نقد و بررسی انیمیشن گربه چکمه پوش آخرین آرزو | Puss in Boots: The Last Wish

122
0
انیمیشن گربه چکمه پوش آخرین آرزو

“گربه چکمه پوش: آخرین آرزو” به همان اندازه که گربه سان صاحب نامش بر پاهایش نورانی و نورانی است. نقد و بررسی انیمیشن گربه چکمه پوش آخرین آرزو را در ادامه بخوانید.

پارادوکس ذاتاً وسوسه‌انگیز بچه گربه‌ای از جهان «شرک» 11 سال پس از اولین فیلم انفرادی او همچنان پابرجاست. او یک ماجراجوی پرشور، جذاب با خانم‌ها است که در سرتاسر این سرزمین می‌ترسند و شهرت دارند – اما به‌طور غیرقابل تحملی دوست‌داشتنی است زیرا با زبان صورتی و سنباده‌اش، شیر را از شیشه‌ی شات می‌اندازد. مثل همیشه، آنتونیو باندراس کاریزماتیک و حساس، لحن مناسبی را در کاوش در جنبه‌های زیبا و احمقانه این شخصیت متحرک خزدار پیدا می‌کند.

همچنین پست بدترین فیلم های 2022 را هم بخوانید.

“آخرین آرزوی” فهرست بازیکنان با استعداد مضحک با استعداد از اصل اسکار در سال 2011 “Puss in Boots” را گسترش می دهد. پیوستن به بندراس و دوست و همبازی دیرینه وی سلما هایک پینولس عبارتند از: فلورانس پوگ ، اولیویا کلمن ، ری وینستون ، داوین جوی راندولف و جان مولانی در میان بسیاری دیگر. آنها ماده غافلگیرکننده ای را برای آنچه ممکن است یک تلاش کاملاً بازیگوش باشد به ارمغان می آورد.

اما البته ، طنز و تصاویر سریع و سریع ، تساوی اصلی کارگردان جوئل کرافورد و فیلم همکار Januel Mercado است. زیبایی شناسی فیلم ممکن است بیش از حد به تأثیرات انیمه متکی باشد ، به خصوص در سکانس های اکشن ، اما رنگ های پر جنب و جوش و بافت های غنی لذت بخش هستند.

انیمیشن گربه چکمه پوش آخرین آرزو
انیمیشن گربه چکمه پوش آخرین آرزو

از خزه در حال رشد بر روی یک غول جنگلی ترسناک گرفته تا ابریشم براق سوت های پوس که در باد می وزد ، “آخرین آرزوی” انواع مختلفی از جزئیات چشمگیر را ارائه می دهد. و غالباً سایه های چشمگیر و انحلال ظریف به انتقال از گذشته به حال و یا یک صحنه به صحنه دیگر دارد.

این داستان با یک باکنال مبهم (شامل Kegs پر از leche) آغاز می شود که قانع کننده تر از عیاشی افتتاح در “بابل” است. Puss in Boots به طور طبیعی جلو و مرکز است و قلب او را آواز می خواند ، آن را مهمانی می کند – اما در نهایت ، او باید هنگامی که می فهمد شکارچی Bounty Big Bad Wolf (Wagner Moura) پس از او است ، و او به سمت او می رود. آخرین زندگی او.

(مونتاژ زیپی که روشهای زیادی را که درگذشت ، نشان می دهد که با شوخ طبعی و کوچک است.) FYI برای والدین و سرپرستان بچه های کوچک: گرگ بزرگ بزرگ اساساً دروگر گریم است. او بی امان است ، و او وحشتناک است.

درگذشت او ، پوس به دنبال پناهگاه در پناهگاه گربه ای گرفتار است که توسط مادر شیرین و شیرین راندولف اداره می شود. تماشای مبارزات متکبر و پیشین برای جذب در دنیای دنیوی غذای خشک و جعبه های بستر مشترک خنده دار است ، و زاویه هایی که از طریق آن ما تحول تمایلی او را تجربه می کنیم ، ما را درون سر او قرار داد. اما اینجاست که پوس با یک متحد بعید ملاقات می کند: یک چیهواوا با چشم و دیوانه وار و وانمود می کند که گربه است زیرا او هیچ جای دیگری برای رفتن ندارد.

ما او را به عنوان پریتو می شناسیم ، و او با شیرینی صحنه ای توسط هاروی گیلن بازی می کند (“آنچه در سایه ها انجام می دهیم”). در یک بازیگر صوتی انباشته ، عملکرد گیلن به عنوان برجسته غیر منتظره ظاهر می شود.

بی گناهی و اشتیاق غیرقابل تحمل پریتو در برابر خطر عفونی است ، اما او همچنین فیلم را با برخی از لحظات عمیق ترین عاطفی خود فراهم می کند. باز هم ، قسمت های تاریک تر “آخرین آرزوی” ممکن است بینندگان جوان را مختل کند.

هنگامی که رقیب سابق Puss و Flame Softpaws ظاهر می شود (بار دیگر با جذابیت طعنه آمیز و معاشقه توسط هایک پینولول ابراز می شود) ، این سه نفر به یک مأموریت می روند تا ستاره آرزو اسطوره ای را برای بازگرداندن زندگی پوس پیدا کنند. نقشه جادویی که آنها را به آنجا می برد ، بسته به اینکه چه کسی آن را نگه می دارد ، انواع مختلفی از مسیرها را نشان می دهد.

اما آنها تنها کسانی نیستند که به دنبال نقشه و قدرت ستاره آرزو هستند. همچنین در دم آنها گلدیلوکس و سه خرس (پوگ ، وینستون ، کلمن و سامسون کایو) وجود دارد که اکنون یک سندیکای جنایت با صدای جنجالی و مشاجره هستند که مستقیماً از یک فیلم گای ریچی خارج می شوند.

(ایده وینستون و کلمن که والدین Pugh را در هر قالب بازی می کنند مقاومت ناپذیر است و ما به این موارد بیشتر احتیاج داریم.) و در قسمت حامی کم توسعه یافته ، مولانی بازی می کند رئیس باند باند “بزرگ” جک هورنر ، یک شخصیت برجسته که نادر را جمع می کند ، اشیاء پری مانند دمپایی شیشه ای سیندرلا و شاخهای تک شاخ کودک.

پس از شروع غرش ، “آخرین آرزوها” کمی در قسمت میانی قرار می گیرد ، زیرا مشخص می شود که ما برای یک تلاش بسیار استاندارد از این فیلمنامه توسط پل فیشر (“کرودها: عصر جدید”) و تامی سوردلو (“ما در تلاش هستیم. “The Grinch” 2018). البته ، همه پس از همه افراد دیگر هستند ، و همه آنها پس از یک چیز هستند ، با برخی موانع خنده دار و ترسناک در طول مسیر. اما این فیلم همچنین می تواند پیام های خودخواه و کار تیمی را به گونه ای منتقل کند که احساس سنگین یا دلپذیری نمی کند. و اجراهای صوتی ستاره ای و تصاویر خیره کننده چیزهایی را نگه می دارد که جذابیت شما به یک نشانگر لیزر یا یک اسباب بازی موش پر از گربه برای سرگرمی شما نیاز ندارد. نظر شما درباره انیمیشن گربه چکمه پوش آخرین آرزو چیست؟

امتیاز این مطلب
سهیل دهقانی
نوشته شده توسط

سهیل دهقانی

علاقه مند به فناوری و تکنولوژی های روز دنیا کارشناس سئو و تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس