Cloud shell ابر آروان رونمایی شد

93
0
Cloud shell ابر آروان

Cloud shell ابر آروان سرویسی منعطف و ساده است که به‌همراه افزونه‌های متنوع VSCode و بسته‌های نرم‌افزاری مختلف و از پیش نصب‌شده ارایه می‌شود و امکان مدیریت یا توسعه‌ی سرویس‌های ابری را به‌شکل یکپارچه فراهم می‌کند. با استفاده از این سرویس می‌توانید به‌طور آنلاین و در کم‌ترین زمان به بیش از ۱۰۰ بسته‌ی نرم‌افزاری لینوکس دسترسی داشته باشید و به کمک زبان‌های برنامه‌نویسی مختلف و مجموعه‌ای از دستورهای ساده‌شده، کدهای خود را در محیط تست اجرا کنید.

Cloud shell ابر آروان

Cloud Shell ابر آروان به‌دست توسعه‌دهندگان و برای توسعه‌دهندگان ساخته شده است و با در نظر گرفتن همه‌ی نیازهای شما مانند کار با APIها، پایگاه‌های داده و … به توسعه‌ی سریع و هوشمند محصولات‌تان کمک می‌کند.

هماهنگ با API و CLI آروان: با توجه به‌ سازگاری کلادشل ابرآروان با API و CLI ابرآروان، امکان استفاده از قابلیت‌های مختلف محصولات آروان در‌ کم‌ترین زمان و به‌شکل یکپارچه و امن فراهم شده است.
محیط توسعه‌‌ آنلاین: با توجه به امکانات گسترده Shell ابری آروان که همه‌جا دردسترس است، در هر زمان می‌توان با استفاده از مرورگرهای مختلف، سرویس‌های ابری را توسعه داد و مدیریت کرد.
سازگار با همه‌ دستگاه‌ها: با Shell ابری آروان امکان توسعه بر بستر ابر فراهم است، درنتیجه، میزان منابع لپ‌تاپ یا کامپیوتر شما مانند Disk و CPU دیگر پارامتر تعیین‌کننده‌ای برای کار توسعه‌ محصول نیست. به بیان دیگر، با کلادشل ابرآروان امکان توسعه سرویس‌ها با گوشی همراه یا تبلت در نسخه PWA با اندازه‌های متفاوت و استاندارد فراهم است.
ذخیره‌سازی دائمی: ذخیره‌سازی دائمی داده‌ها، تغییرات و پیکربندی‌های انجام‌شده با حجم دل‌خواه در دیسک‌های پرسرعت، دیگر قابیت ‌‌Shell ابری آروان است.
دسترسی به Git: توسعه سرویس‌های مختلف با یک محصول ابری امکان توسعه، یکپارچه‌سازی و تغییر کدهای موجود در مخزن گیت به‌شکل آنلاین و در کم‌ترین زمان را فراهم می‌کند.
افزونه‌های متنوع: طیف گسترده‌ای از افزونه‌های کابردی VSCode به‌شکل پیش‌فرض در Shell ابری آروان دردسترس قرار دارند. بنابراین با این محصول برای توسعه‌ در بیش‌تر موارد نیازی به نصب ابزارها و افزونه‌ها نیست.

امتیاز این مطلب
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس