معرفی بهترین مود های ویچر 3 + لینک دانلود

Witcher 3: Wild Hunt یکی از بهترین RPG‌های رایانه‌های شخصی در تمام دوران‌ها است، در ادامه به معرفی بهترین مود های ویچر 3 می‌پردازیم.

250
0
معرفی بهترین مود های ویچر 3 + لینک دانلود

Witcher 3: Wild Hunt یکی از بهترین RPG‌های رایانه‌های شخصی در تمام دوران‌ها است، اما مودهای Witcher 3 یک بازی بهتر یا حداقل یک بازی راحت‌تر یا متفاوت‌تر را ایجاد می‌کنند، که در سفر دوم یا سوم شما از طریق قلمروهای شمالی مورد استقبال قرار می‌گیرد. حتی گرالت نیز دوست دارد که گاهی اوقات اوضاع را تغییر دهد. در ادامه به معرفی بهترین مود های ویچر 3 می‌پردازیم.

همچنین مطالب زیر را هم بخوانید:

ساخت فصل سوم سریال ویچر قبل از انتشار فصل دو تایید شد

دلایلی که چرا Witcher 2 بهتر از Witcher 3 عملکرده است

DLC جدید بازی Witcher 3 بر اساس سریال نتفلیکس خواهد بود

معرفی بهترین مود های ویچر 3

در زیر لیست بهترین مودهای The Witcher 3 را مشاهده خواهید کرد. بهترین مودهای Witcher 3 شامل تعمیرات اساسی بافت، لوت خودکار است. برخی از مود‌ها دست به تعمیرات اساسی مبارزات می‌زنند. بعضی دیگر به طرز ماهرانه و چشمگیری انتقاد پذیرترین عناصر The Witcher 3 را بازسازی می‌کند. حتی می‌توانید گرالت را بیشتر شبیه هنری کویل، همتای Netflix خود کنید.

Critical Slow Motion Combat Mod

1 معرفی بهترین مود های ویچر 3 + لینک دانلود

اگر تا به حال احساس کرده اید که مبارزات The Witcher 3 فاقد ویژگی خاص سینمایی است، حتما این مود را نصب کنید. هنگامی که گرالت یک ضربه مهم را وارد می‌کند، بازی اسلوموشن می‌شود، حتی می‌توانید این مود را با مود More Blood ادغام کنید تا صحنه‌های با شکوهی را بسازید. برای دانلود کلیک کنید.

AutoLoot

2 معرفی بهترین مود های ویچر 3 + لینک دانلود

این مود سیستم هوشمند برای لوت به صورت خودکار است. شما می‌توانید با تنظیم کردن این امکان را بدهید که بازی به صورت خودکار هر چیزی را که دوست دارید لوت کند و باعث جا انداختن چیزی نشوید. حتی می‌توانید این قابلیت را بدون تنظیمات گذاشته و به صورت دیوانه وار همه چیز را لوت کنید. برای دانلود کلیک کنید.

HD Reworked

3 معرفی بهترین مود های ویچر 3 + لینک دانلود

این مود گرافیک و جلوه‌های بصری بازی را به سطح دیگری می‌برد و دیگر به شما حس یک بازی ۵ یا ۶ سال پیش را نمی‌دهد. این مود ۹/۳ گیگابایت حجم دارد که مدل‌ها و بافت‌های بهتر، واضح‌تر و دقیق‌تری را به شما ارائه می‌دهد. سنگها، درختان، صندوق‌ها، سقف‌ها، دیوارها، آبشارها، خزها و کف‌ها همه با افزایش وضوح و روشنایی تعمیر شده‌اند. برای دانلود کلیک کنید.

PhotoMode

4 معرفی بهترین مود های ویچر 3 + لینک دانلود

آیا می‌خواهید چند عکس جالب از گرالت در حال کشتن هیولا ها بگیرید؟ این حالت یک دکمه را در اختیار شما قرار می‌دهد که به شما امکان می‌دهد بازی را به میل خود متوقف کنید، سپس دوربین خود را در فضای سه بعدی به پرواز در آورید تا تصویر عالی را ترسیم کنید. همچنین یک دکمه برای نامرئی جلوه دادن خود وجود دارد و یک گزینه برای تولید مه و غبار برای ایجاد جوی بیش‌تر در عکس‌ها وجود دارد. برای دانلود کلیک کنید.

Henry Cavill

5 معرفی بهترین مود های ویچر 3 + لینک دانلود

اگر از سریال ویچر خیلی خوشتان می‌آید این مود برای شما ساخته شده است. با این مود شما می‌توانید گرالت را به Henry Cavill (هنرپیشه‌ی سریال ویچر) تبدیل کنید. برای دانلود کلیک کنید.

The Enhancement System

6 معرفی بهترین مود های ویچر 3 + لینک دانلود

به چند سلاح و زره دیگر نیاز دارید؟ با این مود سلاح‌ها و زره‌های جدیدی را به بازی اضافه کنید. این باعث می‌شود که روح جدیدی به بازی بدهید و بازی برایتان دیر‌تر خسته کننده شود. سلاح‌های جدید را می‌توانید از فروشندگان بخرید یا آن‌ها را بسازید. فقط مراقب باشید این مورد تغییرات زیادی ایجاد می‌کند، بنابراین نصب آن کمی ریسک دارد (شاید باعث خرابی گیم شما شود.) برای دانلود کلیک کنید.

حال که با بهترین مود های ویچر 3 آشنا شدید می‌توانید از دیگر مقالت سایت اول نیوز دیدن کنید.

امتیاز این مطلب
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس