آموزش استخراج ارز دوج کوین به صورت قدم به قدم

در چند وقت اخیر ارز دوج کوین پیشرفت بسیار زیادی کرده است. در ادامه به آموزش استخراج ارز دوج کوین به صورت قدم به قدم می‌پردازیم.

93
1
آموزش استخراج ارز دوج کوین به صورت قدم به قدم

این یک پیشنهاد سرمایه گذاری نیست. بلکه فقط در راستای اهداف آموزشی است. لطفاً توجه داشته باشید که ارزهای رمزنگاری شده یک دارایی بسیار ناپایدار هستند. “چگونه می‌توان ارز دوج کوین استخراج کرد” با یک جستجوی  Google می‌توان فهمید که این ارز محبوبیت سرسام آوری دارد زیرا افراد زیادی به دنبال دستیابی به DOGE آسان بدون خرید آن در صرافی ارزهای رمزنگاری شده هستند. به جای خرید Dogecoin با پرداخت پول، می‌توانید پاهایتان را بالا بیندازید و به سخت افزار زیبای خود اجازه دهید تا پاداش‌هایی تحت عنوان DOGE برای شما دریافت کند. در ادامه به آموزش استخراج ارز دوج کوین به صورت قدم به قدم می‌پردازیم.

اصطلاح “استخراج رمزارز” ممکن است کمی ترسناک به نظر برسد، اما بهتر است، کلنگ و بیل خود را کنار بگذارید زیرا تنها موجودی که در اینجا عرق کرده و به تکاپو می‌افتد رایانه شما است. برای استخراج ارز رمزنگاری شده، به یک GPU قوی احتیاج دارید. آیا می‌توانید رمزارز‌ها را به وسیله‌ی سخت افزارهای قدیمی استخراج کنید؟ در بیش‌تر موارد، پاسخ مثبت است، اما نکته چیست؟ بادام زمینی دریافت خواهید کرد، مگر اینکه بخواهید حتی با وجود زیان، منابع خود را به شبکه DOGE اختصاص دهید.

مطالب زیر را هم بخوانید:

چرا دوج کوین بخریم ؟ آشنایی با 3 دلیل برای خرید این میم کوین

آموزش خرید آنی ارزهای دیجیتال | اتریوم، کاردانو، دوج کوین، ترون و …

بررسی دلایل ضرر میم کوین ها به بازار ارز های دیجیتال

هرچه قدرت محاسبات بیش‌تری به شبکه ارائه دهید، در عوض پاداش‌های رمزنگاری بیش‌تری دریافت خواهید کرد.  اگر در زمینه استخراج رمزارزها یک مبتدی هستید، ناراحت نشوید. در بخش‌های زیر، همه آنچه شما باید در مورد استخراج بدانید و نحوه انجام آن به صورت گام به گام بیان می‌کنم تا بتوانید در کوتاه ترین زمان دست یافتن به DOGE را شروع کنید.

استخراج ارز دوج کوین چیست؟

4 آموزش استخراج ارز دوج کوین به صورت قدم به قدم

استخراج رمزارزها شامل فرایند به دست آوردن پاداش‌های ارز دیجیتال در صورت تمایل، tokens of appreciation و monetary incentives برای حل معادلات رمزنگاری به وسیله‌ی سخت افزار است. برای درک نحوه عملکرد این روش، اجازه دهید از بیت کوین به عنوان مثال استفاده کنم.

بیت کوین روی بلاک چین اجرا می‌شود: یک پایگاه داده دیجیتالی از تراکنش‌ها که در یک شبکه رایانه‌های همتا به همتا توزیع و تکرار می‌شود. هر “بلاک” روی یک بلاک چین پر از داده‌های تراکنش بیت کوین است (به عنوان مثال پیت ۵۰۰ دلار بیت کوین به کریستینا ارسال کرد) تا زمانی که به یک مگابایت برسد. در مرحله بعد، این به عهده استخراج کنندگان بیت کوین است که هر بلوک را تأیید کنند تا از اعتبار و صحت آن اطمینان حاصل شود.

حالا، اینجا قسمت هیجان انگیز ماجرا است. هر بلوک دارای یک مشکل ریاضی پیچیده است (معادله رمزنگاری که قبلاً ذکر کردم) که حل آن بسیار دشوار است. ماینر بیت کوین که این معمای پیچیده را حل می‌کند ابتدا تمام هزینه‌های تراکنش را برنده می‌شود و پاداش‌هایی به عنوان BTC را دریافت می‌کند.

داشتن یک سخت افزار قدرتمند معادل داشتن شلدون از تئوری بیگ بنگ در تیم ریاضی است. با این حال، اگر با شبکه داخلی ضعیف به شبکه بیت کوین بپیوندید، مانند داشتن پنی به عنوان یک هم تیمی است، در این صورت حل مشکلات ریاضی مدت زمان زیادی طول خواهد کشید، مدت زمان بسیار بسیار طولانی.

Dogecoin از پروتکل مشابه بیت کوین استفاده می‌کند که به آن proof-of-work می‌گویند. Dogecoin متکی به الگوریتمی به نام Scrypt است. این پیچیدگی کمتری نسبت به استخراج در الگوریتم SHA-256 بیت کوین دارد. به این ترتیب، Scrypt به منابع کمتری نیاز دارد و به ماینرها اجازه می‌دهد DOGE را در رایانه‌های کم قدرت نیز استخراج کنند.

خطرات استخراج Dogecoin

2 آموزش استخراج ارز دوج کوین به صورت قدم به قدم

قبل از اینکه وارد فرآیند استخراج ارز دوج کوین شوید، باید بدانید که در حال انجام چه کاری هستید. اولین عاملی که باید در نظر بگیرید این است که ارزهای رمزنگاری شده بسیار بی‌ثبات هستند. شما می‌توانید ۳۰۰ DOGE را در یک هفته استخراج کنید، که تا زمان نگارش این مقاله تقریبا ۸۸ دلار ارزش دارد. در اینجا چند نگرانی دیگر وجود دارد که باید در نظر بگیرید:

فرسودگی سخت افزار: برای استخراج، لپ تاپ شما باید ساعت‌ها و ساعت‌ها به طور مداوم کار کند، که می‌تواند بر طول عمر سیستم داخلی آن تأثیر بگذارد.

برق: لپ تاپ‌های مملو از GPU‌های قدرتمند معمولاً بهترین عمر باتری را ندارند، به این معنی که شما باید آن را در تمام طول روز به برق متصل نگه دارید. در نظر بگیرید که چگونه این امر روی میزان قبض برق شما تأثیر می‌گذارد. که ممکن است بر میزان سود شما تاثیر منفی بگذارد.

مصرف انرژی: بر اساس داده‌های TRG Datacenters ،Dogecoin ضرر کمتری به محیط زیست نسبت به بیت کوین و اتریوم می‌رساند. DOGE در هر معامله ۰/۱۲ کیلووات ساعت انرژی مصرف می‌کند در حالی که BTC و ETH به ترتیب ۷۰۷ کیلووات ساعت و ۶۲/۵۶ کیلووات ساعت در هر معامله هدر می‌دهند. با این حال، استخراج به طور کامل سازگار با محیط زیست نیست، بنابراین ممکن است بخواهید این موضوع را هم در نظر داشته باشید.

کمبود GPU و سرکوب انویدیا: اگر تصمیم به شروع فرآیند استخراج دارید، باید بدانید که به دلیل محبوبیت سرسام آور استخراج رمزارزها، امروزه افراد با کمبود کارت گرافیک روبرو شده‌اند. انویدیا از این که همه رمزنگاران در حال خرید تمام پردازنده های گرافیکی موجود در بازار هستند، ناراحت می‌باشد، بنابراین مصرف کنندگان اصلی آنها (گیمرها) از این موضوع بسیار نگران شده‌اند، بنابراین شرکت، محدود کننده‌های رمزارز را روی برخی از کارت‌های گرافیک (مانند RTX ۳۰۶۰ Ti ،۳۰۷۰۹ و ۳۰۸۰) پیاده سازی کرد. که به طور قابل توجهی عملکرد استخراج آنها را کاهش می‌دهد.

نحوه استخراج ارز دوج کوین

3 آموزش استخراج ارز دوج کوین به صورت قدم به قدم

برای شروع استخراج ارز دوج کوین ، به کیف پول Dogecoin احتیاج دارید پس از رسیدن به آستانه پرداخت، تمام پاداش‌های DOGE شما جمع آوری می‌شود. Atomic Wallet (در Android و iOS) را توصیه می‌کنم.

هنگام ثبت نام در حساب، مطمئن شوید که عبارت ارائه شده (مجموعه‌ای از ۱۲ کلمه) را در یک مکان امن نگه دارید. اگر قرار است دستگاه جدیدی دریافت کنید، برای اهداف امنیتی به آن نیاز دارید. اگر آن را از دست بدهید، هرگز نمی‌توانید و منظور من واقعا هرگز است، دوباره آن را بازیابی کنید (حتی از طریق پشتیبانی مشتری) و دیگر به کیف پول رمزنگاری شده خود دسترسی نخواهید داشت.

۱. به وب سایت رسمی unMineable بروید و روی “Download” کلیک کنید.

۲. نرم افزار unmaineable beta miner را نصب کنید (روی دکمه سبز کلیک کنید).

۳. فایل را خارج کنید (توصیه می‌کنم آن را در محلی که به راحتی قابل دسترسی است مانند پوشه روی دسکتاپ خود قرار دهید).

۴. روی فایل “unMineable Miner 1.1.0-beta” دوبار کلیک کنید، که برنامه دسکتاپ unMineable را اجرا می‌کند.

چگونه می توان استخراج Dogecoin را با unMineable شروع کرد

شما باید نرم افزار دیگری به نام PhoenixMiner را بارگیری کنید که در ارتباط با unMineable کار می‌کند.

۱. PhoenixMiner را از اینجا بارگیری کنید (“6d_Windows.zip”).

۲. آن را در همان پوشه‌ای که برنامه unMineable در آن قرار دارد استخراج کنید.

۳. فایل PhoenixMiner.exe را بیابید و به محل آن توجه داشته باشید.

03 آموزش استخراج ارز دوج کوین به صورت قدم به قدم

۴. برنامه unMineable را دوباره راه اندازی کنید و روی “Continue” کلیک کنید.

۵. روی “Graphics Card (GPU)” کلیک کرده و سپس روی “Next” کلیک کنید.

05 آموزش استخراج ارز دوج کوین به صورت قدم به قدم

۶. روی “Update miner file file” کلیک کنید، که از شما می‌خواهد فایل PhoenixMiner.exe را پیدا کنید. پس از پیدا کردن و انتخاب آن، روی “Open” کلیک کنید.

۷. روی “Next” کلیک کنید.

۸. Dogecoin را به عنوان ارز رمزنگاری شده‌ای که می‌خواهید استخراج کنید، انتخاب کنید.

08 آموزش استخراج ارز دوج کوین به صورت قدم به قدم

آدرس کیف پول Dogecoin خود را وارد کنید، که با تایپ کردن “Dogecoin” در Atomic Wallet و ضربه زدن روی دریافت پیدا می‌شود.

روی “Start” کلیک کنید و برنامه بلافاصله شروع به استخراج Dogecoin می‌کند.

پس از کسب حداقل ۳۰ DOGE، برنامه Dogecoin شما را مستقیما به Atomic Wallet شما ارسال می‌کند و تمام! فرآیند استخراج ارز دوج کوین شما آغاز شده است. اکنون، می‌توانید میزان DOGE را که می‌توانید در روز بدست آورید پیگیری کنید و تعیین کنید که آیا این کار برای شما ارزش دارد یا خیر.

حال که نحوه‌ی استخراج ارز دوج کوین را دریافتید می‌توانید از دیگر مقالت سایت اول نیوز دیدن کنید.

امتیاز این مطلب
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک دیدگاه برای “آموزش استخراج ارز دوج کوین به صورت قدم به قدم

  1. سلام همه این کار ها را انجام دادم هرچه صبر کردم از حالت Starting… در نیومد

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس