همکاری یوبیسافت و رایت گیمز برای انجام یک پروژه تحقیقاتی

55
0
همکاری یوبیسافت و رایت گیمز

همکاری یوبیسافت و رایت گیمز برای انجام یک پروژه تحقیقاتی برای مبارزه با محتوای مخرب در چت‌های بازی آنلاین طراحی شده است.

همکاری یوبیسافت و رایت گیمز

دو استودیو سازنده عناوینی همچون Rainbow Six Siege و League of Legends، با اعلام این همکاری گفتند که ایجاد تجربه‌های امن و سودمند بازی آنلاین تنها از طریق اقدام جمعی و اشتراک اطلاعات، امکان‌پذیر است.

این شرکت‌ها اعلام کردند که طرح تحقیقاتی «آسیب صفر در ارتباطات» با هدف ایجاد یک پایگاه‌ داده مشترک بین‌ صنعت و اکوسیستم نامگذاری است که داده‌های درون بازی را جمع‌آوری می‌کند و ابزارهای تعدیل پیشگیرانه مبتنی بر هوش مصنوعی را برای شناسایی و کاهش رفتار مخرب بهتر، آموزش می‌دهد.

یوبیسافت و رایت گیمز قصد دارند در سال آینده آموخته های مرحله تحقیقات اولیه را با کل صنعت بازی به اشتراک بگذارند. ایو ژاکیر، مدیر اجرایی Ubisoft La Forge، بازوی تحقیق و توسعه این شرکت، می‌گوید:

رفتارهای مخرب بازیکنان موضوعی است که ما آن را بسیار جدی می‌گیریم، اما برطرف کردن آن نیز بسیار دشوار است. به واسطه این مشارکت فناوری با Riot Games، به عنوان طراحان این محیط‌ها که ارتباط مستقیم با جوامع بازیکنان خود داریم، در حال بررسی چگونگی جلوگیری از رفتار مخرب درون بازی هستیم.

وسلی کر، رئیس تحقیقات فناوری Riot نیز اظهار داشت:

رفتار مخرب مشکلی نیست که مختص بازی‌ها باشد – هر شرکتی که یک پلتفرم اجتماعی آنلاین دارد در تلاش است تا به این فضای چالش‌برانگیز رسیدگی کند. به همین دلیل است که ما متعهد به همکاری با شرکای صنعتی مانند Ubisoft هستیم که به ایجاد جوامع ایمن و پرورش تجربیات مثبت در فضاهای آنلاین اعتقاد دارند.

مایکروسافت اخیراً اعلام کرد که در شش ماه اول سال ۲۰۲۲ تا ۴.۷۸ میلیون اکانت کاربری ایکس باکس را به حالت تعلیق درآورده است. این داده‌ها در «گزارش شفافیت ایکس‌ باکس» شرکت گنجانده شد که روز دوشنبه منتشر شد تا مراحلی را که مالک پلتفرم برای تعدیل محتوا به منظور ایجاد محیط امن‌تر برای بازیکنان انجام می‌دهد، برجسته کند.

منبع: VGC

امتیاز این مطلب
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس