معرفی سریال بازی مرکب (Squid Game)

نمایش شماره ۱ در تعداد بازدید در Netflix از دوشنبه یک سریال کره‌ای با نام عجیب است. در ادامه به معرفی سریال بازی مرکب می‌پردازیم.

52
0

نمایش شماره ۱ در تعداد بازدید در Netflix یک سریال کره‌ای با نام عجیب است. Squid Game که در ۱۷ سپتامبر منتشر شد، مجموعه‌ای ۹ قسمتی که درباره دنیایی است که بازی‌های کودکان کشنده می‌شود. Squid Game اولین درام کره‌ای است که رتبه ۱ را در Netflix کسب کرد و تنها چهار روز پس از اکران به این نقطه عطف رسید. خونین و خشن است، اما اعتیادآور و پرخور نیز هست. در ادامه به معرفی سریال بازی مرکب (Squid Game) می‌پردازیم.

سریال بازی مرکب درباره چیست؟

1 معرفی سریال بازی مرکب (Squid Game)

سریال بازی مرکب بر گروهی از مردم بدهکار در کره جنوبی تمرکز دارد. آنها ابتدا در یک تورنمنت مرگبار بازی‌های کودکان فریب می‌خورند، اما سپس بسیاری از آنها داوطلب بازگشت می‌شوند، زیرا می‌دانند که این بازی‌ها تنها شانس آنها برای بدست آوردن پول مورد نیاز برای زنده ماندن است. مبلغ جایزه مسابقه ۴۵ میلیارد وون کره جنوبی، که معادل ۳۸ میلیون دلار آمریکا (۲۷ میلیون پوند) است. اما شانس زنده ماندن زیاد نیست. سریال شباهت زیادی به hunger games دارد، فقط شامل مسابقاتی مانند چراغ قرمز، چراغ سبز و… است.

هنگام تماشای سریال بازی مرکب ، برخی از الهام‌های hunger games را دریافت خواهید کرد. اما سریال بازی مرکب مانند یک کپی نیست. این یک سریال درام/ترسناک است که پشتوانه‌ای غنی دارد و پیشنهاد می‌شود تا قسمت آخر آن را نگاه کنید. در قسمت اول، شخصیت اصلی Seong Gi-hun (با بازی Lee Jung-jae) توضیح می‌دهد که بازی Squid Game یک بازی است که بچه‌ها در محله‌ی او بازی میکردند.

چرا Squid Game را تماشا کنیم؟

2 معرفی سریال بازی مرکب (Squid Game)

بدون شک این سریال دارای یک موضوع تاریک است. تماشای بازی‌های کودکان که به نبردهای مرگبار تبدیل شده‌اند، ناراحت کننده است و برای همه مناسب نیست. اما شخصیت‌ها به خوبی توسعه یافته‌اند و اکشن به سرعت حرکت می‌کند و هرگز برای مدت طولانی خسته نمی‌شوید.

شخصیت اصلی Seong Gi-hun یک پدر ناامید است که به راحتی می‌توان او را دوست داشت، اما او کامل نیست یک قسمت دلخراش وجود دارد که در آن اقدامات او منجر به مرگ سخت می‌شود. و او تنها نیست سایر شرکت کنندگان در مسابقه عبارتند از یک مرد مسن که پدربزرگ گروه می‌شود، یک پناهنده کره شمالی، یک گانگستر با خالکوبی مار روی صورت خود و یک مرد تحصیلکرده که افتخار شهر خود بوده است. کاملا از پتانسیل تمام شخصیت‌ها استفاده شده. شخصیت‌ها به سرعت و بدون دردسر معرفی می‌شوند و سپس بازی‌ها به اجرا در می‌آیند.

حال که با سریال بازی مرکب آشنا شدید، می‌توانید از دیگر مقالات سایت اول نیوز دیدن کنید.

امتیاز این مطلب
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس