به نمایش گذاشتن محصول قبل از تحویل سرویس توسط پهباد های آمازون

114
0

به نمایش گذاشتن محصول قبل از تحویل سرویس توسط پهباد های آمازون این روز ها اخبار زیادی منتشر کرده است، تقریباً یک دهه پس از آن که جف بزوس، بنیانگذار آمازون، طرح بزرگ این شرکت را برای تحویل هواپیماهای بدون سرنشین فاش کرد، هنوز سرویس منظمی با استفاده از پهباد ها ایجاد نکرده است.
در بخش فناوری با ادامه موضوع در کنار شما هستیم ، در حالی که این شرکت مبالغ هنگفتی را در این ابتکار سرمایه‌گذاری کرده و تیم‌هایی را برای طراحی، ساخت و اصلاح پهپاد تحویلی خود جمع‌آوری کرده است، چالش‌های مختلف به این معنی است که با توجه به گستردگی خدمات تحویل پهپاد، با پهپادهای آمازون برای حمل بسته‌ به خانه های مشتری ها از راه دور سر و صدای زیادی به گوش می رسد.

تحویل سرویس توسط پهباد های آمازون: تحویل آزمایشی کالا با پهپاد توسط آمازون :

این هفته آمازون که مشتاق است به همه اطلاع دهد که تیم بدون سرنشین آن هنوز فعال است و بر هدف خود برای استفاده از ماشین‌های پرنده کوچک برای تحویل آخرین مایل تمرکز دارد, از طراحی هواپیماهای بدون سرنشین جدید (below) پرده برداشت و همچنین طرح‌هایی برای ارائه خدمات آزمایشی مشتریان را رونمایی کرد.
این سرویس «آخر امسال» در لاکفورد، کالیفرنیا، در حدود 30 مایلی جنوب شرقی مرکز شهر ساکرامنتو آغاز خواهد شد.
مشتریان در سرویس آزمایشی می‌توانند مجموعه‌ای از اقلام واجد شرایط Prime Air را در سایت خرید آمازون مشاهده کنند. دکمه «خرید» را بزنند و زمان تخمینی تحویل مرسوله ، همراه با قابلیت ردیابی پهپاد در مسیر رسیدن به مقصد ارائه خواهد شد.
پس از رسیدن به آدرس مشتری، پهپاد قبل از پایین آوردن بسته به زمین با استفاده از یک طناب ، به ارتفاعی امن فرود می‌آید.
از کسانی که در این آزمایش شرکت کردند، دعوت می شود تا بازخورد تیم هواپیماهای بدون سرنشین آمازون را به این شرکت ارائه دهند، و در جهت بهبود و پیشرفت این پهباد ها کمک کنند.
آمازون در راستای تلاش‌های طولانی‌مدت هواپیماهای بدون سرنشین خود می گوید «سیستم پیچیده و پیشرفته در صنعت را ایجاد کرده است که عملیات ها را بدون ناظران بصری انجام می دهد و به پهپاد ها اجازه می‌دهد در فواصل دورتر کارکنند و در عین حال از هواپیماهای دیگر ، مردم، حیوانات خانگی و موانع.» دوری می کنند که مبادا باعث ایجاد اتفاق یا سانحه ای شوند .
این غول تجارت الکترونیک افزود که تا به امروز چندین نمونه اولیه از پهپاد تحویلی خود را پشت سر گذاشته است که آخرین مدل آن از شش روتور و یک قاب بیرونی محافظ استفاده می کند.
بخش بزرگی از چالش آمازون و رقبای آن، ایجاد یک سیستم کنترل ترافیک هوایی موثر و قابل اعتماد است که قادر به مدیریت تعداد زیادی هواپیماهای بدون سرنشین مستقل است که در مناطق شهری پرواز می‌کنند. تصمیم نهایی در مورد اینکه آیا یک سیستم تحویل پهپاد می تواند راه اندازی شود یا خیر، بر عهده اداره هوانوردی فدرال است، که باید از ایمنی پلت فرم رضایت داشته باشد.
دیگر شرکت های برجسته ای که روی سیستم های تحویل پهپاد کار می کنند عبارتند از Alphabet’s Wing و Walmart. هر دو شرکت یاد شده قبلاً خدمات آزمایشی در مقیاس کوچک را در ایالات متحده راه اندازی کرده اند، در حالی که سرویس لاکفورد اولین ابتکار آمازون در زمین خود خواهد بود.

منبع : bbc

امتیاز این مطلب
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس