10 عنوان از بهترین بازی RPG تک نفره

144
0
بهترین بازی RPG تک نفره

صنعت بازی های ویدیویی مملو از بازی های نقش آفرینی است، اما کدام یک برای بازیکنانی که به دنبال بازی تک نفره هستند، مناسب است؟ بهترین بازی RPG تک نفره را باهم مرور میکنیم.

بازی های نقش آفرینی تک نفره RPG می‌توانند شما را به دنیایی دیگر ببرند و لذتی متفاوت از سبک های دیگر بازی ها به شما ارائه دهند. با قرار گرفتن در جایگاه خود به عنوان تنها شخصیت غیر ربات در یک بازی، با بالا رفتن سطح، در یک داستان وارد می‌شوید، در ماموریت ها شرکت می کنید و معمولاً وضعیت جهان را بهبود می بخشید.

بازی های RPG زیادی وجود دارد، اما فقط بهترین ها شایسته وقت شما هستند. بنابراین، بیایید ببینیم آنها کدام هستند.

1. The Elder Scrolls V: Skyrim

The Elder Scrolls V: Skyrim
The Elder Scrolls V: Skyrim

Skyrim از زمان انتشار به عنوان یک کلاسیک شناخته شده است و در طول نسل های مختلف امتحان خود را پس داده و تا به امروز همچنان پابرجاست. یکی از بهترین بازی های RPG در Steam است.

با بازی در نقش Dragonborn، در سراسر Skyrim مبارزه می کنید و در بسیاری از خطوط جستجو شرکت می کنید. محتوای مبتنی بر داستان، ماموریت های جانبی و کلکسیون های زیادی وجود دارد که می‌توانید پیدا کنید.

Skyrim دارای یک خط داستانی لذت بخش، سرگرم کننده و دنیایی همه جانبه است. ارزش تکرار فوق العاده ای دارد و بازی احساس کنترل را در شما می‌دمد.

2. بهترین بازی RPG تک نفره: The Witcher 3: Wild Hunt

بهترین بازی RPG تک نفره: The Witcher 3: Wild Hunt
بهترین بازی RPG تک نفره: The Witcher 3: Wild Hunt

The Witcher اکنون با انتشار سریال نتفلیکس یک فرنچایز بسیار محبوب است، اما بازی The Witcher 3: Wild Hunt بود که آن را بر سر زبان ها انداخت. Witcher 3 با مجموعه ای از هیولا های مختلف که باید نابود کنید، طلسم هایی برای استفاده و مکانیک های رزمی خیره کننده مبتنی بر شمشیر، یک باری عالی است. Witcher یک بازی RPG تک نفره شگفت انگیز است.

The Witcher 3: Wild Hunt با بردن جوایز فراوان، سزاوار این جایگاه در لیست بهترین بازی های RPG تک نفره است. با توجه به قدیمی بودن بازی، می‌توانید آن را با قیمت ارزان در همه پلتفرم ها یا فروشگاه های خرده فروشی دست دوم خریداری کنید. اگر از طرفداران بازی های RPG تک نفره و داستان های فانتزی هستید، این بازی برای شما عالی است.

3. بهترین بازی RPG تک نفره: Dark Souls

بهترین بازی RPG تک نفره: Dark Souls
بهترین بازی RPG تک نفره: Dark Souls

Dark Souls به خاطر سختی هایی که در اولین ملاقات برای گیمر ها ایجاد کرد بدنام است، یک RPG تک نفره دشوار است که توانایی های مکانیکی شما را آزمایش می‌کند. شما با شرور های زیادی روبرو خواهید شد، داستانی غنی و جذاب را کشف خواهید کرد و بارها خواهید مرد. Dark Souls لایه لایه است، به سرعت متوجه می‌شوید که چیزهای زیادی درباره بازی های RPG باید بدانید.

Dark Souls دو دنباله موفق را تولید کرد و اغلب به عنوان یک کلاسیک کالت در نظر گرفته می شود. چندین جایزه بهترین بازی سال را از آن خود کرد و بازخورد مثبتی از منتقدان گرفت. سازندگان حتی بازی را به دلیل محبوبیت بالای آن بازسازی کردند.

4. Mass Effect: Legendary Edition

Mass Effect: Legendary Edition
Mass Effect: Legendary Edition

Mass Effect بازی های علمی تخیلی تک نفره با داستانی غنی هستند که تنوع زیادی در نحوه اجرای دارند. شما راه های مختلفی دارید و داستان بسته به انتخاب شما تغییر می‌کند. گزینه های دیالوگ به بازی ارزش تکرار بسیار زیادی می دهند.

نسخه افسانه ای Mass Effect شامل یک نسخه بازسازی شده از Mass Effect 1، 2 و 3 به همراه تمامی DLC ها است. حجم محتوای موجود در این نسخه آن را به یکی از بهترین بازی های RPG تک نفره تبدیل کرده است.

5. Elden Ring

Elden Ring
Elden Ring

Elden Ring جدیدترین عنوان از FromSoftware است که توسعه دهندگان عناوین تحسین شده ای مانند Dark Souls، Bloodborne و Sekiro: Shadows Die Twice هستند. در این بازی، شما در جستجوی حلقه افسانه ای به سرزمین های میانه سفر می‌کنید. غول های بزرگ، اژدها، اجنه و غیره همه وجود دارند تا مانع سفر شما شوند.

اگر از سری Dark Souls لذت بردید، مطمئنا عاشق این بازی خواهید شد. مکانیک عمومی از عناوین قبلی FromSoftware منتقل شده است، اما Elden Ring رویکردی غیرخطی و جهان باز دارد که به شما کنترل کامل بر کاری که انجام می‌دهید و زمان انجام آن را می‌دهد.

6. Star Wars: Knights of the old Republic

Star Wars: Knights of the old Republic
Star Wars: Knights of the old Republic

Knights of the Old Republic یکی از محبوب ترین بازی های تمام دوران است. این بازی نه تنها بهترین بازی جنگ ستارگان، بلکه یکی از بهترین بازی های تاریخ محسوب می‌شود، آنقدر محبوب است که سونی آن را برای Playstation 5 بازسازی می‌کند.

Knights of the Old Republic با شمشیر نوری و قابلیت پخش مجدد چشمگیر، داستان کلی جنگ ستارگان را گسترش می دهد. اگر هم از طرفداران جنگ ستارگان و هم از طرفداران RPG تک نفره هستید، Star Wars Knights of the old Republic یک گزینه عالی است.

7. Persona 5 Royal

Persona 5 Royal
Persona 5 Royal

Persona 5 Royal ممکن است به اندازه سایر بازی های RPG تک نفره در این لیست محبوب نباشد، اما اگر از طرفداران این سبک هستید، ارزش امتحان کردن را دارد. این بازی مورد تحسین منتقدان است. داستانی قابل تامل را به شما ارائه می دهد که بر اساس انتخاب های دیالوگ شما تغییر می کند.

Persona 5 Royal با عناصر RPG ژاپنی، طرفداران این ژانر را میخکوب می کند و جای تعجب نیست که همچنان در رتبه های برتر پلی استیشن 4 در سایت هایی مانند Metacritic قرار دارد.

8. Fallout: New Vegas

Fallout: New Vegas
Fallout: New Vegas

اگر از طرفداران Fallout هستید، احتمالاً می دانید که این مجموعه زمانی به اوج خود رسید که New Vegas منتشر شد. New Vegas با تکیه بر مکانیک ها و موتور های مورد استفاده برای Fallout 3، نگاهی دیگر به دنیای Fallout در دوره Fallout 3 ارائه می‌کند. با ویژگی هایی که ساعت ها سرگرمی را به شما هدیه می‌دهد.

Fallout در چند سال گذشته با انتشار عنوان ناامید کننده Fallout 76 از بین رفته است، اما این شکست چیزی از تجربه عالی که New Vegas برای اولین بار تقریباً یک دهه پیش برای گیمر ها ارائه کرد، کم نمی کند.

9. Divinity: Original Sin II

Divinity: Original Sin II
Divinity: Original Sin II

Divinity: Original Sin II یکی از بهترین بازی های RPG محسوب می شود. شما می توانید به تنهایی یا با سه بازیکن دیگر در هنگام مبارزه با هیولا ها در سرزمین Rivellon بازی کنید.

این بازی دارای یک سیستم مبارزه پیچیده و محتویات زیادی من جمله یک نقشه وسیع و هیولا های مختلف برای مبارزه است. مطمئنا در Divinity II بسیار سرگرم خواهید شد، چه خودتان تنهایی و چه با دوستان. اگر خود را طرفدار RPG می دانید، ارزش امتحان کردن را دارد.

10. بهترین بازی RPG تک نفره: Assassin’s Creed Valhalla

بهترین بازی RPG تک نفره: Assassin's Creed Valhalla
بهترین بازی RPG تک نفره: Assassin’s Creed Valhalla

Assassin’s Creed در طول تاریخ طولانی خود به عنوان یک RPG شناخته نمی شد. Assassin’s Creed Odyssey جایی است که بازی شروع به تکیه بر RPG کرد. Valhalla جهشی مستقیم به این ژانر برای مجموعه ای که مدت هاست به عنوان اکشن-ماجراجویی شناخته می‌شد بود.

با تصاویر سینمایی، داستانی لذت بخش و مبارزه آسان، می توانید ساعت ها به عنوان یک وایکینگ در والهالا سرگرم شوید. این بازی بسیاری از اسطوره های اسکاندیناوی را در خود دارد و حتی خط داستانی امروزی را گسترش می‌دهد. طرفداران تاریخ و بازی های RPG این را دوست خواهند داشت. اگر تا به حال از بازی Assassin’s Creed صرف نظر کرده اید، این عنوان ارزش بازی کردن را دارد.

بهترین بازی های نقش آفرینی تک نفره

بازی های نقش آفرینی تک نفره RPG، ساعت ها سرگرمی و حس کنترل بر دنیای بازی را فراهم می‌کنند. صدها بازی RPG در طول سال ها منتشر شده‌اند که این ژانر را برای گیمر ها جذاب کرده است. بازی هایی که در اینجا به آنها پرداخته می شود بهترین و محبوب ترین هستند.

اگر به توسعه بازی علاقه دارید، از یادگیری فناوری های کلیدی مورد استفاده در توسعه RPG لذت خواهید برد.

امتیاز این مطلب
سهیل دهقانی
نوشته شده توسط

سهیل دهقانی

علاقه مند به فناوری و تکنولوژی های روز دنیا کارشناس سئو و تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خدمات وایز اول پرداخت

وایز اول پرداخت

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس