15 وسیله نقلیه برتر در بازی Far Cry 6

155
0
15 وسیله نقلیه برتر در بازی Far Cry 6

محیط جهان باز Far Cry 6 را می‌توان با وسایل نقلیه مختلف طی کرد. در اینجا ما بهترین وسایل نقلیه که می‌توان در بازی پیدا کرد را فهرست کرده‌ایم. 15 وسیله نقلیه برتر در بازی Far Cry 6 را از اول نیوز بخوانید.

وقایع اصلی بازی Far Cry 6 در کشور جزیره‌ای با محیط گسترده به نام یارا اتفاق می‌افتند. با تاکید بر کلمه “گسترده” جابه‌جایی و پیمایش بدون شک یکی از وقت گیرترین موانعی است که بازیکنان هنگام بازی Far Cry 6 با آن روبرو خواهند شد. بازیکنان در نهایت این انتخاب را دارند که فست تراول کنند یا از لباس‌های بال دار خود برای رسیدن به جایی که باید بروند استفاده کنند، اما یافتن یک راه خوب برای سواری در اطراف یارا برای تجربه بهتر و غوطه وری در زیبایی آن امری حیاتی است.

تصمیم گیری در خصوص اینکه از کدام وسیله نقلیه استفاده کنید می‌تواند بسیار دشوار باشد. Far Cry 6 دارای تنوع بسیار زیادی از وسایل نقلیه برای انتخاب است، و اینکه کدام وسیله نقلیه به بهترین وجه با سبک بازی بازیکن سازگار است ممکن است از فردی به فرد دیگر متفاوت باشد، اما اگر نمی‌توانستید با بالگرد در محیط اطراف پرواز کنید و باعث خرابی و آشوب در محیط بازی شوید، بدون شک این یک بازی مدرن Far Cry نمی‌بود.

far cry 6

جدیدترین بازی یوبی‌سافت در مجموعه بازی معتبر Far Cry همچنان طرفداران را تحت تأثیر قرار می‌دهد. فارکرای 6 با داستان سینمایی، تجربه‌ی داستان محور، ارائه‌ی یک جهان باز پویا و گیم‌پلی هیجان‌انگیز عالی ظاهر شده است. Far Cry 6 از فرمول اکشن مخفی کاری این سری اقتباس می‌کند و در عین حال با ویژگی‌های جدید و اکشن انفجاری که بر گیم پلی خودروها تاکید می‌کند، پیشرفت و جذابیت خود را افزایش می‌دهد.

با چنین مجموعه گسترده‌ای از سواری‌های سرگرم کننده برای بازی و همچنین پیشرفت روز افزون فارکرای 6 به واسطه‌ی DLC های اضافه شده و رویدادهایی مانند کراس اوور Stranger Things، تصمیم گرفتیم این لیست از وسایل نقلیه سریع، قوی و عالی را برای شما گردآوری کنیم. باشد که مورد پسند واقع شود.

15 وسیله نقلیه برتر در بازی Far Cry 6

15. Mogote Zebra

خب Mogote Zebra ممکن است سریع‌ترین یا قوی‌ترین انتخاب به عنوان وسیله نقلیه نباشد، اما چه کسی نمی‌خواهد روی یک حیوان عجیب و غریب سوار شود؟ البته که هیچ مزیت تهاجمی یا تدافعی برای Zebra وجود ندارد، اما بازیکنان می‌توانند در حین سواری از کلت یا سلاح سرد خود استفاده کنند، بنابراین این موضوع حداقل یک مزیت ویژه است.

در نهایت Mogote Zebra یکی از انواع حیوانات موجود در این بازی است و می‌توان آن را در طول داستان، به ویژه پس از اتمام ماموریت Break the Chains به دست آورد. Mogote Zebra یکی از دارایی‌های ارزشمند Anton Castillo است، بنابراین سرقت آن برای استفاده شخصی ممکن است باعث لذت بردن از آن شود.

15 وسیله نقلیه برتر در بازی Far Cry 6

14. Croco Taxi

تاکسی کروکو ​​یکی از خودروهای احمقانه و به شدت بامزه در بازی Far Cry 6 است. چیزی که تاکسی کروکو ​​از نظر سرعت و کاربرد به صورت کلی فاقد آن است، آن را در ظاهر جذاب و بامزه‌ی خود به خوبی جبران می‌کند. این تاکسی در اصل الهام گرفته از یک سر کروکودیل غول پیکر است. سر کروکودیلی که تبدیل به یک تاکسی کوچک شده. چیز زیادی برای گفتن در مورد اینکه چقدر این وسیله نقلیه جالب است وجود ندارد، اما همین را بدانید که به طرز بی نظیری منحصر به فرد است.

بازیکنان می‌توانند تاکسی کروکو ​​را در چند مکان مختلف در اطراف نقشه پیدا کنند، و گاهی اوقات در اطراف سواحل اسپرانزا (coasts of Esperanza).

15 وسیله نقلیه برتر در بازی Far Cry 6

13. 1956 Beaumont Valentina

احتمالاً Beaumont Valentina 1956 اولین خودرویی است که بسیاری از بازیکنان در Far Cry 6 با آن روبرو می‌شوند. والنتینا یکی از سواری‌های اسلحه محور است. این وسیله نقلیه با ارائه‌ی برجک‌ها و تیربار تهاجمی و تله‌های دفاعی، بازیکنان را در حین سفر در محیط یارا به خوبی محافظت می‌کند.

این وسیله نقلیه را می توان با استفاده از منوی چرخان درون بازی فراخوانی کرد. این خودرو در هر نقطه از Yara به بازیکن تحویل داده می‌شود و این موضوع آن را به یکی از راحت‌ترین گزینه‌های بازی در زمینه‌ی وسایل نقلیه تبدیل می‌کند.

15 وسیله نقلیه برتر در بازی Far Cry 6

12. 1962 Verrazzano Bravo

این وسیله‌ نقلیه یعنی Verrazzano Bravo 1962 یکی از خودروهای قابل شخصی سازی گسترده در Far Cry 6 است. این خودرو از سرعت و قابلیت‌های تهاجمی کافی برخوردار است. Verrazzano Bravo را می‌توان در صورت یافتن در سرتاسر Yara اسکن کرد یا آن را در یک نقطه تحویل خودرو برای فراخوان بعدی رها کرد.

این ماشین همچنین می‌تواند به عنوان پاداش برای تکمیل یک مسابقه Gran Premio موجود در Valle De Oro به دست آید. مسابقات Gran Premio یکی از چندین ماموریت جانبی در Far Cry 6 هستند که نباید از آن‌ها چشم پوشی کرد، زیرا جوایز آن‌ها می‌تواند شامل هر چیزی باشد، از وسایل نقلیه گرفته تا تغییرات و امکانات شخصی‌سازی سلاح.

15 وسیله نقلیه برتر در بازی Far Cry 6

11. Unicorn

اسب شاخدار یا تک شاخ که حتی از گورخر نیز برازنده‌تر و باشکوه‌تر است، یکی از وسایل نقلیه جذاب و منحصر به فرد بازی به شمار می‌رود. از نظر بصری این وسیله یک سواری سرگرم کننده و فوق جذاب است. به‌طور طبیعی به‌دست آوردن این موجود افسانه‌ای آسان نیست، زیرا بازیکنان باید مرحله‌ی Sweet Fifteen Treasure Hunt واقع در El Este را دنبال کنند.

متأسفانه، این اسب افسانه‌ای نمی‌تواند پرواز کند، از شاخ خود رنگین کمان شلیک کند یا واقعاً کاری خارج از حد معمول انجام دهد. این یکی وسیله بیشتر برای رجزخوانی و اعطای حس تازگی محض در بازی قرار گرفته است. حال طرفداران فارکرای می‌توانند ادعا کنند که هیچ کس تا کنون در بازی‌های شوتر اول شخص سوار اسب تک شاخ نشده و این ویژگی مختص بازی خودشان است.

15 وسیله نقلیه برتر در بازی Far Cry 6

10. Omega Enforcer

با توجه به گیم پلی وحشیانه و پر اکشنی که Far Cry 6 می‌تواند داشته باشد، داشتن یک وسیله نقلیه محکم و پایدار که بتواند یک حضور تدافعی و تهاجمی باشد، مهم است. همه این‌ها زمینه‌هایی هستند که این کامیون نظامی سنگین در آن‌ها برتری دارد.

این وسیله نقلیه بازیکنان را تبدیل به نیرویی می‌کند که باید با آن‌ها دست و پنجه نرم کرد، مخصوصاً در هنگام بازی به صورت Co-op. در این شرایط، راننده می‌تواند به راحتی واحدها و وسایل نقلیه دشمن را شخم بزند، در حالی که دیگری می‌تواند با تیربار قوی که در بالای کامیون نصب شده است، همه جا را ویران کند. بازیکنان می توانند با خرید ست Blood Dragon به این ماشین کشتار دسترسی پیدا کنند. این محتوا را می توان هنگام تکمیل ماموریت The Guerrilla باز کرد.

15 وسیله نقلیه برتر در بازی Far Cry 6

9. Angelito FW Turbo

رسیدیم به رتبه 9 از فهرست 15 وسیله نقلیه برتر در بازی Far Cry 6؛ یک ماشین جمع و جور، یک هواپیمای کارآمد، و همچنین یک نارنجک انداز همه در قالب یک پکیج، این وسیله نقلیه سریع و همه کاره برای Dani در سناریوهای بی شماری ایده آل است. این وسیله خیلی مفید است چرا که بازیکنان اغلب نمی‌توانند پیش بینی کنند که در کمپین پویا و وحشی فارکرای 6 چه اتفاقی خواهد افتاد. با توانایی این وسیله نقلیه برای رفتن به خیابان یا آسمان “در حالت پرواز”، بازیکنان می‌توانند راحت‌تر از خطرات دشمنان روی زمین فرار کنند و همچنین به طور مؤثرتری از اسلحه‌های ضد هوایی جا خالی بدهند.

برای دریافت این سواری عالی، بازیکنان ابتدا باید یکی را پیدا کنند و آن را به یک ایستگاه وسیله نقلیه یا ایستگاه هواپیما ببرند یا آن را با تلفن همراه Dani اسکن کنند. مناطقی که این وسیله نقلیه را دارند عبارتند از Conjunto Guerilla Hideout در Valle de Oro، منطقه‌ی Guaracha در El Este، و (ساده‌ترين مکان، اما کمترین احتمال) Revmira Supply Dock.

15 وسیله نقلیه برتر در بازی Far Cry 6

8. Salacia RHIB Z-600

سفر روی آب اغلب می‌تواند ایمن‌تر و موثرتر راه در فارکرای 6 باشد و حتی گاهی اوقات روشی مورد نیاز است. بنابراین، داشتن یک قایق سریع، مجهز و در دسترس مفید است. به خصوص این قایق تیربار دار. هر دو نوع Gator و ‘MI’ عالی هستند، اما دومی به ویژه مفید است. چرا که دارای یک مسلسل جلو و یک تیربار مسلسل است. این موضوع باعث می‌شود زمانی که در دریا هستید یک گزینه عالی برای co-op باشد.

بهترین مکان برای یافتن این قایق رفتن به اسکله قایقی است که در جنوب Castillo Senora Tobacco Factory، در نزدیکی Costa Del Mar قرار دارد.

15 وسیله نقلیه برتر در بازی Far Cry 6

7. Senor Pinga

تانک‌ها معمولاً برای جلوگیری از حملات در فارکرای 6 گزینه‌ای موجه هستند، به‌ویژه زمانی که دنی بتواند با حملات خود به نیروی دشمن پاسخ دهد. اینجاست که این وسیله نقلیه فوق العاده وارد بازی می‌شود. پینگا فقط یک پایگاه دفاعی نیست، بلکه یک نیروی تهاجمی نیز هست که با یک توپ معمولی و همچنین یک مسلسل کواکسیال و یک تیربار مسلسل تجهیز شده است.

برای به دست آوردن این هیولای سبک نظامی، بازیکنان باید Yaran story ‘Heavy Metal’ را در Madraguda کامل کنند.

far cry 6

6. Yami’s 2008 KAG TG

وسیله نقلیه Yami’s 2008 KAG TG دارای قدرت دفاع و سرعت بالایی است و تیربارهایی را در بالای خود تعبیه کرده است که بازیکنان می‌توانند در طول مبارزات از آن‌ها استفاده کنند. این کوبنده ماشین می‌تواند به راحتی از موانع و ماشین‌های دشمن عبور کند. موضوعی که می‌تواند هنگام فرار از وسایل نقلیه دشمن مفید باشد.

بازیکنان این کامیون سریع و قوی را پس از انجام ماموریت برای Yami، که مسابقات Gran Premio را در اطراف Yara برگذار می‌کند، دریافت خواهند کرد. به طور خاص، این ماشین پاداش انجام دادن مرحله فرعی به نام ‘Backseat Driver’ است. جایگاه 6 فهرست فهرست 15 وسیله نقلیه برتر در بازی Far Cry 6 به Yami’s 2008 KAG TG تعلق دارد.

1952 Kaumbat R-25 WSP

5. 1952 Kaumbat R-25 WSP

وسیله 1952 Kaumbat R-25 WSP یک هلیکوپتر تهاجمی مجهز به مسلسل است. این وسیله نقلیه سریع است و می‌تواند به راحتی هم ماشین‌ها و هم سایر وسایل نقلیه پرنده را حمل کند. برای پرواز موثر این وسیله نقلیه، بازیکنان باید توپ‌های ضد هوایی را در منطقه‌ای که می‌خواهند در آن پرواز کنند از بین ببرند، چرا که هنگام استفاده از وسایل نقلیه هوابرد می‌توانند باعث دردسر شوند.

هلیکوپتر Kaumbat را معمولاً می‌توان در اطراف یارا، معمولاً در نزدیکی پایگاه‌ها یا فرودگاه‌های FND یافت. پس از اسکن یا بازگرداندن این وسیله نقلیه به یک pickup location، بازیکنان می‌توانند از هر مکان pickup location با این هلیکوپتر تماس بگیرند و آن را فراخوانی کنند.

1956 Beaumont "El Presidente"

4. 1956 Beaumont “El Presidente”

بومونت 1956 “El Presidente” سواری است که در اصل متعلق به خود El Presidente Anton Castillo است. دزدی چیزها از Castillo یک موضوع تکراری در سراسر Far Cry 6 است، اما “El Presidente” یکی از آیتم‌های جالب‌تری است که بازیکن به دست می‌آورد. این وسیله نقلیه هیچ گونه قابلیت تهاجمی یا تدافعی ندارد، اما صرف دیدن و سواری با آن زیباست!

بازیکن می‌تواند این ماشین عتیقه را در طول داستان براند. پس از مبارزه با ارتش Castillo، بازیکن می‌تواند با ماشین شخصی Castillo فرار کند. نهايتاََ این‌که می‌توان آن را پس از اتمام Paradise Lost Operation در Esperanza به چنگ آورد. رانندگی در بومونت مجلل آنتون باعث می‌شود که بازیکن احساس کند یک دیکتاتور واقعی است.

1946 Awardee LA-240 CE

3. 1946 Awardee LA-240 CE

وسیله نقلیه Adjudicor LA-240 CE مدل 1946 دارای پتانسیل دفاع بالا و قدرت آتش چشمگیر است. این وسیله نقلیه با داشتن یک مسلسل جانبی، یک موشک انداز و یک تیربار مسلسل در اختیار خود، یکی از کارآمدترین راه‌ها برای مقابله با دشمنان است.

این هواپیما را می‌توان در اطراف نقشه، معمولاً در پایگاه‌های FND یا در فرودگاه‌های اطراف یارا پیدا کرد. بازیکن می‌تواند قفل این وسیله نقلیه را با اسکن کردن آن با دوربین درون بازی خود یا بردن آن به نقطه خروج وسیله نقلیه باز کند. رتبه‌ی سوم فهرست 15 وسیله نقلیه برتر در بازی Far Cry 6 از آن 1946 Awardee LA-240 CE است.

1944 Petrov HS-100 "Karlito"

2. 1944 Petrov HS-100 “Karlito”

تانک های زیادی وجود دارد که بازیکنان می‌توانند از آن‌ها برای ایجاد خرابی در فارکرای 6 استفاده کنند، اما هیچ کدام به اندازه “Karlito” خاص نیستند. این تانک با مسلسل و توپ استاندارد عرضه می‌شود اما یک شعله افکن مرگبار نیز دارد. دفاعی بودن این وسیله نقلیه همچنین امکان سفر ایمن را در مناطقی با حضور شدید دشمن فراهم می‌کند. بزرگترین مزیت این وسیله نقلیه دوام و قدرت آتش آن است. حریفان کمی هستند که بتوانند در برابر این تانک تنومند و آتشین دوام بیاورند.

این تانک را می‌توان با پیشرفت در داستان اصلی به دست آورد و پس از اتمام یک firefight کوتاه با ال تیگر در منطقه ال استه یارا قابل رانندگی خواهد بود. این مهم در Fort Fontana به عنوان بخشی از مرحله Harpoon Operation. رخ می‌دهد.

Avispa Buzzer

1. Avispa Buzzer

با این‌که Avispa Buzzer فاقد زره یا دوام همراه با هواپیما یا حتی هلیکوپتر است، قدرت مانور و سرعت آن است که آن را به یک وسیله نقلیه هوایی درجه یک و بهترین وسیله نقلیه همه جانبه برای استفاده در سفرهای اطراف یارا تبدیل کرده است. این سواری لذت‌بخش می‌تواند آسمان و آب را در چشم به هم زدنی طی کند. و به بازیکنان این امکان را می‌دهد تا به سرعت در مناطق مختلف یارا با کارآمدی تمام حرکت کنند.

یکی از زیباترین جنبه‌های این وسیله این است که با وجود اینکه یکی از سریع‌ترین و مفیدترین وسایل حمل و نقل است، اما می‌توان آن را در اوایل بازی به دست آورد. پس از رسیدن به سرزمین اصلی، به سادگی به مخفیگاه Guerrilla در Sierra Perdida در منطقه غربی بروید. Avispa Buzzer همچنین اغلب در نزدیکی Hideout Network یافت می‌شود و پس از اسکن، می‌توان آن را از هر نقطه‌ای در بازی فراخوانی کرد.

بازی Far Cry 6 هم اکنون برای پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس، کامپیوتر، گوگل استادیاو آمازون لونا در دسترس است.

نظر شما در خصوص این بازی چیست؟ فهرست 15 وسیله نقلیه برتر در بازی Far Cry 6 را چطور ارزیابی می‌کنید؟ جای کدام وسیله در این بین خالی بود؟ لطفاً دیدگاه‌های خود را با ما در بخش نظرات به اشتراک بگذارید.

منبع

3.9/5 - (20 امتیاز)
رضا خلف چعباوی
نوشته شده توسط

رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: [email protected]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس