیعی است که دنباله‌ی بازی در دست ساخت باشد. شاید چند سالی با عرضه‌ی آن فاصله داشته باشیم ولی سازندگان باید نگاهی به گذشته داشته باشند و چهره‌های آشنا را در فهرست مبارزان بازی آینده قرار بدهند.

 

شخصیت‌هایی که باید در مورتال کامبت 12 به مجموعه بازگردند

Ermac

برخی فکر می‌کردند که با توجه به نسخه‌ی کوتاه شده‌ی پیام “Error Macro” یکی از شخصیت‌های مخفی مورتال کامبت 1 باشد. ولی Ermac نخستین حضور رسمی خود را در Ultimate Mortal Kombat 3 تجربه کرد. ما او را با شنل نینجایی سرخ و سیاه دیدیم. او حد اعلی و بستر همه‌ی روح‌های سرگردان Outworld است. Ermac برای بیش از 27 سال پای ثابت مورتال کامبت بوده و در 10 بازی حضور داشته است.

متأسفانه او در مورتال کامبت 11 حضور نداشت. البته به عنوان شخصیت مهمان یک حضور کوتاه داشت و ما شاهد پرت شدن وی به چاه و تکه تکه شدن‌اش توسط تیغ‌ها بودیم. با اینکه Ermac غالباً با شخصیت‌های منفی فرانچایز جور می‌شود، ولی شخصاً تماماً شیطانی و بد ذات نیست. او با شخصیت‌هایی همراه می‌شود که بهترین آینده را برای Outworld تضمین می‌کنند.

شخصیت Ermac به حرکت خشنی که در آن بازوهای Jax را جدا می‌کند معروف است. به همین دلیل است که در شماره‌های بعدی Jax با بازوهای مکانیکی ظاهر می‌شود. بدون شک جای خالی قدرت‌های telekinetic و ماورائی Ermac در مورتال کامبت 11 حس می‌شد. حضور او در MK12 فوق‌العاده خواهد بود.

 

شخصیت‌هایی که باید در مورتال کامبت 12 به مجموعه بازگردند

Kenshi Takahashi

سامورائی نابینا Kenshi Takahashi قطعاََ شایسته‌ی حضور در مورتال کامبت 12 است. با این‌که کنشی به صورت فیزیکی کور است و قادر به دیدن نیست، ولی از روح اجدادش برای راهنمایی استفاده می‌کند. همچنین به قدری حس‌های قدرتمندی دارد که می‌تواند حرکت حریفان را پیش از اجرا حدس بزند.

نخستین حضور Kenshi Takahashi در Mortal Kombat: Deadly Alliance بوده است. او غالباً با شخصیت‌هایی همچون سونیا، جکس و سایر اعضای نیروهای ویژه همراه می‌شود. هدف غائی آن‌ها شکست دادن قبیله‌ی اژدهای سرخ است. با این‌که قدرت‌های اصلی کنشی شامل هنرهای رزمی و شمشیربازی می‌شود، ولی در استفاده از قدرت‌های telekinetic نیز تبحر دارد. قدرت‌هایی که به وی امکان تلپورت کردن و بلند کردن حریفان را می‌دهد.

 

Takeda Takahashi

تاکدا پسر کنشی است. او به مانند پدر یک هدف را دنبال می‌کند. تاکدا زیر نظر استاد هانزو هاساشی (اسکورپیون بزرگ) تعلیم دیده است و از معدود افرادی است که افتخار پوشیدن ردای عقرب را دارند. تاکدا به همراه پدرش سعی می‌کنند از دار و دسته‌ی اژدهای سرخ انتقام بگیرند. اژدهای سرخ مادر Takeda Takahashi را به قتل رسانده‌اند. تمرینات تاکدا در Shirai Ryu وی را به عنصر اثرگذار نیروهای ویژه بدل کرده است. او نقشی کلیدی در شکست Shinnok ایفا کرده است.

تاکدا تنها در مورتال کامبت 10 حضور داشته است. او در این بازی از شمشیر پلاسمایی و شلاق‌های تیغه دار استفاده می‌کرد. با این‌که به قدرتمندی پدرش نیست، ولی تاکدا هم از telekinetic برای تلپورت در محیط مبارزه استفاده می‌کند.

 

goro

Goro

هیولای نصف اژدها و نصف انسان 4000 ساله از ابتدا عضوی از فرانچایز مورتال کامبت بوده است. این غول بی شاخ و دم به واسطه‌ی قدرت فیزیکی خارق‌العاده‌‌اش برای 500 سال قهرمان بلا منازع Shao Kahn بوده است. وی همه‌ی تورنمنت‌های مورتال کامبت را در مدت 500 ساله برنده شده است.

زمانی که به عنوان شخصیت قابل بازی ظاهر شده است، Goro همیشه غیر متعادل بوده و قوی‌تر از سایر مبارزان ظاهر شده. برای همین سازندگان معمولاََ از آن به عنوان غولآخر استفاده می‌کنند. مثل حضوری که در مورتال کامبت 9 داشت.

با این حال اخیراََ سازندگان وی را متعادل ساخته‌اند. به این شکل که ضربات قدرتمندی دارد ولی بسیار کند است. این نسخه از Goro را در مورتال کامبت 10 دیدیم. شایان ذکر است که گورو علاوه بر قدرت فیزیکی بالا، قابلیت پرتاب گوی‌های آتشین از دست‌ها و دهان‌اش نیز دارد.

 

شخصیت‌هایی که باید در مورتال کامبت 12 به مجموعه بازگردند

Smoke

با این‌که غالباً وی را به عنوان یکی از نینجاهای سایبورگ در کنار Sektor و Cyrax دیده‌ایم، ولی Smoke در فرم انسانی نیز قابل بازی بوده است. در مورتال کامبت 9 مشخص شد که Smoke در حقیقت یک Enenra است. یعنی هیولایی که از تبخیر به وجود آمده.

او قدرت‌های ویژه‌ای دارد که از ساختار و ذات‌اش نشأت می‌گیرند. علاوه بر آن‌ها Smoke قابلیت تلپورت و نامرئی شدن را نیز داراست. شاید مبارزه در برابر این شخصیت با توجه به توانایی‌های بالایی که دارد اعصاب خرد کن باشد. ولی تجربه‌ی بازی با Smoke همیشه جذاب و سرگرم کننده بوده است. مورتال کامبت 12 باید شخصیت‌های بیش‌تری از این دست را داشته باشد.

 

نینجای سایبورگی

Sektor/Cyrax/Cyber Sub-Zero

این شخصیت‌ها به صورت غیر قابل بازی در مورتال کامبت 11 حضور داشتند. آن‌ها همگی تحت عنوان ارتش Cyber Lin Kuei زیر نظر Kronika بودند. Sektor, Cyrax و Cyber Sub-Zero از سال 2011 و مورتال کامبت 9 غیر قابل بازی بوده‌اند. البته اگر Triborg را در مورتال کامبت 10 به حساب نیاوریم. با این‌که همه‌ی این شخصیت‌ها تنوع رنگی یک مدل هستند، ولی هر کدام قدرت‌های ویژه و حرکات مخصوص به خود را دارند.

به عنوان مثال Sektor قابلیت ویژه‌ی موشک‌های هدف‌یاب و شعله افکن را دارد. Cyrax انرژی متمرکز و اره برقی از سینه‌اش شلیک می‌کند. Cyber Sub-Zero نیز قدرت‌های تقویت شده‌ی نمونه‌ی انسانی‌اش را اجرا می‌کند و پرتابه‌ها را با سرعت بیش‌تری به کار می‌گیرد.

 

شخصیت‌هایی که باید در مورتال کامبت 12 به مجموعه بازگردند

شخصیت‌های مهمان

در سال‌های اخیر سازندگان شخصیت‌های مهمان فراوانی را در قالب DLC به بازی افزوده‌اند. مورتال کامبت 12 نیز قاعدتاً مستثنی نخواهد بود. اگر شایعات حقیقت داشته باشند استودیوی NetherRealm قرار است در MK12 شخصیت‌های مهمان قدیمی را بازگرداند. چنان‌چه این اتفاق در برنامه باشد، چند شخصیت مهمان سراغ داریم که حضور مجددشان فوق‌العاده خواهد بود.

حضور دوباره‌ی شخصیت انحصاری PS3 و PS Vita در مورتال کامبت 9، یعنی کریتوس فوق‌العاده خواهد بود. سازندگان برای مورتال کامبت 12 می‌توانند حرکت‌ها و چندضرب‌های خدای جنگ جدید را به این شخصیت اضافه کنند. هر 2 شخصیت Alien و Predator نیز حضور مجدد خوبی خواهند داشت. این شخصیت‌ها در مورتال کامبت 10 گیم پلی فوق‌العاده متنوع و جذابی را ارائه می‌کردند. در نهایت Freddy Kruger و Jason Vorhees نیز برای طرفداران فیلم‌های ترسناک عالی خواهند بود.

دوستان نظر شما درباره‌ی شخصیت‌هایی که باید در مورتال کامبت 12 به مجموعه بازگردند چیست؟ موافق حضور کدامین شخصیت یا شخصیت‌ها هستید؟ فرد دیگری را به این فهرست اضافه می‌کنید؟لطفاً با ما در بخش نظرات به اشتراک بگذارید.

امتیاز این مطلب
رضا خلف چعباوی
نوشته شده توسط

رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: khc.reza@gmail.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس