نقد و بررسی سریال قهوه ترک

92
0
نقد و بررسی سریال قهوه ترک

قهوه ترک سریال جدید ایرانی محصول نمایش خانگی است. سریال قهوه ترک به کارگردانی علیرضا امینی و تهیه کنندگی محمد شایسته با ژانر درام، اجتماعی است. این سریال در ایران و ترکیه فیلمبرداری شد و به صورت هفتگی از زردفیلم برای دانلود قرار می گیرد. در این پست به نقد و بررسی سریال قهوه ترک می پردازیم.

نقد و بررسی سریال قهوه ترک

تهیه کننده: محمد شایسته

نویسنده: محمد رضایی

براساس طرحی از : نغمه ثمینی و محمد رضایی راد

کارگردان: علیرضا امینی

معرفی شخصیت ها و بازیگران سریال قهوه ترک

حامد بهداد، سارا رسول‌زاده، امیر جعفری، مجتبی پیرزاده، محمد ولیزادگان، امیر نوروزی، بهاره کیان‌افشار، شاهرخ فروتنیان، عرفان ناصری، فرید سجادی‌حسینی، پیام احمدی‌نیا، ایپک تن الجای، سلطان ساروهان و مهمت پولات

درباره سریال قهوه ترک

این سریال تازه ترین تجربه تهیه کنندگی محمد شایسته است که پیش از این سریال پرمخاطب و محبوب «می خواهم زنده بمانم» را تولید کرده بود. منیر قیدی هم پس از تجربه ساخت دو فیلم «ویلایی ها» و «دسته دختران» برای نخستین بار ساخت سریال را تجربه می کند. پس از چندی منیر قیدی از کارگردانی انصراف می دهد و علیرضا امینی جایگزین آن می شود.

از آنجا که ثمینی سریال موفق شهرزاد را در کارنامه خود دارد، بسیار به فیلمنامه اثر امیدواریم. زوج حامد بهداد و رعنا آزادی ور اگرچه در سریال سرگیجه تکرار شده بود اما باز هم به جذابیت سریال می افزاید. نقد کامل تری تا چند روز آینده قرار می دهیم. با اینکه این سریال جایگزین سریال پوست شیر نامیده می شود باید ببینیم می تواند مخاطبان گسترده ای را با خود همراه کند یا خیر !

3/5 - (1 امتیاز)
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس