چرا شایعه Darksiders 4 جعلی است؟

181
0
چرا شایعه Darksiders 4 جعلی است؟

شایعه جدیدی از Darksiders 4 به صورت آنلاین منتشر شده است؛ اما به دلایل مختلف، به وضوح می‌توان گفت که جعلی است، و باید توسط طرفداران نادیده گرفته شود. چرا شایعه Darksiders 4 جعلی است؟ اول نیوز پاسخ می‌دهد.

دو مورد آخر در فرنچایز Darksiders بازی‌های Darksiders 3 و Darksiders Genesis بودند، و در حالی که دومی بیش از هر چیز یک اسپین آف یا دنباله فرعی بود، به این معنی است که هر چهار اسب سوار در بازی کاوش شده‌اند: War ،Death ،Fury و Strife. همچنین چند سالی از عرضه این بازی‌ها می‌گذرد، بنابراین بسیاری از طرفداران امیدوارند به زودی اطلاعات بیشتری درباره این فرنچایز بشنوند.

با این حال، زمانی که THQ Nordic اخیراً از داشتن یک سری بازی در حال ساخت خبر داد، همچنین تأیید کرد که چندین بازی اعلام نشده وجود دارند. یکی از این‌ها می‌تواند یک بازی Darksiders جدید باشد، و شاید با سرمایه گذاری بر این واقعیت، این “شایعه” جدید منتشر شده است. اگرچه کلیات شایعه خیلی جالب است، اما طرفداران باید بدانند که احتمالاً جعلی است و چه بهتر که امید خود را تا اعلام رسمی آن توسط THQ Nordic یا Gunfire Games خیلی بالا نبرند. البته امیدوار بودن خوب است، اما نه به هر قیمتی.

چرا شایعه Darksiders 4 جعلی است؟

آنچه که شایعه Darksiders 4 می‌گوید

همه این‌ها تا زمانی که خلاف آن ثابت نشود باید نادرست تلقی شوند. “شایعه” اخیر ادعا می‌کند که عنوان Darksiders 4: Exodus نام دارد. عنوانی که بسیاری از مکانیک‌های فرنچایز را به هم می‌زند و یک بازی لوتر مبارزه‌ای co-op است که در آن هر چهار اسب سوار قابل بازی هستند. آن‌ها ادعا می‌کنند که هر Horsemen اساساً کلاس خودش است، و War یک جنگجو، مرگ یک جادوگر، Fury یک قاتل، و Strife یک کلاس رنجر است (اگرچه آن‌هایی که این شایعه را مطرح کرده‌اند نام استرایف را در سراسر پست با املای اشتباه نوشته‌اند!).

این شایعه ادعا می‌کند که گیم‌پلی بازی قوی است، «مکانیک‌های سنگین و عمیقی دارد» و مکانیک‌های جدیدی مانند مدیریت نوار استقامت دارد. همچنین ادعا می‌کند که این عنوان یک بازی نیمه جهان‌باز است، چیزی که از نظر وسعت با Destiny قابل مقایسه است. احتمالاً این به معنای بازی پایه دستینی است و نه دی ال سی‌های مختلف و متعدد آن. و برای تکمیل همه چیز، شایعه ادعا می‌کند که داستان Darksiders 4 پس از وقایع بازی نخست اتفاق می‌افتد. و در نهایت روایت را به جلو می‌برد.

دارک سایدرز 4

دو دلیل برای این‌که شایعه جدید Darksiders 4 جعلی است

با تمام این اوصاف، دو دلیل عمده وجود دارد که ثابت می‌کند چرا این شایعه احتمالاً جعلی است. که دلیل دوم در نهایت یک میخ در تابوت این شایعه است. در وهله اول، شایعه مطرح شده بسیار شبیه به لیست آرزوها است. و نه یک نشت اطلاعاتی واقعی. یک قاعده کلی این است که هر چه نشت بیشتر ادعا کند که می‌داند، احتمال واقعی بودن آن کمتر است. قرار نیست فایل‌های بازی همه چیز را فاش کنند. و حتی اگر این ظاهراً یک “تست آلفا” بوده باشد، بنابراین دانستن جزئیات زیادی درباره داستان به همان اندازه که فهرست شده است و همچنین اطلاعات بسیار زیادی در مورد هر کلاس غیر واقعی است.

با این حال، اگر این برای متقاعد کردن کسی کافی نیست، Gunfire Games (توسعه‌دهنده Darksiders) در یک بازنشر آنلاین از آن به این شایعه واکنش نشان داد. واکنش آن‌ها یک GIF ساده از جی. جونا جیمسون بود که می‌خندد. که اساساً ماجرا را مهر و موم می‌کند.

متأسفانه در دست ساخت بودن Darksiders 4 هنوز تأیید رسمی نشده است. نظر شما در خصوص این شایعه چیست؟ علاقه‌ای به ساخته شدن بازی دارک سایدرز 4 دارید؟ لطفاً دیدگاه‌های خود را با ما در بخش نظرات به اشتراک بگذارید.

منبع

امتیاز این مطلب
رضا خلف چعباوی
نوشته شده توسط

رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: khc.reza@gmail.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس