صعود دلار و طلا 30 بهمن 1401

73
0
صعود دلار و طلا 30 بهمن

امروز در بازار آزاد تا ساعت ۱۱ و ۱۰ دقیقه قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم ۲ میلیون و ۲۲۵ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۲۷ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان بود. بررسی صعود دلار و طلا 30 بهمن 1401.

صعود دلار و طلا 30 بهمن 1401

همچنین در بازار آزاد، قیمت طلای ۱۸ عیار هر گرم ۲ میلیون و ۲۲۵ هزار تومان، قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح قدیم ۲۵ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید نیز ۲۷ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان است.

صعود دلار و طلا 30 بهمن
صعود دلار و طلا 30 بهمن

در بازار سبزه‌میدان، قیمت نیم‌سکه بهار آزادی ۱۵ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان، ربع سکه بهار آزادی ۹ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان و سکه یک‌گرمی ۵ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان تعیین شده است و به فروش می‌رسد.

هر مثقال طلا در بازار داخلی، ۹ میلیون و ۶۴۰ هزار تومان ارزش‌گذاری شده است؛ ضمن اینکه قیمت هر اونس طلا در بازار‌های جهانی ۱۸۴۲ دلار است.

علاوه بر این، در صرافی‌ها در لحظه انتشار این گزارش، قیمت دلار ۴۴ هزار و ۶۷۳ تومان و قیمت یورو ۴۷ هزار و ۷۱۰ تومان اعلام شده است. بنا به دستور بانک مرکزی از ۴ بهمن دلار و یورو توافقی از معاملات بازار متشکل حذف شده است.

تکمیلی / سکه ۲۷ میلیون و ۸۰۴ هزار تومان

مهر در ساعت ۱۱:۴۵ گزارش داد که قیمت سکه امامی امروز یکشنبه ۳۰ بهمن ماه سال ۱۴۰۱ به ۲۷ میلیون و ۸۰۴ هزار تومان رسید و حباب این سکه روی رقم ۶ میلیون و ۸۶۸ هزار تومان ماند. هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز با قیمت ۲ میلیون و ۲۳۶ هزار تومان معامله شد.

تکمیلی / سکه از ۲۸ میلیون عبور کرد

بر اساس جدول قیمتی که شبکه اطلاع رسانی طلا و سکه در ساعت ۱۲ و ۳۳ دقیقه منتشر کرد، قیمت سکه به ۲۸ میلیون و ۷۴۸ هزار تومان رسید.

صعود دلار و طلا 30 بهمن
صعود دلار و طلا 30 بهمن

entekhab

5/5 - (5 امتیاز)
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس