آموزش بازی Fall Guys |

67
0
بازی Fall Guys

آیا می خواهید بازی Fall Guys را با دوستان خود بازی کنید اما همه شما در سیستم عامل های مختلف هستید؟ خبر خوب شما هنوز هم می توانید. با اول نیوز همراه باشید.

بازی Fall Guys

بازی Cross-platform کراس پلتفرم یک ویژگی عالی برای همه انواع بازی است. چه بر روی PC رایانه شخصی یا کنسول بازی کنید، این ویژگی به رفع موانع بازی و برقراری ارتباط با افراد در پلتفرم هایی که ممکن است حتی مالک آن نباشید، کمک می کند.

برای Fall Guys، یک بازی پرطرفدار نمایش مبتنی بر نبرد رویال، که به شما امکان می‌دهد با بازیکنان بیشتری از پلتفرم‌های مختلف بازی کنید، فقط به سرگرمی آشفته می‌افزاید.

چه پیدا کردن یک دوست خاص و چه فعال و غیرفعال کردن بازی متقابل، Fall Guys گزینه هایی برای شما دارد.

کدام پلتفرم ها از Fall Guys Cross-Play پشتیبانی می کنند؟

اگر می‌پرسید چه پلتفرم‌هایی از بازی متقابل در Fall Guys پشتیبانی می‌کنند، هر تکرار بازی با هم سازگار است. این بدان معناست که بازیکنان رایانه های شخصی، پلی استیشن 4 و 5، ایکس باکس وان و ایکس باکس سری X|S همگی می توانند با هم بازی کنند. تا زمانی که حداقل یکی از این پلتفرم‌ها را داشته باشید، می‌توانید با هر کسی که صاحب Fall Guys است بازی کنید.

نحوه تنظیم Cross-Play برای  Fall Guys 

درست از ابتدای شروع، Fall Guys به طور پیش‌فرض تجربه بازی خود را بر اساس بازی متقابل پایه گذاری می‌کند، با این ویژگی از قبل نصب شده تا زمانی که حساب Epic Games خود را مرتبط کرده باشید.

Fall Guys از شما می خواهد که به محض بارگذاری بازی برای اولین بار، حساب Fall Guys خود را با فروشگاه Epic Games مرتبط کنید.

در حالی که این ویژگی برای ساده‌سازی برگذاری مسابقات آنلاین در چندین پلتفرم مفید است، اما به دلیل خرید شرکت توسعه دهنده Fall Guys Mediatonic توسط Epic، واقعاً اجرا شد و می‌توان آن را راهی برای وادار کردن بازیکنان به داشتن حساب Epic Games دانست.

اگر با ایجاد/همگام‌سازی حساب Epic Games خود موافق هستید، می‌توانید مستقیماً به یک بازی بپرید و از قبل با بازیکنان در هر پلتفرم پشتیبانی‌شده همخوانی خواهید داشت.

بازیکنان در بازی شما نمادی برای نشان دادن پلت فرمی که در حال حاضر روی آن بازی می کنند، از جمله مانیتور و ماوس برای PC رایانه شخصی و controller کنترلر برای ایکس باکس و پلی استیشن تعیین می شوند.

بازی Fall Guys
 Fall Guys

از طرف دیگر، اگر می‌خواهید بازی متقاطع را به طور کامل غیرفعال کنید و از رویارویی با بازیکنان روی پلتفرم‌های دیگر جلوگیری کنید، از منوی اصلی:

  1. در سمت راست بالای صفحه نمایش خود، تنظیمات (نماد چرخ دنده) > گزینه ها > بازی را انتخاب کنید.
  2. از گزینه های Gameplay، به Cross-Platform Matchmaking بروید.
  3. تطابق بین پلتفرمی را روی حالت خاموش قرار دهید.
  4. شما باید یک پیام هشدار با عنوان Crossplay Recommended را ببینید.
  5. برای خاموش کردن cross-play، OK را انتخاب کنید.

با غیرفعال بودن تنظیمات Cross-Platform Matchmaking، اکنون فقط سایر بازیکنان را در کنسول فعلی خود جستجو خواهید کرد.

برای فعال کردن بازی متقاطع، به سادگی Cross-Platform Matchmaking را روی روشن قرار دهید.

نحوه بازی Fall Guys با دوستان خود از کنسول های دیگر

در حالی که دانستن نحوه فعال و غیرفعال کردن cross-play بسیار مفید است، اگر به طور خاص بخواهید با دوستان خاصی از پلتفرم دیگری بازی کنید، چه؟

برای افزودن یک دوست به طور خاص از پلتفرم دیگر:

  1. نماد سمت راست پایین را برای Friends انتخاب کنید (این به صورت سه چهره Fall Guy با نماد مثبت در سمت راست آنها بدون توجه به پلت فرم ظاهر می شود).
بازی Fall Guys
 Fall Guys
  1. این منویی را برای شما باز می کند که همه دوستان فعلی شما را در پلتفرم شما نشان می دهد و همچنین یک نوار جستجو در بالای منو را نشان می دهد.
  2. برای جستجوی دوست در یک پلتفرم دیگر، نام کاربری حساب کاربری Epic Games پلتفرم جهانی دوست خود را در نوار جستجو وارد کنید (به احتمال زیاد هر ورود به Fall Guys در کنسول یا رایانه شخصی آنها) و روی Add Friend کلیک کنید.
بازی Fall Guys
Fall Guys
  1. با اضافه شدن یک حساب دوست خاص، می‌توانید از همان منوی Friends در هر نقطه استفاده کنید تا حساب آن‌ها را برجسته کنید و Invite را بزنید تا از آنها بخواهید به لابی شما بپیوندند و Fall Guys را با هم بازی کنید.

اکنون که می‌دانید چگونه با استفاده از ویژگی‌های بازی متقابل Fall Guys دوستان خاصی را اضافه کنید، ممکن است به بازی‌های متقابل سازگار بیشتر علاقه مند شوید.

اگر چنین است، بررسی عمیق‌تر ما را در مورد اینکه کراس‌پلی واقعاً چیست برای عناوین متقابل پلتفرم بیشتری که می‌توانید بازی کنید و دوستانتان، و همچنین اطلاعات بیشتری در مورد اینکه کراس‌پلی واقعاً چگونه کار می‌کند و چگونه می‌تواند تجربه بازی‌های اجتماعی شما را بهبود بخشد، بررسی کنید.

ازFall Guys (پسران پاییزی) در چندین پلتفرم لذت ببرید

با تمام گزینه های متقابل برای Fall Guys و همچنین پلتفرم های متعددی که بازی با آنها سازگار است، اکنون باید بتوانید بدون محدودیت پلتفرم با دوستان خود بازی کنید و وارد بازی ها شوید.

با این حال، برخلاف پشتیبانی Fall Guys، سازگاری متقاطع به دلایل مختلف با واکنش هایی از سوی صنعت بازی مواجه شده است. اگر برای تجربه بازی آنلاین خود فراتر از Fall Guys به بازی متقابل تکیه می کنید، بررسی دلایل حساس بودن صنعت به سازگاری متقابل نیز ممکن است مفید باشد.

منبع : makeuseof

امتیاز این مطلب
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس