کاربرد هوش مصنوعی برای طراحان و گرافیست ها

120
0
هوش مصنوعی برای طراحان

دسته‌ای باور دارند که هوش مصنوعی جای آن‌ها را خواهد گرفت. اما دسته دوم باور دارند اتفاقا با هوش مصنوعی می‌توان به چنان سرعت و خلاقیتی دست یافت که پیش از این امکان‌پذیر نبود. تا یک سال پیش فکر می‌کردیم که AI یا همان هوش مصنوعی، فقط می‌تواند در زمینه‌هایی مثل برنامه‌نویسی یا تولید محتوا نفوذ داشته باشد. اما هوش‌های مصنوعی در سال ۲۰۲۳، با خلق تصاویری خیره کننده و به شکل اعجاب‌انگیزی طبیعی، صنعت گرافیک را هم تحت تاثیر خود قرار داد. در این مقاله به معرفی ۵ ابزار هوش مصنوعی برای طراحان و گرافیست ها می پردازیم.

هوش مصنوعی برای طراحان

کاربردهایی که هوش مصنوعی برای گرافیست‌ها به همراه دارد، همگی به افزایش سرعت انجام پروژه‌ها ختم می‌شوند. دیگر نیازی نیست برای دانلود یک آبجکت زمان خود را هدر دهید. حتی تصور کنید وقتی مدیر یا کارفرما یک پروژه خاص را به شما می‌دهند، آن را به صورت متنی در اختیار هوش مصنوعی قرار می‌دهید و در عوض ایده‌های خلاقانه دریافت می‌کنید. به دنبال عکسی هستید که فقط یک نسخه بی‌کیفیت از آن وجود دارد. آن را به هوش مصنوعی بسپارید تا خیلی سریع به یک تصویر با کیفیت تبدیل کند. با هموار شدن تمامی این مشکلاتی که همیشه سر راه گرافیست‌ها هستند، سرعت کارتان افزایش پیدا می‌کند. در نتیجه می‌توانید حتی پروژه‌های بیشتری انجام دهید و در عین حال با زحمت کمتری کارهایتان را پیش ببرید. قطعا سرعت بالاتر، پروژه‌های بیشتر به همراه دارند. پروژه‌های بیشتر هم به افزایش درآمد ختم می‌شوند. این دقیقا همان موقعیتی است که یک گرافیست باهوش از آن بهره‌ می‌برد و باور ندارد که تاثیر هوش مصنوعی در صنعت گرافیک خطرآفرین است!

هوش مصنوعی Let’s Enhance : هوش مصنوعی برای طراحان

یک گرافیست برای خلق ایده‌هایی که در ذهن دارد، قطعا به دنبال تصاویری می‌گردد که در ذهن تصور می‌کند. بعد از جستجوی عمیق و نبود عکسی با کیفیت، طراح گرافیک مجبور به استفاده از تصاویر بی‌کیفیت یا با رزولوشن پایین است. بسیاری از این تصاویر ممکن است با دوربین‌ گوشی‌های معمولی گرفته شده باشند یا در هنگام آپلود آن، عکس به شدت کمپرس شده باشد.

اینجاست که هوش مصنوعی Let’s Enhance به کمک شما می‌آید. این Ai یک دستیار برای افزایش کیفیت و مقیاس تصاویر است. به کمک الگوریتم این هوش مصنوعی، می‌توانید کیفیت تصاویر را بدون افت کیفیت تا ۱۶ برابر افزایش دهید.

ویژگی‌های Let’s Enhance
شناسایی دقیق چهره در عکس‌ها
انجام خودکار کارها فقط با یک کلیک
پردازش دسته‌ای تصاویر
افزایش کیفیت رنگ
ذخیره ابری تصاویر
قیمت نسخه پولی هوش مصنوعی Let’s Enhance به صورت ماهانه:
۱۰۰ کردیت رایگان ۱۲ دلار (۹ دلار ماهانه با خرید اشتراک سالانه)
۳۰۰ کردیت ماهانه ۳۲ دلار (۲۴ دلار ماهانه برای خرید اشتراک سالانه)
۵۰۰ کردیت ۴۵ دلار (۳۴ دلار ماهانه برای خرید اشتراک سالانه)
(هر کردیت = یک عکس)

هوش مصنوعی Deep AI

این دستیار هوش مصنوعی کمک می‌کند تا ایده‌های خود را به تصویر تبدیل کنید. کافی است ایده‌ای که در ذهن دارید را با Deep AI به اشتراک بگذارید. سپس این هوش مصنوعی بر اساس استایل هنری مورد نظر‌تان، تصویر را بر اساس ایده خلق می‌کند.

نکته مثبت این هوش مصنوعی این است که پس از خلق تصویر، می‌توانید هر چقدر که می‌خواهید روی جزییات آن مثل رنگ یا بافت کار کنید.

ویژگی‌های Deep AI
کیفیت رزولوشن بالا
انواع استایل‌های خاص از جمله کارتونی، واقعی و…
رنگ کردن تصاویر سیاه و سفید قدیمی
قیمت نسخه پولی هوش مصنوعی Deep AI به صورت ماهانه:
۵ دلار ماهانه برای خلق ۵۰۰ تصاویر که به صورت شخصی.

هوش مصنوعی Uizard

با بیش از ۴۰۰ هزار کاربر و ایجاد ۸ هزار پروژه در هر هفته، می‌توان گفت Uizard یکی از بهترین دستیاران هوش مصنوعی حال حاضر برای گرافیست‌هاست. با این AI می‌توانید طراحی وبسایت، طراحی محیط کاربری، اپلیکیشن‌های وب و موبایل، لندینگ پیج، وایرفریم، موکاپ و… انجام دهید.

ویژگی مثبت Uizard وجود قالب‌های آماده است تا حتی کاربران غیر گرافیست هم قادر به استفاده از آن باشند. با این حال طراحان گرافیک هم می‌توانند با شخصی‌سازی المان‌ها، یک طرح نهایی حرفه‌ای ارائه دهند.

ویژگی‌های Uizard
ایجاد نسخه آزمایشی و ایده‌پردازی
قالب‌های پیش ساخته و قابل شخصی‌سازی
قابلیت کار روی پروژه به صورت گروهی و هم‌زمان
قیمت نسخه پولی هوش مصنوعی Uizard به صورت ماهانه:
از این هوش مصنوعی می‌توان به صورت رایگان استفاده کرد. با این حال با پرداخت ماهانه ۱۵ دلار (سالانه ۱۲ دلار) می‌توانید از ویژگی‌ها و امکانات بیشتر این دستیار هوش مصنوعی بهره‌مند شوید.

هوش مصنوعی Deep Dream Generator : هوش مصنوعی برای طراحان

هوش مصنوعی Deep Dream Generator با حلق تصاویر واقعی (Realistic) و با کیفیت مشهور است. بنابراین اگر برای خلق بنر یا تصاویر مختلف در پروژه‌های گرافیکی خود به تصاویر ناب و خاص نیاز دارید، این دستیار هوش مصنوعی بهترین انتخاب برای شما خواهد بود.

ویژگی مثبت Deep Dream Generator راحتی استفاده برای ایجاد تصاویر است. تنها کافی است هر چیزی که در ذهن دارید را بنویسید. سپس این هوش مصنوعی تصویر مورد نظر را در اختیارتان می‌گذارد.

ویژگی‌های Dream Generator
چندین استایل قدرتمند
قابلیت پیش نمایش
آنالیز دیجیتال
قابلیت تنظیم کیفیت
قابلیت افزایش کیفیت چهره‌ها
قیمت نسخه پولی هوش مصنوعی Deep Dream Generator به صورت ماهانه:
۱۲۰ انرژی ماهانه ۱۹ دلار
۲۵۰ انرژی ماهانه ۳۹ دلار
۷۵۰ انرژی ماهانه ۹۹ دلار
پک ۸۰۰ انرژی ۱۹ دلار
پک ۲۰۰۰ انرژی ۳۹ دلار
پک ۷۹ دلار انرژی ۷۹ دلار

هوش مصنوعی Design AI

یک دستیار هوش مصنوعی همه فن حریف. این هوش مصنوعی از پس هر کاری که یک گرافیست بخواهد، برمیاید. ایجاد محتوا، ویدیو، طراحی، لوگو، انواع و اقسام وکتورها، انتخاب بهترین رنگ‌ها برای طراحی، پیدا کردن فونت و ده‌ها امکانات دیگر. این هوش مصنوعی آنلاین، دارای بیش از ۲۰ هزار قالب و ۱۰ هزار آیکون مختلف است و می‌تواند با کمک هوش مصنوعی، حتی چیزی بیشتر از این عدد را هم خلق کند.

ویژگی‌های Design AI
تمام ابزارهایی که یک گرافیست از هوش مصنوعی انتظار دارد!
قیمت نسخه پولی هوش مصنوعی Design AI به صورت ماهانه:
نسخه پایه: ۲۹ دلار
نسخه حرفه‌ای ۶۹ دلار

منبع : اول پرداخت

5/5 - (2 امتیاز)
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس