آموزش لغو اشتراک گلد اکس باکس | تغییرات جدید در سرویس لایو گلد

Xbox Live Gold برای همه مناسب نیست. همراه با برخی تغییرات بزرگ Xbox Live، ممکن است به فکر لغو اشتراک گلد اکس باکس افتاده باشید.

40
0
0 آموزش لغو اشتراک گلد اکس باکس تغییرات جدید در سرویس لایو گلد

Xbox Live Gold اشتراک پولی بازی‌های Xbox است و دسترسی کامل به شبکه بازی‌های مایکروسافت را با طیفی از مزایای انحصاری فراهم می‌کند. این شامل دسترسی به بخش چند نفره آنلاین بازی‌ها، ویژگی‌های مختلف اجتماعی، بازی‌های رایگان ماهانه و تخفیف‌های معمولی است. اما Xbox Live Gold برای همه مناسب نیست و همراه با برخی تغییرات بزرگ Xbox Live، ممکن است به فکر لغو اشتراک گلد اکس باکس افتاده باشید.

آموزش لغو تمدید خودکار اشتراک گلد اکس باکس

4 آموزش لغو اشتراک گلد اکس باکس تغییرات جدید در سرویس لایو گلد

مدت هاست که Xbox Live Gold برای بهترین تجربه Xbox One و Xbox Series X | S، باز کردن قفل ویژگی‌هایی مانند بخش چند نفره آنلاین بازی‌ها، Party Chat و دسترسی به برنامه بازی‌های رایگان “Games with Gold” لازم بوده است. اما تغییرات گسترده Xbox Live Gold در آوریل ۲۰۲۱ شد باعث شد بازی‌های رایگان مانند Fortnite دیگر نیاز به اشتراک Xbox Live Gold نداشته باشند.

آموزش لغو اشتراک گلد اکس باکس تغییرات جدید در سرویس لایو گلد

۱. به account.microsoft.com/services بروید.

۲. وارد حساب Microsoft خود شوید.

۳. وارد صفحه Xbox Live Gold شوید.

2 آموزش لغو اشتراک گلد اکس باکس تغییرات جدید در سرویس لایو گلد

۴. روی مدیریت (Manage) کلیک کنید.

۵. Turn off auto-renew را انتخاب کنید.

۶. بر روی Confirm cancellation کلیک کنید.

با تکمیل مراحل، اشتراک Xbox Live Gold شما دیگر ادامه نخواهد یافت. عضویت موجود Xbox Live Gold شما تا زمانی که دوره پرداختی فعلی سپری شود ادامه خواهد داشت، به این معنی که در این بین تمام مزایا همچنان قابل استفاده هستند.

آیا Xbox Live Gold پس از تغییرات ارزش خرید دارد؟

3 آموزش لغو اشتراک گلد اکس باکس تغییرات جدید در سرویس لایو گلد

مایکروسافت به تازگی تغییرات قابل توجهی در Xbox Live Gold داده است، و به هر صاحب Xbox اجازه می‌دهد بسیاری از محبوب‌ترین بازی‌های Xbox را از جمله Fortnite ،Call of Duty: Warzone و Apex را بصورت آنلاین و بدون دریافت هزینه اضافی انجام دهند.

Xbox Live Gold برای اکثر دارندگان Xbox One و Xbox Series X | S همچنان ضروری است و اکثر تجربیات چند نفره هنوز در این عضویت گره خورده است. این اقدام همچنین سرویس‌های Party Chat و Looking for Group (LFG) را از Xbox Live Gold جدا کرده است که اکنون به صورت رایگان در دسترس همه کاربران Xbox قرار دارد.

پیشنهاد ما به شما این است که به جای خرید Xbox live gold از سرویس Game pass ultimate استفاده کنید و در کنار تجربه‌ی کتابخانه‌ی گیم‌پس و بازی‌های EA از قابلیت‌های Xbox live Gold نیز لذت ببرید.

حال که نحوه لغو اشتراک گلد اکس باکس را یاد گرفتید می‌توانید از دیگر مقالات سایت اول نیوز دیدن کنید.

امتیاز این مطلب
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس