مقایسه ایرپاد Pro 2 در مقابل ایرپاد 3

38
0
مقایسه ایرپاد Pro 2 در مقابل ایرپاد 3

در حالی که هر دوی این ایرپادها هدفون‌های بی‌سیم عالی هستند، اما به ویژگی‌هایی بستگی دارد که می‌خواهید برای صرفه‌جویی در هزینه خود قربانی کنید. مقایسه ایرپاد Pro 2 در مقابل ایرپاد 3 را در ادامه بخوانید.

همچنین تغییرات AirPods 3 نسبت به نسل قبلی ایرپاد اپل را هم بخوانید.

اپل نسل دوم AirPods Pro را در سپتامبر 2022 راه اندازی کرد، اما این باعث نمی شود که AirPods (نسل سوم) که در سال 2021 عرضه شد کمتر مرتبط باشد. هر دو هدفون پیشرفت قابل توجهی نسبت به نسل های قبلی خود دارند.

با این حال، اگر به دنبال یک جفت ایرپاد جدید یا هدفون بی‌سیم هستید، ممکن است گیج شوید. در زیر، AirPods 3 و AirPods Pro 2 را با هم مقایسه کرده ایم تا به شما کمک کنیم بهترین تصمیم را بگیرید.

مقایسه ایرپاد Pro 2 در مقابل ایرپاد 3: طراحی و ویژگی ها

طراحی ساقه AirPods 3 و AirPods Pro 2 تقریباً یکسان است، اما AirPods 3 مانند AirPods Pro 2 دارای نکات سیلیکونی نیست. ساقه ها دارای همان حسگر تشخیص پوست هستند، بنابراین شما به طور تصادفی آنها را فعال نکنید.

برعکس، طراحی AirPods Pro 2، مانند مدل قبلی خود، شامل نوک‌های سیلیکونی قابل تعویض است و تست تناسب نوک گوش را برای تعیین بهترین تناسب برای شما ارائه می‌دهد. با این حال، اگر گوش‌های کوچکی دارید، AirPods Pro 2 با نکات XS (بسیار کوچک) همراه است. AirPods Pro 2 با آخرین بلوتوث 5.3 عرضه می شود، اما AirPods 3 هنوز به بلوتوث 5.0 متصل است.

هر دو ایرپاد دارای سنسورهای نیرو هستند که به شما امکان می‌دهند اقدام کنید، اما فقط AirPods Pro 2 به شما امکان می‌دهد با کشیدن انگشت به بالا و پایین روی سنسور، صدا را کنترل کنید. علاوه بر این، AirPods 3 از تراشه H1 مشابه نسل قبلی AirPods استفاده می کند، در حالی که AirPods Pro 2 از تراشه H2 جدیدتر استفاده می کند که تجربه صوتی بهتری را ارائه می دهد.

علاوه بر این، هر دو ایرپاد از Dolby Atmos پشتیبانی می‌کنند که به شما امکان می‌دهد صدای فضایی و صدای مکانی شخصی‌شده را با آیفون خود فعال کنید. هر دو دارای ویژگی های اضافی مانند Adaptive EQ، Dynamic Head Tracking و Audio Sharing هستند.

قابل توجه ترین تمایز ANC (حذف نویز فعال) در AirPods Pro 2 با نکات سیلیکونی است. به دلیل تراشه جدید H2، پیشرفت قابل توجهی نسبت به AirPods Pro قبلی وجود دارد. طبق گفته اپل، تراشه جدید H2 در AirPods Pro دو برابر نویز را حذف می کند.

مقایسه ایرپاد Pro 2 در مقابل ایرپاد 3: کیفیت صدا

AirPods 3 با صدای کلی متعادل و دقیق نسبت به نسل قبلی خود صدای بهتری دارد. فرکانس‌های باس بیشتری دارد و بدون نوک سیلیکونی با صدای بلند پخش می‌شود. اگر در حال ارتقاء از AirPods اصلی یا AirPods 2 هستید، متوجه تفاوت جزئی در صدا خواهید شد.

نوک‌های سیلیکونی AirPods Pro 2 باعث ایجاد مهر و موم در اطراف گوش‌های شما می‌شود و در نتیجه صدای باس و صدای بیشتری پخش می‌شود. با این حال، درایورها و تقویت‌کننده‌های جدید در AirPods Pro 2 بیس عمیق‌تر و اوج‌های واضح‌تر را به ارمغان می‌آورند. ویژگی‌های اضافی مانند ANC، شفافیت تطبیقی، و تقویت مکالمه، صدای آن را بهتر از AirPods Pro اصلی می‌کند.

مقایسه ایرپاد Pro 2 در مقابل ایرپاد 3: عمر باتری و کیس شارژ

در حالی که عمر باتری AirPods 3 در مقایسه با AirPods Pro بهتر بود، AirPods Pro 2 جدیدتر با 6 ساعت گوش دادن با یک بار شارژ و 30 ساعت با جعبه شارژ مطابقت دارد. اگر عجله دارید، می‌توانید به‌مدت ۵ دقیقه به‌سرعت کیف را برای یک ساعت پخش موسیقی شارژ کنید.

قاب های شارژ AirPods Pro 2 و AirPods 3 از شارژ با کابل لایتنینگ پشتیبانی می کنند. اما AirPods Pro 2 از MagSafe، شارژ بی‌سیم Qi و حتی ساعت شارژ اپل واچ پشتیبانی می‌کند. همچنین دارای یک بلندگوی داخلی Find My، یک تراشه U1 برای یافتن دقیق و یک حلقه طناب است.

اگر می‌خواهید شارژ بی‌سیم MagSafe و Qi را در AirPods 3 دریافت کنید، باید شارژر MagSafe را هنگام خرید از فروشگاه اپل انتخاب کنید، و البته این هزینه را افزایش می‌دهد که ما را به بخش بعدی می‌برد.

مقایسه ایرپاد Pro 2 در مقابل ایرپاد 3: قیمت

AirPods Pro 2 با قیمت 249 دلار به فروش می رسد، مشابه AirPods Pro قبلی در زمان عرضه. از سوی دیگر، AirPods 3 با قاب شارژ MagSafe 179 دلار و با قاب شارژ لایتنینگ 169 دلار به فروش می رسد.

می‌توانید هر دو مدل AirPods را به صورت رایگان از Apple Store شخصی‌سازی کنید، اما اپل به خریداران AirPods Pro 2 اجازه می‌دهد قاب شارژ را با Memojis سفارشی آیفون حک کنند، که لمس خوبی است.

اگرچه این قیمت رسمی اپل برای سری هدفون های بی سیم آن است، اما فروشندگان شخص ثالث می توانند آن را با قیمت پایین تری ارائه دهند. اگر قیمت تخفیف خورده نباشد، پیشنهاداتی را خواهید یافت که قیمت آنها را کاهش می دهد.

کدام ایرپاد را باید انتخاب کنید؟

ممکن است AirPods 3 در اینجا به دلیل قیمت پایین تر، معامله بهتری باشد، اما شما از قابلیت Active Noise Cancellation، آخرین تراشه H2 و سایر ویژگی ها غافل خواهید شد. با این حال، اگر به ANC یا شفافیت تطبیقی ​​نیاز ندارید، AirPods 3 یک گزینه عالی است.

AirPods Pro 2 دارای داخلی‌های ارتقا یافته، کیف شارژ جدیدتر و برخی ویژگی‌های جدید است که در صورت داشتن بودجه لازم، آن را به یک انتخاب واضح تبدیل می‌کند. علاوه بر این، اینکه آیا می خواهید 80 دلار اضافی را برای ویژگی های اضافی AirPods Pro 2 خرج کنید، کاملاً به شما بستگی دارد.

تصمیم آگاهانه بگیرید

اگر در اکوسیستم اپل هستید، AirPods یک انتخاب عالی برای گوش دادن به دستگاه های اپل شما است. بنابراین، هر انتخابی که بین AirPods 3 یا AirPods Pro 2 داشته باشید، با دستگاه های اپل خود یکپارچه خواهید شد.

با این حال، برخی از فروشندگان شخص ثالث AirPods Pro قدیمی‌تر را نزدیک به قیمت AirPods 3 ارائه می‌کنند که منجر به سردرگمی خریداران بالقوه می‌شود.

امتیاز این مطلب
سهیل دهقانی
نوشته شده توسط

سهیل دهقانی

علاقه مند به فناوری و تکنولوژی های روز دنیا کارشناس سئو و تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس