Marvel’s Wolverine باید میزبان پروفسور ایکس باشد

85
0
Marvel's Wolverine باید میزبان پروفسور ایکس باشد

اگر Marvel’s Wolverine به پروفسور ایکس بپردازد، ارتباط مستقیمی بین مردان ایکس و این بازی شکل خواهد گرفت. ولی سازندگان مجبور به تبعیت از آن نیستند و می‌توانند روایت خود را تعریف کنند. در این مقاله قرار است به این بپردازیم که چرا Marvel’s Wolverine باید میزبان پروفسور ایکس باشد. با اول نیوز همراه شوید.

اینسومنیاک گیمز حسابی خود را در جهان مارول غرق کرده است. آن‌ها در حال کار روی Marvel’s Spider-Man 2 هستند که دنباله‌ی مستقیم Marvel’s Spider-Man و Marvel’s Spider-Man: Miles Morales است. این بازی برای عرضه‌ در سال ۲۰۲۳ برنامه‌ریزی شده است. همچنین این استودیو به طور هم‌زمان روی Marvel’s Wolverine نیز کار می‌کنند.

با توجه به این‌که بازی Marvel’s Spider-Man 2 سال آینده عرضه می‌شود و کار روی پروژه‌های دیگر تحت الشعاع آن قرار می‌گیرد، فعلاً نباید انتظار اطلاعات و جزئیات Marvel’s Wolverine باشیم. ولی صرف معرفی این بازی هم نویدبخش بود. گمانه‌زنی‌ها درباره‌ی این بازی بسیار است. ولی یکی از جذاب‌ترین آن‌ها به حضور یا عدم حضور پروفسور چارلز خاویر معروف به پروفسور ایکس اختصاص دارد.

 

Marvel's Wolverine باید میزبان پروفسور ایکس باشد

حضور پروفسور ایکس می‌تواند شکاف بین ولورین و مردان ایکس را بپوشاند

خیلی صریح بگویم که نبود پروفسور ایکس یعنی نبود مردان ایکس. بنابراین اگر Marvel’s Wolverine می‌خواهد وجود سایر شخصیت‌های کمیک را در جهان موازی تأیید کند، باید به خاویر بپردازد. فرقی نمی‌کند شاهد اشاراتی به او باشیم، حضور افتخاری داشته باشد و یا به عنوان یکی از شخصیت‌های اصلی بازی قرار داده شود. خاویر یک جهش یافته با قدرت‌های ویژه‌ی ذهنی است که از شاخصه‌های اصلی آن می‌توان به ویلچری بودن و کچل بودنش اشاره کنیم. در طول سال‌ها شاهد اقتباس‌های فراوانی از کمیک مردان ایکس بوده‌ایم، ولی تقریباً در همه‌ی آن‌ها شخصیت اصلی که همه را دور هم جمع می‌کرد و به جهش یافته‌ها یاری می‌رساند، پروفسور ایکس بود.

پروفسور ایکس یکی از ستون‌های مردان ایکس است. او معتقد است جهش یافته‌ها و انسان‌ها می‌توانند در کنار هم زندگی صلح آمیز داشته باشند. برخلافِ جهش یافته‌های بد ذات که به برتری خود باور دارند. پروفسور ایکس باید در Marvel’s Wolverine حضور داشته باشد. اگر اینسومنیاک گیمز به فکر ادامه دار کردن بازی باشد، باید ارتباطی بین مردان ایکس و لوگان تعریف کند. این ارتباط می‌تواند پروفسور ایکس باشد.

چنانچه لوگان عضو بازنشسته یا فعال مردان ایکس باشد، پروفسور ایکس می‌تواند این موضوع را شفاف‌سازی کند. خاویر حتی می‌تواند با استفاده از قدرت تله پاتی با لوگان ارتباط برقرار کند. البته سازندگان می‌توانند به دیگر شخصیت‌های جهان مردان ایکس نیز بپردازند. ولی نبود پروفسور ایکس اوضاع را پیچیده می‌کند. نبود پروفسور ایکس علامت سوال‌های زیادی را در ذهن بازی‌بازان شکل می‌دهد. اگر شایعات ارتباط نداشتن و عدم حضور شخصیت‌های مردان ایکس در Marvel’s Wolverine صحت داشته باشد، سازندگان کار سختی را در پیش خواهند داشت.

 

ولورین Marvel's Wolverine باید میزبان پروفسور ایکس باشد

مشکلات پیرامونی در صورت عدم حضور پروفسور ایکس

اینسومنیاک گیمز در Marvel’s Spider-Man اشارات زیادی به دیگر شخصیت‌های جهان مارول داشت. ولی خود شخصیت‌ها حضور فعالی نداشتند. شاید برخی این موضوع را یک نقصان بپندارند، ولی چنین نیست. پرداخت نکردن به حواشی بر کیفیت کار آن‌ها افزوده بود. از طرفی مرد عنکبوتی شخصیتی مستقل است که نیازی به ارتباط با دیگر شخصیت‌ها ندارد. با این حال ولورین چنین وضعیتی ندارد. او شخصیتی وابسته است. نمی‌شود ارتباط او با مردان ایکس را نادیده گرفت.

مشخص نیست که سازندگان چه برنامه‌ای را در پیش خواهند گرفت. نام بازی به مردان ایکس اشاره‌ای نمی‌کند و در تیزر کوتاه نیز نشانه‌ای از دیگر جهش یافته‌ها نبود. شاید سازندگان قصد دارند به صورت اختصاصی به لوگان بپردازند. ولی باید دید نتیجه‌ی کار چه خواهد شد.

 

Marvel's Wolverine بازی Marvel's Wolverine باید میزبان پروفسور ایکس باشد

Marvel’s Wolverine احتمالاً مانند Marvel’s Spider-Man روایت مخصوص به خود را خواهد داشت

اینسومنیاک گیمز در Marvel’s Spider-Man آزادی عمل زیادی داشت. آن‌ها روایت مخصوص به خود را تعریف کردند. پیتر پارکر آن‌ها در سن جوانی با همه‌ی شرورها مبارزه کرده بود. سازندگان همین فرمول را می‌توانند در Marvel’s Wolverine پیاده کنند. ولی اگر مردان ایکس کوچک‌ترین حضوری در بازی داشته باشند، پروفسور ایکس نباید نادیده گرفته شود.

از طرفی این شایعه وجود دارد که Marvel’s Spider-Man 2 قرار است عناصر co-op را ارائه دهد. شاید سازندگان منتظر این هستند که نتیجه‌ی کار را ببینند و بعد در خصوص ولورین تصمیم‌گیری کنند. چون اگر قرار باشد شاهد حضور مردان ایکس در بازی باشیم، تجربه‌ی تک‌نفره راضی کننده نخواهد بود. بازی‌بازان باید امکان انتخاب از بین چند جهش‌یافته را داشته باشند. باید دید عاقبت چه خواهد شد و سازندگان چه برنامه‌ای را در پیش خواهند گرفت.

نظر شما در این خصوص چیست دوستان؟ شما موافق حضور پروفسور ایکس در بازی Marvel’s Wolverine هستید؟ لطفاً نظرات خود را با ما در بخش نظرات به اشتراک بگذارید.

امتیاز این مطلب
رضا خلف چعباوی
نوشته شده توسط

رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: [email protected]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس