چرا طرفداران Burnout باید برای Wreckreation هیجان زده باشند؟

23
0
چرا طرفداران Burnout باید برای Wreckreation هیجان زده باشند؟

طرفداران Burnout باید حواسشان Wreckreation باشد. چرا که این بازی از طرف همان توسعه دهندگان می‌آید و به بازیکنان اجازه می‌دهد مسیرهای مسابقه خود را طراحی کنند. چرا طرفداران Burnout باید برای Wreckreation هیجان زده باشند؟ اول نیوز پاسخ می‌دهد.

سری Burnout به این دلیل معروف بود که به بازیکنان اجازه می‌داد در مسابقه‌های پرسرعت شرکت کنند و در عین حال آن‌ها را تشویق می‌کرد تا با حریفانی که با آن‌ها مسابقه می‌دهند خشن رفتار کنند. گیمرها عاشق تصادف‌های شدید، ماشین‌های سریع و فیزیک فوق‌العاده مجموعه شدند، اما متأسفانه، از زمان Burnout Paradise در سال 2008، این سری خاموش و بدون فعالیت مانده است. برای گیمرهایی که به دنبال نوع مشابهی از هیجان و تجربه هستند، ممکن است ارزش آن را داشته باشد که به سمت Wreckreation نیم نگاهی داشته باشند.

شرکت Three Fields Entertainment در حال توسعه Wreckreation است و این بازی وعده می‌دهد که تعداد زیادی تخریب وسایل نقلیه را به همراه داشته باشد. اگرچه تاریخ انتشار هنوز مشخص نشده است، اما گیمرها باید حواسشان به آن باشد زیرا بسیاری از ویژگی‌هایی را دارد که Burnout Paradise را به یک عنوان محبوب تبدیل کرده است. درست به مانند Burnout، بازی Wreckreation به بازیکنان اجازه می‌دهد تا هرج‌ومرج زیادی ایجاد کنند، همچنین بازیکنان می‌توانند با طراحی مسیرهای خود خلاقیت خود را به کار گیرند.

چرا طرفداران Burnout باید برای Wreckreation هیجان زده باشند؟

Wreckreation چیست؟

بازی Wreckreation یک بازی مسابقه‌ای اکشن و در حال ساخت است که بازیکنان را به MixWorld می‌برد، جایی که می‌توانند در آن کاوش کنند، مسابقه دهند، و به دلخواه خود تصادف کنند. به لطف بخش آنلاین، این بازی همچنین دارای یک لیدر برد برای بازیکنان خواهد بود تا با دیگر شگفتی‌های سرعت در سراسر جهان رقابت کنند، و در دسته‌های مختلف از جمله Drift ،Air ،Near Miss ،Stunt ،Crash و Time بهترین باشند. تعداد بی‌شماری از حالت‌های بازی برای انتخاب وجود دارد و بازیکنان می‌توانند حالت‌های مختلف بازی را با هم ترکیب کنند یا به بازیکنان دیگر اجازه دهند که به یک «دی‌جی مهمان» تبدیل شوند و به آن‌ها توانایی تصمیم‌گیری در مورد حالت‌های بازی بعدی را می‌دهند.

البته، تعداد زیادی سفارشی سازی خودرو هم از نظر لوازم تزئینی و هم از نظر عملکرد در دسترس خواهد بود. بازیکنان می‌توانند سواری‌های خود را با رنگ‌های مختلف، رینگ‌ها، سبک‌های انتقال و صداهای موتور تغییر دهند، و همه این امکانات در شروع بازی در دسترس خواهند بود. توانایی بازیکنان برای شخصی‌سازی تجربه گیم‌پلی خود به ماشین‌هایشان محدود نمی‌شود، زیرا آن‌ها همچنین این فرصت را خواهند داشت تا سطح ترافیک در جاده‌ها را کنترل کنند و حتی آب و هوا و زمان روز را تنظیم نمایند. بسیار هیجان انگیز است که بازیکنان همچنین می‌توانند بین ایستگاه‌های رادیویی درون بازی جابجا شوند یا موسیقی خود را از طریق Spotify پخش کنند.

بازی ماشینی

آیا Wreckreation می‌تواند جایگزین Burnout شود؟

بازی Wreckreation بدون شک شباهت‌هایی به Burnout دارد، زیرا توسعه دهندگان از افرادی تشکیل شده‌اند که روی Burnout و Need for Speed ​​نیز کار کرده‌اند. از این رو، در حالی که این یک بازی مستقل است، توسعه دهندگان پشت آن مطمئناً آماتور نیستند. درست به مانند Burnout Paradise، بازی Wreckreation همچنین دارای یک محیط جهان باز برای بازیکنانی خواهد بود که به دنبال دردسر می‌گردند. با این حال، این بازی همچنین دارای ویژگی‌های بسیاری برای متمایز کردن خود از Burnout و شاید حتی پیشی گرفتن از آن خواهد بود.

یکی از قابل توجه‌ترین ویژگی‌ها این است که بازیکنان می‌توانند مسیرهای مسابقه خود را طراحی کنند و همچنین می‌توانند دوستان خود را برای امتحان کردن این مسیرها دعوت کنند. بازیکنان ابزارهای مختلفی در اختیار خواهند داشت که شامل نیم لوله، پرش، حلقه و حتی موانع متحرک می‌شود. گاهی اوقات، بازیکنان با زمین‌های خالی روبرو می‌شوند که در آن سازه‌هایی را می‌سازند که جهان را در سطح بیشتری تحت تأثیر قرار می‌دهد. به عنوان مثال، ساخت یک ایستگاه پلیس، حضور پلیس را در آن منطقه افزایش می‌دهد. توانایی شخصی سازی تقریباً تمام جنبه‌های بازی، همه این‌ها همراه با مسیرهای خنده دار و مسخره‌ای که بازیکنان می‌توانند در بازی طراحی کنند، تضمین می‌کند که Wreckreation صرفاً یک کلون از Burnout نیست.

از زمان غیبت Burnout، بازی‌های زیادی تلاش کرده‌اند تا شکافی را که غیبت این بازی‌ها ایجاد کرده است را پر کنند، از جمله عناوینی مانند Wreckfest که به بازیکنان اجازه می‌دهند در رانندگی خطرناک افراط کنند. با این حال، به نظر می‌رسد که Wreckreation بیشترین پتانسیل را برای خوشحال کردن طرفداران Burnout از خود نشان می‌دهد. خوشبختانه، Wreckreation به اندازه کافی ویژگی‌های جدید نیز به ارمغان می‌آورد و صرفاً یک کپی از فرانچایز موفق Burnout نخواهد بود.

بازی Wreckreation برای پلتفرم‌های کامپیوتر، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس و ایکس‌ باکس سری اس در حال ساخت است. نظر شما در خصوص این بازی چیست؟ این بازی موفق به تکرار موفقیت Burnout خواهد شد؟ لطفاً دیدگاه‌های خود را با ما در بخش نظرات به اشتراک بگذارید.

منبع

امتیاز این مطلب
رضا خلف چعباوی
نوشته شده توسط

رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: khc.reza@gmail.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس