10 بازی مسابقه‌ای که هنگام عرضه منفور و در ادامه محبوب شدند

63
0
10 بازی مسابقه‌ای که هنگام عرضه منفور و در ادامه محبوب شدند

بازی‌های ویدیویی بیش از چهار دهه است که وجود داشته‌اند و طی این مدت پیشرفت چشمگیری داشته‌اند. علاوه بر این، ژانرهای بازی به بلوغ رسیده‌اند، به همین دلیل است که بازی‌های قدیمی دیگر شبیه بازی‌های جدید نیستند. دسته بندی‌هایی مانند بازی‌های شوتر اول شخص و عناوین جهان باز سوم شخص به برخی از محبوب‌ترین انواع بازی‌ها در سال 2022 تبدیل شده‌اند. فهرست 10 بازی مسابقه‌ای که هنگام عرضه منفور و در ادامه محبوب شدند را در اول نیوز بخوانید.

یکی دیگر از سبک‌های محبوب هنرصنعت بازی سبک مسابقه‌ای است که طی سال‌ها محبوبیت زیادی پیدا کرده و عناوینی مانند Forza Horizon 5 و Gran Turismo را به نمایش گذاشته است. متأسفانه این بازی‌های ماشینی یعنی عناوینی که در این فهرست به آن‌ها پرداخته‌ایم به اندازه سایر عناوین موجود در بازار مورد توجه قرار نمی‌گیرند. از این رو، بسیاری از آن‌ها در هنگام عرضه مورد نقد قرار می‌گیرند. در اینجا لیستی از چند بازی مسابقه‌ای از این دست که ماه‌ها پس از انتشار موفق شدند تا طرفدارانی جذب کنند، آورده شده است.

10 بازی مسابقه‌ای که هنگام عرضه منفور و در ادامه محبوب شدند

10. CarX Drift Racing Online

بازی CarX Drift Racing Online یک بازی شبیه سازی رانندگی عرضه شده در سال 2017 است که بر مسابقات ورزشی حرفه‌ای تمرکز دارد. این بازی عنوانی همه‌جانبه است که در آن بازیکنان این شانس را دارند که در هنگام رسیدن به قله احساس مسابقه دهندگان آموزش دیده داشته باشند. این بازی حالت‌هایی مانند تک‌نفره، Co-op آنلاین و PvP آنلاین را با تمرکز عمیق بر فیزیک واقعی و سفارشی‌سازی ارائه می‌کند.

بازی CarX Drift Racing Online همچنین مسیرهای بی نظیری از چندین شهر در سراسر جهان و گرافیکی هم‌تراز با بازی‌های مسابقه‌ای مدرن را ارائه می‌دهد. علی‌رغم همه این‌ها، بازی در زمان عرضه توسط نظرات و نمرات منفی بمباران شد، و نمرات بررسی استیم آن ثابت می‌کنند که بازی تازه در پایان سال 2020 توانست بیشتر بازیکنان خود را به دست آورد.

10 بازی مسابقه‌ای که هنگام عرضه منفور و در ادامه محبوب شدند

9. BeamNG.drive

بازی BeamNG.drive راهی ارزان برای تجربه بهترین عنوان مسابقه‌ای مبتنی بر شبیه سازی در Steam است. این یک بازی رانندگی وسیله نقلیه مبتنی بر فیزیک است که گیم پلی سرگرم کننده، گرافیک عالی و محتوای زیادی را ارائه می‌دهد. BeamNG.drive برای بازیکنانی که می‌خواهند از رانندگی واقع‌گرایانه لذت ببرند، فوق العاده است.

این بازی از یک موتور اختصاصی فیزیک بدنه نرم استفاده می‌کند که هر قسمت متحرک ماشین را شبیه سازی می‌کند و بازی را بسیار واقعی می‌کند. همچنین از انواع مشخصات کامپیوتری پشتیبانی می‌کند و فقط به کارت گرافیک 1 گیگابایتی و رم 8 گیگابایتی نیاز دارد. این بازی از سال 2015 در Steam وجود داشت، اما در اواخر سال 2019 بسیار محبوب شد.

10 بازی مسابقه‌ای که هنگام عرضه منفور و در ادامه محبوب شدند

8. Assetto Corsa

بازی Assetto Corsa زمانی یک بازی ناشناخته از یک توسعه دهنده نسبتاََ کوچک بود. با این حال، در طول سال‌ها بسیار محبوب شده است و اکنون در بخش امتیازات بررسی “بسیار مثبت” در Steam قرار دارد. این بازی به عنوان یک عنوان شبیه سازی اتومبیل بسیار خوب شناخته شده است. عنوانی که روی مسابقه و رانندگی به واقعی‌ترین شکل ممکن تمرکز دارد.

بازی Assetto Corsa ده‌ها افزونه مختلف و تجربه با کیفیتی را ارائه می‌دهد که امروزه اکثر بازی‌ها از ثبت آن ناتوان هستند. صفحه بازی ادعا می‌کند که Assetto «شبیه‌ساز RACING نسل بعدی» است که با توجه به محبوبیت و پشتیبانی از واقعیت مجازی ادعایی کاملاً واضح است. با این‌که این بازی در سال 2014 منتشر شد، پنج سال بعد واقعاً موفق شد اوج تعامل را به تصویر بکشد.

10 بازی مسابقه‌ای که هنگام عرضه منفور و در ادامه محبوب شدند

7. Descenders

استودیوی Ubisoft بازی Riders Republic را در سال 2021 عرضه کرد، اما به نظر می‌رسد دلیل بزرگ وجود آن محبوبیت بازی Descenders در سال 2018 باشد. بازی مسابقه دوچرخه سواری یک تجربه “دوچرخه سواری تپه نوردی سرعتی” است که روی ورزش محبوب BMX تمرکز دارد. این یک بازی اکشن دوچرخه سواری است که گیم پلی تک نفره، PvP آنلاین و بدلکاری را ارائه می‌دهد.

بازی Descenders در حال حاضر نقدهای “بیش از حد مثبت” را در Steam میزبانی می‌کند، اما در زمان عرضه اولیه آن در سال 2018، بازی توجهات زیادی را به خود جلب نکرد. این بازی تازه از اوایل سال 2020، ماه‌ها پس از انتشار رسمی آن در استیم، امتیازات مثبتی کسب کرده است.

10 بازی مسابقه‌ای که هنگام عرضه منفور و در ادامه محبوب شدند

6. DiRT Rally 2.0

تقریبا همه سری محبوب Dirt را می‌شناسند، یکی از بهترین بازی‌های مسابقه‌ای Codemasters. بازی‌های شبیه‌سازی اتومبیل‌های خارج از جاده به دلیل گیم‌پلی شگفت‌انگیز مبتنی بر فیزیک و مسابقات فشرده‌شان که همیشه بازیکنان را درگیر می‌کند، شناخته شده‌اند.

بازی Dirt Rally 2 با تمرکز بر جنبه محبوب ورزش رالی و دسترسی بازیکنان به مکان‌های مختلف در سراسر جهان، آن را به سطح دیگری می‌برد. متأسفانه، بازی محبوب آفرود در هنگام عرضه با نظرات منفی بمباران شد. نمرات بررسی Steam آن نشان می‌دهد که تقریباً ظرف فقط هشت ماه توانسته است حدوداً 100-200 بررسی در ماه دریافت کند.

10 بازی مسابقه‌ای که هنگام عرضه منفور و در ادامه محبوب شدند

5. Wreckfest

بازی Wreckfest یک بازی مسابقه‌ای مبتنی بر شبیه‌سازی است که بر مکانیک‌های تخریب مانند Burnout تمرکز دارد. این یک عنوان دربی تخریبی است و از فیزیک واقع گرایانه درون بازی خود برای به نمایش گذاشتن این ورزش خشن در تمام شکوه آن استفاده می‌کند. Wreckfest دینامیک رانندگی پیچیده و ارتقاء عمیق و همچنین مسابقات پیست سنتی‌تر و دربی‌های تخریب را ارائه می‌دهد.

بهترین بخش در مورد این بازی مفهوم منحصر به فرد آن است که بازیکنان نمی‌توانند در اکثر بازی‌های دیگر پیدا کنند. به همین دلیل است که پس از سال‌ها نادیده گرفته شدن، اکنون امتیاز بسیار مثبتی را به خود اختصاص می‌دهد.

بازی ماشینی

4. FlatOut 2

بازی Flatout 2 یک بازی قدیمی است که ابتدا در سال 2006 منتشر شد. این بازی دنباله‌ای بر بازی مسابقه‌ای با همین نام در سال 2004 است که در هنگام عرضه با استقبال متوسطی روبرو شد. مانند نسخه قبلی خود، Flatout 2 نیز پس از انتشار، میانگین نمرات نقد را دریافت کرد. با این حال، بازی در حال حاضر در بخش امتیاز کاربر “بیش از حد مثبت” در Steam قرار دارد که نشان دهنده عظمت آن است.

دومین بازی Flatout یک بازی مسابقه‌ای آرکید مبتنی بر مبارزه است که به دلیل گیم پلی کلاسیک و مینی گیم‌های سرگرم کننده کلاسیک و محبوب خود موفق شده است. نمودار امتیاز بررسی در استیم نشان می‌دهد که محبوبیت بازی از سال 2020 به طور پیوسته در بین بازیکنان رشد کرده است.

بازی ماشینی

3. iRacing

بازی iRacing یک عنوان شبیه‌ساز خوب است که در بین بازیکنانی که مسابقه واقعی را دوست دارند و خواهان یک حرفه مجازی در این ورزش هستند، مشهور است. صفحه اصلی بازی آن را به عنوان «برترین بازی مسابقه‌ای موتوراسپرت در جهان» توصیف می‌کند و چند دلیل خوب برای آن وجود دارد. iRacing یک MMO مبتنی بر عضویت است که در آن بازیکنان می‌توانند میراث خود را تعریف کنند و دوستی ایجاد کنند، درست مانند دنیای واقعی.

بازیکنان می توانند بیش از 150 ماشین و مسیر در بازی، 40 سری رسمی، 800 لیگ خصوصی و خیلی چیزهای دیگر پیدا کنند. پس از عرضه در سال 2015، این بازی 2 تا 5 نقد در ماه دریافت کرد تا اینکه در سال 2020، زمانی که فناوری VR در دسترس‌تر شد، شروع شکوفایی کرد.

بازی ماشینی

2. Trackmania United Forever

بازی Trackmania United Forever یک بازی یوبی‌سافت است که به دلیل بازیکنان فعال خود هنوز در Steam قابل خرید است. این بازی یک تجربه‌ی مسابقه‌ای آرکید منحصر به فرد است که روی گیم پلی زمان حمله و مسیرهای دیدنی تمرکز دارد. در مورد محتوا، Trackmania United Forever چهار حالت تک نفره، هفت نوع وسیله نقلیه، حالت‌های چند نفره مبتنی بر تیم و گرافیک عالی ارائه می‌دهد.

علاوه بر این، دارای یک ویرایشگر مرحله برای کسانی است که می‌خواهند مسیرهای منحصر به فرد و خاص بسازند و فانتزی‌های خود را بازی کنند. این بازی ابتدا در سال 2008 روی استیم منتشر شد اما اخیراً به طور فعال مورد توجه و بازی شده است.

بازی ماشینی

1. MX در مقابل ATV Reflex

بازی MX vs. ATV Reflex یک عنوان مسابقه‌ای موتور کراس است که به یکی از بهترین بازی‌های THQ تبدیل شد. این یک عنوان ورزشی خارج از جاده در مورد اکشن و شیرین کاری است. اکثر بازیکنان چند ویژگی جالب در این بازی را دوست دارند، از جمله “محیط‌های پر از ویرانی” و “ترفندهای مبارزه با مرگ”. MX vs. ATV Reflex کنترل‌های دوگانه‌ای را ارائه می‌دهد که بازیکنان می‌توانند به طور جداگانه سوار و وسیله نقلیه خود را در بازی کنترل کنند.

علاوه بر این، مسیر به طور مداوم با هر دور تغییر می‌کند و همین بازی را غیرقابل پیش بینی و سرگرم کننده می‌کند. نمودار امتیاز بررسی استیم نشان می‌دهد که بازی به مدت چهار سال در زمان عرضه با نظرات منفی بمباران شده بود، قبل از اینکه نظرات مثبت مردم را دریافت کند و به عنوان یک بازی “بسیار مثبت” روی پلتفرم تبدیل شود.

نظر شما در این خصوص چیست؟ فهرست 10 بازی مسابقه‌ای که هنگام عرضه منفور و در ادامه محبوب شدند را چطور ارزیابی می‌کنید؟ جای کدام بازی در این بین خالی است؟ لطفاً دیدگاه‌های خود را با ما در بخش نظرات به اشتراک بگذارید.

منبع

امتیاز این مطلب
رضا خلف چعباوی
نوشته شده توسط

رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: [email protected]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس