معرفی 10 سایت برای بازی سودوکو (Sudoku) آنلاین | سودوکو آنلاین

122
0
بازی سودوکو (Sudoku) آنلاین

مکان های بسیار زیادی را می توانید برای لذت بردن از سودوکو به صورت آنلاین پیدا کنید، ولی اگر واقعا از طرفداران این بازی هستید، این وب سایت ها را نباید از دست بدهید. در این مقاله به معرفی 10 سایت برای بازی سودوکو (Sudoku) آنلاین می پردازیم.

بازی سودوکو (Sudoku) آنلاین

دلایل زیادی برای بازی سودوکو به طور منظم وجود دارد، اما آنها چه هستند؟ این بازی محبوب اعداد می تواند تمرکز شما را تقویت کند، حافظه شما را بهبود بخشد و اضطراب را کاهش دهد و همه این ها فقط چند مورد از مزایای این بازی است!

شما می توانید این بازی بدون پیچیدگی و در عین حال سرگرم کننده را به صورت آنلاین بازی کنید. در ادامه وب سایت های اصلی که دوستداران سودوکو باید از آنها بازدید کنند، آورده شده است.

سایت Sudoku.com

بازی سودوکو (Sudoku) آنلاین
بازی سودوکو (Sudoku) آنلاین

Sudoku.com که به صورت آنلاین و به صورت اپلیکیشن اندروید و iOS در دسترس است، یک وب سایت عالی برای طرفداران سودوکو است. این وب سایت دارای رویدادهایی برای شرکت در آن، جوایزی برای برنده شدن، و نکات و قوانین مفید در مورد این بازی است. می توانید برای به چالش کشیدن خود، در یکی از چالش های روزانه موجود شرکت کنید فقط کافی است یک تاریخ را در تقویم انتخاب کنید.

برای به چالش کشیدن بیشتر، می توانید خود را در Killer Sudoku امتحان کنید. ترسناک به نظر می رسد، اینطور نیست؟ Killer Sudoku یک حالت سخت تر از سودوکو معمولی است و محاسبات بسیار بیشتری دارد.

Download: Sudoku.com for iOS | Android (Free, in-app purchase available)

سایت Web Sudoku

بازی سودوکو (Sudoku) آنلاین
بازی سودوکو (Sudoku) آنلاین

Web Sudoku نیز مانند Sudoku.com، به صورت یک اپلیکیشن قابل دانلود و با استفاده ای آسان در دسترس است. این وب سایت هم برای مبتدیان و هم برای حل کنندگان ماهر سودوکو بسیار مناسب است. تنها کاری که لازم است انجام دهید این است که از بین چهار سطح دشواری موجود در این برنامه یعنی آسان، متوسط، سخت و جانفرسا یکی را انتخاب کنید!

اگر گیر کردید یا گیج شدید، روی “ How am I doing?” در انتهای پازل کلیک کنید و هر اشتباهی که مرتکب شده اید با رنگ قرمز نشان داده می شود.

Download: Web Sudoku for iOS | Android (Free, in-app purchases available)

سایت Sudoku.game

بازی سودوکو (Sudoku) آنلاین
بازی سودوکو (Sudoku) آنلاین

با تمرین روزانه، می توانید مهارت های خود را بهبود دهید و به سادگی به یک استاد سودوکو تبدیل شوید. Sudoku.game وب سایتی است که به شما کمک می کند مغز خود را با استفاده از بازی های بی پایان سودوکو با سطوح سختی آسان، متوسط، سخت و بسیار سخت آموزش دهید.

به غیر از سودوکو، عاشقان پازل نیز مطمئناً از این وب سایت لذت خواهند برد زیرا بازی های سرگرم کننده دیگری نیز در این وب سایت وجود دارد. بنابراین وقتی خواستید استراحت کنید، به بازی Solitaire، Spider یا Mahjong هم سری بزنید.

سایت Lovatts Crosswords & Puzzles

بازی سودوکو (Sudoku) آنلاین
بازی سودوکو (Sudoku) آنلاین

هر روز، یک بازی سودوکو آنلاین رایگان در وب سایت Lovatts Crosswords & Puzzles وجود دارد. برای مبتدیان، سودوکو گاهی اوقات می تواند ترسناک باشد. خوشبختانه، این وب سایت نحوه حل این بازی را به همراه دستورالعمل های اولیه به صورت واضح و کامل توضیح می دهد. اگر از طرفداران پر و پا قرص سودوکو هستید، حتی می توانید در مجله Handy Sudoku آن نیز اشتراک بگیرید.

Lovatts Crosswords & Puzzles یک بهشت ​​پر از پازل برای بزرگسالان و کودکان است! به دیگر بازی های روزانه آن، از جمله بهترین جدول کلمات متقاطع آنلاین، جستجوی کلمات، کرکرهای کد، و آزمون های اطلاعات عمومی نیز نگاهی بیندازید.

سایت Sudoku Online

بازی سودوکو (Sudoku) آنلاین
بازی سودوکو (Sudoku) آنلاین

برای به چالش کشیدن خود به وب سایت Sudoku Online هم مراجعه کنید. سطوح موجود آن از آسان، متوسط ​​و سخت تا جانفرسا و غیرممکن متغیر است! هر چه سطح دشوارتر باشد، اعداد کمتری در ابتدای بازی در اختیار شما قرار می گیرد.

اگر تازه کار هستید نگران نباشید. این وب سایت دارای یک دکمه راهنمایی مفید و نکات و ترفندهای مختلف سودوکو و همچنین راهبردهای حل پازل است. وقتی در حال بازی هستید. مراقب اعدادی باشید که با رنگ قرمز و زرد مشخص شده اند. قرمز به این معنی است که عدد نادرست است، در حالی که زرد به این معنی است که شما آن را درست متوجه شده اید.

Download: Sudoku Online for iOS | Android (Free, in-app purchases available)

سایت Live Sudoku

بازی سودوکو (Sudoku) آنلاین
بازی سودوکو (Sudoku) آنلاین

Live Sudoku وب سایتی عالی برای حل کنندگان سودوکو است، چه مبتدی باشید و چه حرفه ای باشید. مهارت خود را نشان دهید و در چند مرحله ساده با شخص دیگری در یک مسابقه به صورت لایو و تک به تک رقابت کنید. یک حساب کاربری رایگان برای بازی با Sudoku online با افراد دیگر از سراسر جهان ایجاد کنید.

هنگامی که یک حساب کاربری داشته باشید، می توانید برای رقابت وارد مسابقات شوید و به راحتی بهترین بازی ها، بدترین بازی ها و سایر آمارهای خود را بررسی کنید. علاوه بر این، می توانید چالش های روزانه را مشاهده کنید و آخرین بازی هایی را که بازیکنان دیگر انجام داده اند را نیز امتحان کنید.

سایت FunBrain

بازی سودوکو (Sudoku) آنلاین
بازی سودوکو (Sudoku) آنلاین

بازی سودوکو با FunBrain واقعا سرگرم کننده است. با این حال، سطوح آن کمی متفاوت تر از برخی از وب سایت های دیگر است. سطوح آن با بسیار آسان شروع می شوند، که برای تازه کارها عالی است، و با سطح Sudoku Whiz پایان می یابند، که برای کسانی که بازیکنان متخصص هستند بسیار ایده آل است.

برای اینکه حواستان به حرکات احتمالی باشد می توانید از استیکر های اعداد در بالای صفحه سودوکو استفاده کنید. آیا گیر کرده اید؟ استرس نداشته باشید؛ فقط کافی است روی دکمه راهنما کلیک کنید و کاراکتر ذهن زیبا روی صفحه به شما پیشنهاداتی می دهد. در نهایت، برای بررسی اینکه بازی شما تا اینجا چگونه پیش رفته است، روی آیکون بررسی کلیک کنید.

سایت Sudoku Table

بازی سودوکو (Sudoku) آنلاین
بازی سودوکو (Sudoku) آنلاین

Sudoku Table یک وب سایت آنلاین سودوکو است که در آن می توانید در سطوح آسان، عادی، سخت یا غیرممکن بازی کنید. برای بازیکنان تازه کار سودوکو، بهتر است از حالت آسان شروع کنند. در غیر این صورت، در نهایت ناامید خواهید شد. اما با تمرین منظم، می توانید پیشرفت کنید و در سطوح سخت تری بازی کنید.

وب سایت Sudoku Table همچنین دارای بازی های مختلفی مانند Mahjong ، Colors Battle و مجموعه ای از پازل های زیبای آنلاین است. اگر می‌خواهید سودوکو را بر روی گوشی هوشمند خود بازی کنید، حتی می توانید اپلیکیشن رایگان Sudoku Table را نیز نصب کنید.

Download: Sudoku Table for iOS | Android (Free)

سایت New York Times

بازی سودوکو (Sudoku) آنلاین
بازی سودوکو (Sudoku) آنلاین

New York Times سال هاست که بازی های پازلی و کلمه ای را برای دوستداران بازی فراهم کرده است. می توانید در این وب سایت از بازی هایی که به آنها علاقه دارید لذت ببرید، از جمله سودوکو! انجام یک بازی سریع سودوکو، انتخاب سطح خود و انجام آن در این وب سایت فوق العاده بی دردسر است.

اگر زمانی به کمک نیاز داشتید، روی “Help” کلیک کنید و این بازی طیف وسیعی از گزینه ها را در اختیار شما قرار می دهد. شما می توانید یک راهنما دریافت کنید، یک سلول را بررسی کنید، کل پازل را آشکار کنید، تنظیم مجدد کنید، و غیره. برای تجربه هزاران بازی جدید و روزانه، با هزینه ماهانه یا سالانه کمی در New York Times Games اشتراک بگیرید.

سایت Sudoku-online

بازی سودوکو (Sudoku) آنلاین
بازی سودوکو (Sudoku) آنلاین

آیا می خواهید یک بازی صلح آمیز سودوکو را بدون هیچ گونه کار اضافی غیر ضروری انجام دهید؟ اگر چنین است، Sudoku-online وب سایت مناسبی برای شماست. Sudoku-online بازی های سودوکو رایگانی را در چهار سطح مختلف دشواری آسان، متوسط، سخت و بسیار سخت ارائه می کند.

در زیر تخته پازل قوانین آن نوشته شده است که بسیار مستقیم و دقیق هستند. علاوه بر این، گیم پلی آن شامل موارد ضروری، مانند تایمر، دکمه بازگشت، دکمه راه اندازی مجدد، و گزینه ای برای چاپ بازی سودوکو شما است.

مطمئناً سودوکو بازی آنلاین مورد علاقه شما خواهد بود!

سودوکو ممکن است برای مبتدیان پیچیده به نظر برسد، اما زمانی که از بازی و قوانین آن آگاه شوید، متوجه خواهید شد که چقدر آسان و سرگرم کننده است. و جدا از جنبه سرگرم کننده آن، این بازی دارای مزایای قابل توجه بسیاری از جمله بهبود تفکر منطقی و ذهنیتی سالم تر است.

پس منتظر چه هستید؟ آنلاین شوید و شانس خود را در یکی از بازی های سودوکو امتحان کنید. چه کسی می داند، ممکن است بعد از یک بار بازی متوجه شوید که این سرگرمی جدید مورد علاقه شماست!

امتیاز این مطلب
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس