ویژگی Coins توییتر

21
0
ویژگی Coins توییتر

بنا به سخنان جین مانچون وانگ، متخصص مهندسی معکوس، فاش کرد که به نظر می‌رسد شرکت شبکه اجتماعی توییتر، به راه اندازی یک ویژگی جدید با نام Coins نزدیک‌تر شده است. در این پست به بررسی ویژگی Coins توییتر می پردازیم.

ویژگی Coins توییتر

این ویژگی، امکان پاداش دادن به کاربران برای پست کردن توییت‌های مشخصی از طریق استفاده از توکن داخلی توییتر به کمک ارز فیات، را فراهم خواهد کرد.

این ویژگی شامل تکمیل تراکنش‌ها از طریق پلتفرم فناوری اینترنتی Stripe، که پرداخت‌ها و بقیه انواع تراکنش‌ها را در کشورهایی گوناگون از سراسر جهان پردازش می‌کند، خواهد شد.

از ماه‌های پایانی سال 2022، شایعات پیرامون ویژگی جدید اهدای پاداش در توییتر و ارز داخلی آن، که هنوز راه اندازی نشده‌اند، پدید آمدند.

همانطور که توسط سایت U.Today گزارش شد، توییتر پس از اینکه توسط ایلان ماسک، کارآفرین حوزه فناوری و مالک تسلا، SpaceX و چند شرکت دیگر، تصاحب شد، از برنامه‌های خود پیرامون راه اندازی یک کیف پول رمز ارزی دست کشید. به دنبال این خبر، دوج کوین با ضربه مواجه شد و افتی 10 درصدی را به خود دید. این افت، حساسیت این کوین نسبت به اخبار مرتبط با ماسک و شرکت‌های وی را نشان داد.

اخیرا، توییتر یک ویژگی رمز ارزی جدید نیز راه اندازی کرد که به کاربران امکان جستجو برای قیمت به‌روز ارزهای دیجیتال را ارائه می‌دهد. این ویژگی جدید به کاربران اجازه می‌دهد تا چارت‌های قیمتی بیت کوین و اتریوم را، صرفا با تایپ کردن نام یا نماد آن‌ها در بخش جستجوی این اپلیکیشن، مشاهده کنند. با وجود اضافه شدن این ویژگی، معامله‌گران امکان دستیابی به داده‌های به‌روز از بازار رمز ارزها در توییتر را خواهند داشت.

u.today

امتیاز این مطلب
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس