معرفی همه بازی‌های دیزنی که در حال توسعه هستند

63
0
معرفی همه بازی‌های دیزنی که در حال توسعه هستند

لیست بازی‌های ویدیویی آینده دیزنی در حال حاضر کاملاً انباشته شده است، با پروژه های عظیم Marvel ،Star Wars و Disney Interactive که همگی در دست ساخت هستند. معرفی همه بازی‌های دیزنی که در حال توسعه هستند را در اول نیوز بخوانید.

دیزنی که در سال 1923 تأسیس شد، طی 100 سال گذشته به طور تصاعدی رشد کرده است. چیزی که به عنوان یک شرکت انیمیشن سازی نسبتاً کوچک شروع به کار کرد، به سرعت به نام شماره یک در صنعت پارک‌های موضوعی تبدیل شد و خیلی زود به برندی مترادف با سرگرمی کودکان، هم از نظر انیمیشن و هم از نظر لایو اکشن تبدیل شد. در دو دهه گذشته، دیزنی تنها به گسترش خود ادامه داده است، و حق امتیاز جنگ ستارگان را به دست آورده، فاکس را تصاحب کرده و مارول را جذب کرده است.

اگرچه دیزنی همیشه حضور ثابتی در چشم‌انداز بازی‌های ویدیویی داشته است، با بازی‌های اولیه NES با شخصیت‌هایی از TaleSpin و Duck Tales، نام آن در سرتاسر هنرصنعت قرار می‌گیرد. با توجه به داشتن حق امتیاز و مجوزهای بسیار زیاد، حتی بازی‌هایی که ظاهراً ربطی به خانه موش (اشاره به میکی موس) ندارند نیز به نوعی به این برند گره می‌خورند که به همان اندازه هیجان انگیز و ترسناک است.

جنگ ستارگان معرفی همه بازی‌های دیزنی که در حال توسعه هستند

معرفی همه بازی‌های دیزنی که در حال توسعه هستند

مونوپلی و انحصار تقریبی دیزنی در صنعت سرگرمی یک موضوع تفرقه انگیز است، اما وقتی صحبت از توسعه بازی می‌شود، پول بیشتر پشت یک پروژه اغلب می‌تواند چیز خوبی باشد، و دیزنی پروژه‌های بازی زیادی در حال حاضر دارد. همانطور که توسط Benji-Sales کارشناس صنعت در توییتر اشاره شد، دیزنی یک لوح کاملاً انباشته و برنامه‌ای فشرده در پیش دارد، با عناوینی که از خود دیزنی، مارول، جنگ ستارگان و حتی بیشتر می‌آیند.

از نظر فنی، تنها بازی‌های «خالص» دیزنی در حال توسعه، Disney Speedstorm و Disney Dreamlight Valley هستند. هر دو توسط Gameloft توسعه یافته‌اند و هر دو در حال حاضر برای انتشار در سال 2022 برنامه ریزی شده‌اند، این عناوین در اصل شبیه سازی‌های Mario Kart و Animal Crossing با پوسته‌های دیزنی هستند. Disney Speedstorm یک بازی کارتینگ مسابقه‌ای است که در آن بازیکنان می‌توانند به عنوان انواع شخصیت‌های انیمیشن پیکسار و دیزنی، از سالی گرفته تا کاپیتان جک مسابقه دهند و دره دریم لایت دیزنی یک بازی ماجراجویی شبیه سازی است که در آن بازیکن دهکده فانتزی خود را ایجاد می‌کند که در آن تعدادی از نمادین‌ترین شخصیت‌های دیزنی زندگی می‌کنند. اگرچه ممکن است کیفیت این بازی‌ها کمی مشکوک باشد، اما به نظر می‌رسد که نوستالژی‌های زیادی را به همراه خواهند داشت، عنصری که دیزنی در طول سال‌ها بر آن مسلط شده است.

مرحله بعدی لیست فعلی بازی‌های ویدیویی مارول است. اگرچه به تازگی به تعویق افتاده است، به نظر می‌رسد که Marvel’s Midnight Suns بازی بعدی مارول است که عرضه می‌شود. عنوانی جدید از توسعه دهندگان XCOM، بازی Marvel’s Midnight Suns یک بازی تاکتیکی نوبتی است که بیشتر بر عناصر ماوراء طبیعی جهان مارول تمرکز دارد. پس از آن، Insomniac هم با Marvel’s Spider-Man 2 و Marvel’s Wolverine دستش پر است. اولی باید به نحوی از موفقیت رفیع پیشینیان خود پیشی بگیرد، در حالی که دومی تقریباً به همان اندازه سوار بر آن است که حول یکی از محبوب‌ترین شخصیت‌های کتاب‌های مصور تمام دوران می‌چرخد.

پروژه جدیدی از مارول از تیم امی هنیگ در Skydance New Media نیز در دست ساخت است و احتمالاً در نمایشگاه دیزنی و مارول در نمایشگاه بازی‌های مارول در 9 سپتامبر برابر با ۱۸ شهریور رونمایی خواهد شد. عنوانی با محوریت Fantastic Four ،X-Men یا Defenders. همچنین شایعه شده است که یک بازی جهان باز و به رهبری EA تحت عنوان Black Panther در حال توسعه است، اگرچه تنها منبع اطلاعات در حال حاضر جف گراب، منبع کهنه کار هنرصنعت است.

شاید بزرگ‌ترین خط تولید دیزنی در حال حاضر، خط تولید Galaxy Far, Far Away باشد، زیرا در حال حاضر پنج بازی جنگ ستارگان در دست ساخت هستند. محتمل‌ترین عنوانی که برای اولین بار منتشر می‌شود، Star Wars Jedi: Survivor است، دنباله‌ای بر عنوان موفق سال ۲۰۱۹ Star Wars Jedi: Fallen Order. تا کنون تنها یک تریلر از آن نمایش داده شده است، طرفداران مشتاقانه منتظر اطلاعاتی درباره کال کستیس و ماجراجویی بعدی او در فضا هستند. Star Wars: Eclipse، یک بازی داستان محور که در دوران High Republic ساخته شده و توسط Quantic Dream در حال ساخت است، نیز به طور رسمی معرفی شده است، اگرچه برخی از صاحبان هنرصنعت حدس می‌زنند که به این زودی منتشر نخواهد شد.

علاوه بر پروژه‌های جنگ ستارگان که به طور کامل فاش شده‌اند، چند پروژه دیگر به‌طور رسمی اعلام شده‌اند، هرچند اطلاعاتی در مورد هر کدام به ندرت در دسترس است. یک بازی تیراندازی اول شخص جنگ ستارگان در دست ساخت است که توسط Respawn ساخته می‌شود، یک بازی جنگ ستارگان جهان باز که توسط یوبی سافت توسعه می‌یابد، و یک بازی استراتژی هم‌زمان جنگ ستارگان که توسط Bit Reactor در حال کار است.

با اینکه جنگ ستارگان و مارول دو جاذبه اصلی برای دیزنی در حال حاضر هستند، برند دیزنی اکنون در تمام گوشه‌های صنعت سرگرمی گسترده شده است و یک یا دو بازی بزرگ در حال حاضر در دست توسعه هستند که از نظر فنی متعلق به این شرکت هستند. بازی آینده Avatar: Frontiers of Pandora، یک بازی جهان باز گسترده از Ubisoft، یکی از آن عناوین است و عنوان ایندیانا جونز از Bethesda یکی دیگر است. نظر شما در این خصوص چیست؟ مقاله معرفی همه بازی‌های دیزنی که در حال توسعه هستند را چطور ارزیابی می‌کنید؟ بیش‌تر منتظر کدام بازی هستید؟ لطفاً دیدگاه‌های خود را با ما در بخش نظرات به اشتراک بگذارید.

منبع

امتیاز این مطلب
رضا خلف چعباوی
نوشته شده توسط

رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: khc.reza@gmail.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس