راه های کسب درآمد دلاری با آموزش زبان انگلیسی

111
0
کسب درآمد دلاری با آموزش زبان انگلیسی

پیشرفت در تجارت، تحصیل یا حتی امور زندگی در دنیای امروز به یادگیری زبان اول دنیا نیاز دارد. روز به روز هم به تعداد علاقه‌مندان به یادگیری زبان انگلیسی افزوده می‌شود. آن‌ها به دنبال بهترین مدرسین زبان هستند و می‌خواهند تا انگلیسی را به راحتی یاد بگیرند. اما دنیای امروز با این سرعت پیشرفت، مشکلی به نام کمبود وقت را بیش از پیش در زندگی روزمره ما برجسته‌تر کرده است. مسئله این است که کلاس‌های حضوری با زمان‌های مشخص، شاید تمام برنامه‌های یک زبان‌آموز را مختل کند. بنابراین آن‌ها به سراغ کلاس‌های آنلاین می‌آیند. خود را از کلاس‌های حضوری با هزینه‌های ناچیز دور کنید و دانش خود را در اختیار تمام مردم دنیا قرار دهید. با اینکار نه تنها کار خود را در هر زمان و مکانی می‌توانید انجام دهید، بلکه درآمد دلاری هم به جیب می‌زنید. در این مطلب به آموزش کسب درآمد دلاری با آموزش زبان انگلیسی می پردازیم.

راه‌هایی کسب درآمد دلاری با آموزش زبان انگلیسی

برای تدریس زبان انگلیسی با درآمد دلاری فقط به اینترنت، لپ تاپ یا کامپیوتر، یک میکروفون و یک وبکم مناسب نیاز دارد. البته مدارک زبان را فراموش نکنید. برخی از سایت‌ها نیازمند به مدارکی از جمله TOFEL، TOEIC، IELTS یا مدارک معتبر دانشگاهی هستند. با این حال برخی از سایت‌ها نیازی به مدرک هم ندارند. فقط ممکن است از شما یک امتحان و مصاحبه گرفته شود تا قدرت تدریس‌تان را ارزیابی کنند. نکته مثبت تدریس آنلاین این است که در هر لحظه و هر مکان می‌توانید زبان آموز بپذیرید و درآمد دلاری به جیب بزنید. فراموش نکنید که برای نقد درآمد خود می توانید از خدمات سایت اول پرداخت بهرهمند شوید.

 

سایت Skyeng

Skyeng یک سایت روسی آموزش زبان انگلیسی است. این سایت فعالیت مدرسین سختگیری خاصی دارد. این مدرسین باید از فیلتر مصاحبه‌ها و توانایی‌ها عبور کنند تا قادر به تدریس شوند. جالب است بدانید که طبق ادعای این سایت، از هر ۱۰۰ نفر مدرس فقط ۵ نفر قادر به تدریس خواهند بود.

نرخ درآمد دلاری مکالمه زبان انگلسی در Skyeng: میانگین ۱۷۶۰ روبل (معادل ۲۵٫۶۱ دلار) برای هر جلسه با پشتیبانی از پی پال.
می‌توانید بر اساس زمان و توانایی خود در زبان انگلیسی، گروه یا رده بندی سنی زبان‌آموزان از کودکان تا بزرگسالان را مشخص کنید.

سایت cambly

چت کنید و پول بگیرید! در سایت Cambly بدون داشتن هیچ مدرک زبان یا توانایی تدریس، فقط با قابلیت برقراری ارتباط به زبان انگلیسی می‌توانید درآمد دلاری داشته باشید. با عضویت در این سایت، با اشخاص مختلفی در سرتاسر دنیا تماس تصویری یا صوتی برقرار می‌کنید. تنها نیاز این سایت برای فعالیت، توانایی شما در مکالمات زبان انگلیسی است.

نرخ درآمد دلاری مکالمه زبان انگلیسی در Cambly: حدود ۰٫۱۷ دلار در دقیقه (۱۰٫۲۰ دلار در ساعت) برای مکالمه در Cambly و ۰٫۲۰ دلار در دقیقه (۱۲ دلار در ساعت) برای مکالمه در Cambly Kids با پشتیبانی از پی پال.
از ویژگی‌های جالب Cambly این است که هر زمانی که وقت آزاد داشتید می‌توانید وارد سایت شوید و شروع به مکالمه کنید. بنابراین در قید و بند هیچ زمان و مکانی نیستید.

سایت Italki

Italki یکی از بزرگ‌ترین سایت‌های آموزش زبان با بیش از ۵ میلیون زبان‌آموز است. در این وبسایت بیش از ۱۰ هزار مدرس حضور دارند که ۱۳۰ زبان مختلف را آموزش می‌دهند. یک ویژگی جالبی که Italki در اختیار مدرس قرار می‌دهد، قابلیت تدریس فوری (Instant Tutoring) است. بنابراین در صورت داشتن وقت اضافه، می‌توانید با زبان‌آموز بیشتر کار کنید و پول بیشتری هم بگیرید.

نرخ درآمد دلاری آموزش زبان انگلسی در Italki: تا ۸۰ دلار در ساعت. به طور میانگین ۲۵ دلار در ساعت برای مدرسین حرفه‌ای و میانگین ۱۲ دلار برای مدرسین عمومی با پشتیبانی از پی پال.
نکته مثبت در خصوص Italki این است که مدرسین عمومی می‌توانند فقط با آپلود ویدیو معرفی و نمایش توانایی‌های خود، در این سایت فعالیت کنند.

سایت Preply

سایت تدریس زبان انگلیسی Preply بیش از ۲۰۰ هزار زبان آموز دارد. البته با وجود این تعداد دانشجو، باید با بیش از ۳۲۰۰۰ معلم زبان انگلیسی رقابت کنید. همچنین برای ورود به این سایت نیازی به مدرک خاصی ندارید و می‌توانید به صورت رایگان شروع به کار کنید. نکته مثبت Preply از نگاه مدرسین، ساده‌ بودن کار و تدریس در این سایت است.

نرخ درآمد دلاری آموزش زبان انگلیسی در Preply: تا ۶۰ دلار در ساعت. میانگین ۲۰ دلار برای هر ۵۰ دقیقه آموزش با پشتیبانی از پی پال.
یک نکته جالب در خصوص این سایت، قابلیت برقراری ارتباط با زبان‌آموز پیش از برگزاری کلاس است. بنابراین می‌توانید با نمایش مهارت‌های خود، او را به یکی از شاگردان همیشگی خود تبدیل کنید.

سایت AmazingTalker

سایت آموزش زبان انگلیسی AmazingTalker نزدیک به ۸۰ هزار زبان‌آموز فعال و بیش از ۱۰۰۰ مدرس از کشورهای مختلف را به هم متصل می‌کند. نه تنها انگیسی، بلکه در این سایت می‌توانید بیش از ۵۰ زبان مختلف بیاموزید. البته که انگلیسی به عنوان محبوب‌ترین زبان، طرفداران بیشتری دارد. زبان‌آموز می‌تواند با قابلیت جستجوی پیشرفته، مدرس را بر اساس نیاز خود (مثل امتحانات آیلتس، مبتدی، تقویت اسپیکینگ و…) جستجو کند.

نرخ درآمد دلاری آموزش زبان انگلیسی در AmazingTalker: تا ۱۲۰ دلار در هر ساعت. میانگین ۲۲ دلار در هر ساعت با پشتیبانی از پی پال.
مدرس می‌تواند بر اساس توانایی‌ها، تجربه و میزان زبان‌آموزانی که تدریس کرده، نرخ کلاس‌های خود را که ۵۰ دقیقه است، تعیین کند. برای مثال در فهرست مدرسین AmazingTalker می‌توانید سطح درآمد آن‌ها را مشاهده کنید. یک نکته جالب دیگر در خصوص AmazingTalker، بخش آموزش زبان فارسی است. شما می‌توانید به عنوان یک مدرس زبان فارسی با درآمد دلاری در این سایت فعالیت کنید.

امتیاز این مطلب
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس