فصل سوم هارلی کوین در مرداد ماه امسال از HBO Max منتشر خواهد شد

58
0
فصل سوم هارلی کوین

در چند روز اخیر HBO Max و DC Comics تاریخ انتشار فصل 3 سریال موفق HBO Max، یعنی سریال Harley Quinn را اعلام کردند. فصل سوم هارلی کوین قطعاً از آن سریال هایی خواهد بود که در هنگام تماشای آن نمی توانید جلوی خنده خود را بگیرید! چرا که این سریال دنبال کننده داستانی خنده دار و بسیار سرگرم کننده است. طبق تاریخ اعلام شده توسط شبکه HBO Max تاریخ انتشار فصل سوم هارلی کوین 28 جولای، به عبارتی 7 مرداد امسال خواهد بود.

به نظر می رسد که فصل 3 چند هفته بعد از فصل 2 شروع شود و در تور “Eat, Bang, Kill”، شاهد ماجراجویی های هارلی کوئین به همراه پویسون آیوی و هارلیوی باشیم. همچنین خوب است بدانید که یک کتاب کمیک با نام «Harley Quinn: The Animated Series: The Eat» وجود داشته است که از مجموعه کمیک هارلی کویین اقتباس گرفته شده است و در واقع داستان هایی را برملا می کند که شکاف های بین فصل 2 و فصل 3 هارلی کوئین را پر می کند.

همچنین در فصل 3 هارلی کویین شاهد بازگشت شخصیت‌ های اصلی مانند Clayface، King Shark و Batman خواهیم بود و در عین حال شخصیت ‌های جدیدی مانند Firefly، Court of Owls و James Gunn را نیز به همراه خواهد داشت. یک خبر جالب این است که کارگردان و نویسنده معروف، جیمز گان نیز در این فصل حضور خواهد داشت.

تیزر منتشر شده این شخصیت ها را به همراه برخی از صحنه های مهیج و تماشایی که احتمالا مخاطبان انتظار دیدن آن را داشتند را به نمایش گذاشته است. به نظر می رسد که اتفاقات خاصی بین Catwoman و Batman رخ خواهد داد که منشأ آن‌ها برگرفته از Meme های محبوب و معروف بتمن و کت وومن باشد که در توییتر بسیار پر طرفدار هستند.

در نهایت، از دیگر لحظات برجسته این تیزر می ‌توان به ربودن آماندا والر توسط هارلی و آیوی اشاره کرد و در یک بررسی کلی می توان نتیجه گرفت که این فصل سریال هارلی کویین همان سبک دو فصل قبل را ادامه می دهد و یک داستان عالی را در دنباله فصل های قبلی به تصویر می کشد، همچنین این بار شاهد رابطه عمیق تری بین هارلی کوین و پویسون آیوی خواهیم بود و در عین حال اتفاقات بسیار خنده داری در این بین رخ خواهد داد که احتمالا هرگز تصورش را نمی کردید!

امتیاز این مطلب
سهیل دهقانی
نوشته شده توسط

سهیل دهقانی

علاقه مند به فناوری و تکنولوژی های روز دنیا کارشناس سئو و تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس