نحوه مشاهده Apple Music Replay 2022

34
0
نحوه مشاهده Apple Music Replay

با نزدیک شدن به پایان سال 2022 اپل موزیک اطلاعاتی از آمار موزیک های شنیده شده در سال گذشته را منتشر میکند که به آن Apple Music Replay گفته می شود. Apple Music Replay آهنگ هایی که در طی سال ها با سرویس پخش موسیقی بیشتر به آن ها گوش داده اید را به شما نشان میدهد.

ویژگی Spotify Wrapped یکی از محبوب ترین ویژگی هرساله اسپاتیفای است. این ویژگی به صورت نمایش اسلایدی است که آهنگ های را که در سال گذشته بیشتر به آن ها گوش داده اید را به شما نشان میدهد و برای کاربران اسپاتیفای بسیار جذاب است. به همین صورت ویژگی Apple Music Replay نیز برای کاربران اپل موزیک جذاب و سرگرم کننده است. در این مقاله توضیح می دهیم که چگونه آمار Apple Music Replay 2022 خود را مشاهده کنید. در ادامه با ما همراه باشید.

Apple Music Replay 2022 چیست؟

Apple Music Replay آماری از آهنگ هایی که سال گذشته در سرویس پخش موسیقی اپل به آن ها بیشتر گوش داده اید را ارائه میدهد. این ویژگی خلاصه ای از آهنگ ها، هنرمندان، آلبوم ها و ژانرهای که در سال گذشته به آن ها گوش داده اید را در قالب انیمیشن و تم های مختلف نمایش میدهد. Apple Music Replay همچنین یک لیست پخش با بهترین آهنگ های سال را در اختیار شما قرار می دهد.

طبق گفته اپل این شرکت تاریخچه موزیک هایی که گوش داده اید را در نظر می گیرد و تعداد دفعاتی که یک آهنگ، آلبوم، هنرمند، لیست پخش، ژانر را گوش داده اید را محاسبه می کند. به عبارت دیگرApple Music Replay برای کاربران اپل موزیک مانند Spotify Wrapped 2022 برای کاربران اسپاتیفای است.

نحوه مشاهده Apple Music Replay 2022

برای مشاهده Apple Music Replay باید یکی از طرح های اشتراک Apple Music را داشته باشید. همچنین فقط از طریق مرورگر می توانید به Apple Music Replay دسترسی داشته باشید. برای مشاهده آمار Apple Music Replay 2022 خود مراحل زیر را دنبال کنید.

  1. به replay.music.apple.com بروید.
  2. روی Get Started بزنید و با استفاده از Apple ID خود وارد شوید. پس از ورود به سیستم می‌توانید به داشبورد Apple Music Replay دسترسی پیدا کنید.
  3. روی Play highlight reel کلیک کنید تا آمار موزیک هایی که در در سال گذشته گوش داده اید را مشاهده کنید.
  4. سپس صفحه را به پایین اسکرول کنید تا آمار کامل را مشاهده کنید.

وقتی به پایین اسکرول کنید، آمارهای مختلفی را مشاهده خواهید کرد. در بالا Apple Music Replay تعداد کل آهنگ‌هایی که در سال گذشته به آن‌ها گوش داده‌اید و پنج آهنگ برتر را به شما نشان میدهد. پس از آن ده آهنگ برتر و تعداد کل هنرمندانی که به آنها گوش داده‌اید، از جمله ده آهنگ مورد علاقه‌تان را ارائه میدهد.

این صفحه همچنین شامل کل آلبوم ها و پلی لیست های پخش شده است و بهترین آلبوم ها و پلی لیست های شما را نشان میدهد. همچنین Stations و مجموعه ای از آهنگ های برتر سال 2022 را نیز ارائه میدهد. شما می توانید با استفاده از گزینه Share در پایین سمت راست آمار موزیک هایی که در سال گذشته گوش داده اید را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید.

اپل علاوه بر آمار موزیک های گوش داده شده در سال گذشته پلی لیست های برتر را در هر سالی که در Apple Music مشترک شده اید، ارائه می دهد. برای مشاهده آهنگ های برتری که در سال گذشته به آن ها گوش داده اید برنامه Apple Music را باز کنید، به Listen Now بروید، سپس به پایین بروید تا به Replay: Your Top Songs by Year را ببینید. اگر از اسپاتیفای استفاده میکنید برای دسترسی به آمار موزیک هایی که در سال گذشته گوش داده اید میتوانید از ویژگی Spotify Wrapped استفاده کنید.

آمار موزیک هایی که در سال گذشته گوش داده اید را با Apple Music Replay مشاهده کنید

اگر میخواهید آمار موزیک هایی که در سال گذشته به آن ها گوش داده اید را مشاهده کنید ویژگیApple Music Replay به شما کمک میکند. این ویژگی تمام آمار مربوط به آهنگ‌ها، هنرمندان، ایستگاه‌ها یا Stations و آلبوم‌هایی که در سال گذشته گوش داده اید را به شما نمایش میدهد. این ویژگی با برنامه اپل موزیک قابل دسترس نیست و فقط با مرورگر میتوانید از آن استفاده کنید. توجه داشته باشید برای مشاهده آمار Apple Music Replay خود باید یک اشتراک Apple Music فعال داشته باشید.

امتیاز این مطلب
سهیل دهقانی
نوشته شده توسط

سهیل دهقانی

علاقه مند به فناوری و تکنولوژی های روز دنیا کارشناس سئو و تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس