Gwynne Shotwell مدیر اجرایی SpaceX در لیست پولدار ترین زنان فوربس قرار گرفت

در ادامه این مقاله به Gwynne Shotwell مدیر اجرایی SpaceX و قرار گرفتن آن در لیست پولدار ترین زنان سایت فوربس می‌پردازیم.

68
0
Gwynne Shotwell مدیر اجرایی SpaceX در لیست پولدار ترین زنان فوربس قرار گرفت

زنان در سراسر جهان ثروتمندتر می‌شوند. فوربز گزارش داد که ثروت زنان برتر خودساخته از سال گذشته ۳۱ درصد افزایش یافته است و زنان Austin نیز از این قاعده مستثنی نیستند. از بین ۱۰۰ زن برتر که به این رتبه بندی صعود کردند، پنج زن روابطی با Austin دارند. در ادامه به Gwynne Shotwell مدیر اجرایی SpaceX و قرار گرفتن آن در لیست پولدار ترین زنان سایت فوربس می‌پردازیم.

Gwynne Shotwell در لیست پولدار ترین زنان فوربس قرار گرفت

1 Gwynne Shotwell مدیر اجرایی SpaceX در لیست پولدار ترین زنان فوربس قرار گرفت

آستین و تگزاس، علاوه بر این، Gwynne Shotwell در حال تغییر فضای شهر است. Shotwell به عنوان رئیس و مدیر اجرایی SpaceX، با دارایی خالص ۴۶۰ میلیون دلار در رتبه ۶۲ قرار گرفت.

شاتول، بومی ایلینوی، اکنون در خارج از آستین و واکو در جونزبورو، تگزاس زندگی می‌کند. او از سال ۲۰۰۲ با ایلان ماسک در transplant همکاری می‌کند، زیرا در سال ۲۰۰۲ به اسپیس ایکس پیوست و عملیات شرکتی را که می‌خواهد تمدن بشری را در سیارات دیگر قرار دهد، مدیریت می‌کند.

Shotwell پس از تماشای پرتاب آپولو ۱۱ در کودکی و فاجعه شاتل چلنجر بلافاصله پس از فارغ التحصیلی از دانشگاه، رابطه پیچیده‌ای با سفرهای فضایی پیدا کرد. در واقع، Shotwell حتی علاقه‌ای به فضا نداشت تا اینکه شروع به کار در The Aerospace Corporation کرد، که بعدها آنجا را ترک کرد تا مدیر بخش سیستم‌های فضایی در Microcosm Inc شود.

ایلان ماسک وارد می‌شود، یکی از مشهورترین کارآفرینان نسل خود، که در راه اندازی Konigsmann هم مسیر شدند. اندکی از توصیه‌های تجاری او باعث شد که او شغل غیر منتظره‌ای به عنوان معاون فروش در SpaceX داشته باشد.

همکاری Shotwell در این شرکت منجر به مذاکره برای اولین قرارداد خدمات تأمین مجدد تجاری با ناسا با Falcon Vehicle و درآمد ۵ میلیارد دلاری آن شد.

دوران جدید Gwynne Shotwell

2 Gwynne Shotwell مدیر اجرایی SpaceX در لیست پولدار ترین زنان فوربس قرار گرفت

گزینه بعدی برای Shotwell چیست؟ Shotwell علاوه بر وارد شدن به دومین سال خود در فهرست ثروتمندترین زنان خودساخته آمریکا، در اسپیس ایکس وارد دوران هیجان انگیزی می‌شود. Starbase SpaceX در حال تکمیل شدن است در حالی که شرکت برای ارسال موشک Super Heavy به فضا آماده می‌شود. به علاوه، سرویس اینترنت ماهواره‌ای Starlink که به زودی در Austin کارخانه خواهد داشت، با بیش از ۱۰۰۰۰۰ مشتری به سرعت در حال دستیابی به محبوبیت است.

چهره‌های آشنا در لیست شامل مدیرعامل SHI International Thai Lee است که با دارایی خالص ۴/۱ میلیارد دلار در رتبه ششم قرار دارد. ویتنی ولف هرد، مدیرعامل بمبل، با دارایی خالص ۱/۳ میلیارد دلار در رتبه ۲۱ قرار گرفت. کندرا اسکات، بنیانگذار جواهرات کندرا اسکات، با دارایی خالص ۸۰۰ میلیون دلار در رتبه ۳۵ قرار گرفت و مدیر عامل Advanced Micro Devices  لیزا سو، که با دارایی خالص ۶۰۰ میلیون دلار در رتبه ۵۲ قرار گرفت.

حال که با Gwynne Shotwell مدیر اجرایی SpaceX و قرار گرفتن آن در لیست پولدار ترین زنان سایت فوربس آشنا شدید می‌توانید از دیگر مقالات سایت اول نیوز دیدن کنید.

امتیاز این مطلب
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خدمات وایز اول پرداخت

وایز اول پرداخت

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس