10 بازی پلی استیشن 1 که برای بازی با دوستان هنوز هم سرگرم کننده‌اند

111
0
10 بازی پلی استیشن 1 که برای بازی با دوستان هنوز هم سرگرم کننده‌اند

یکی از بزرگ‌ترین جذابیت‌های PS1، تعداد بازی‌هایی بود که بازیکنان می‌توانستند با دوستان خود از آن لذت ببرند، که بسیاری از آن‌ها هنوز هم تا به امروز خوب هستند. فهرست 10 بازی پلی استیشن 1 که برای بازی با دوستان هنوز هم سرگرم کننده‌اند را در اول نیوز بخوانید.

با وجود قدمت، پلی استیشن 1 یکی از بهترین کنسول‌های تمام دوران است. کتابخانه آن پر از عناوین تخیلی بود که با همه چیز از سکوبازی‌های فشرده گرفته تا گیم پلی اکشن مخفی کاری پر و پیمان سروکار داشتند. البته، یکی از بزرگ‌ترین جذابیت‌های جعبه خاکستری کوچک سونی، تعداد بسیار زیاد بازی‌هایی بود که بازیکنان می‌توانستند با دوستان خود در کنسول لذت ببرند.

چندین بازی چند نفره PS1 وجود دارد که در این زمینه ارزش ذکر را دارند که در زیر به بهترین آن‌ها اشاره شده است. اگر بازیکنان هنوز هم بتوانند کنسول را تهیه کنند و نسخه‌هایی از بازی‌های زیر را در دسترس خود داشته باشند، باز هم می‌توانند با تعدادی از دوستان خود تماس بگیرند و اوقات فوق‌العاده‌ای داشته باشند.

10 بازی پلی استیشن 1 که برای بازی با دوستان هنوز هم سرگرم کننده‌اند

10. تکن 3

بازی Tekken 3 یک بازی مبارزه‌ای عالی است که به دلیل مکانیک‌های مبارزه‌ای فشرده‌اش هنوز هم تا به امروز قدرتمند است. مطمئناً، بازی‌های بعدی این سری چندین نوآوری مدرن را با خود به ارمغان آورده‌اند، اما چیزی در مورد کلاسیک‌ها وجود دارد که آن‌ها را بی‌نهایت قابل بازی می‌کند.

همانطور که در مورد دیگر بازی‌های مبارزه‌ای نیز صدق می‌کند، بازیکنان می‌توانند با انتخاب مبارزان مورد علاقه خود با یکدیگر مبارزه کنند. حتی پس از گذشت چندین سال، تجربه بازی Tekken 3 با یک دوست، به معنای واقعی کلمه وصف ناشدنی و لذت بخش است.

10 بازی پلی استیشن 1 که برای بازی با دوستان هنوز هم سرگرم کننده‌اند

9. گرن توریسمو 2

مجموعه Gran Turismo یک فرنچایز مسابقه‌ای با سابقه و به شدت محبوب در پلی استیشن بوده است. بازی‌های قبلی این سری تأثیر زیادی بر جای گذاشتند، به خصوص وقتی صحبت از Gran Turismo 2 در میان باشد.

این بازی به راحتی یکی از بهترین بازی‌هایی بود که پلی استیشن از نظر بازی‌های مسابقه‌ای ارائه می‌کرد. چیزی که این تجربه را حتی بهتر کرد، تجربه بازی به صورت چند نفره با یک دوست در صفحه تقسیم شده بود و هنوز هم تا به امروز لذت بخش است.

10 بازی پلی استیشن 1 که برای بازی با دوستان هنوز هم سرگرم کننده‌اند

8. Tony Hawk’s Pro Skater 2

بازی Tony Hawk’s Pro Skater 2 یکی از بهترین بازی‌های ویدیویی است که تا کنون ساخته شده است. این واقعیت که ریمستر دو بازی اول مانند بنز به فروش رفت کافی است تا ثابت کند این عنوان واقعا چقدر تاثیرگذار بوده است.

به نوبت با یکی از دوستان در پلی استیشن وان به تجربه‌ی بازی بپردازید. بعد از اینکه رکورد خود را بر جای گذاشتید از دوست خود بخواهید که رکورد شما را جابه‌جا کند. البته، بیشتر مردم ریمسترها را به جای نسخه کلاسیک آن انتخاب می‌کنند، اما چیزی در مورد جذابیت کلاسیک‌ها وجود دارد که در نوع خود خاص است.

10 بازی پلی استیشن 1 که برای بازی با دوستان هنوز هم سرگرم کننده‌اند

7. کراش باندیکوت

کراش باندیکوت یکی از افسانه‌ای‌ترین سکوبازی‌های تمام دوران است. حتی با انتشار نسخه‌های بازسازی‌شده، بیشتر مردم متوجه می‌شوند که تشخیص ضربه از نسخه اصلی همراه با جذابیت غیرقابل انکار آن همچنان ارزش بررسی را دارد.

دقت بالا در پرش‌ها در این بازی و فرار از خطرات بی شماری که می‌تواند کراش را با یک ضربه از بین ببرد، زمان بسیار خوبی را برای شما رقم می‌زند. تعویض کنترلرها بعد از هر مرگ یک راه بسیار منصفانه و سرگرم کننده برای انجام این بازی است.

10 بازی پلی استیشن 1 که برای بازی با دوستان هنوز هم سرگرم کننده‌اند

6. Street Fighter Alpha 3

سری Street Fighter یکی دیگر از فرانچایزهای بازی‌های مبارزه‌ای با سابقه است که با انتشار Street Fighter Alpha 3 نشانی عظیم در پلی استیشن اصلی ایجاد کرد. این عنوان مبارزه‌ای عالی هنوز پابرجاست و بازی با دوستان بسیار سرگرم کننده است.

با انبوهی از شخصیت‌های مورد علاقه طرفداران، بازیکنان می‌توانند با مجموعه‌های حرکتی ویژه و ترکیب‌های پیشگامانه، لحظات خوبی را در مبارزه با یکدیگر داشته باشند. این بازی ممکن است تفاوت‌های مدرن را در بازی‌های Street Fighter بعدی نداشته باشد، اما واضح است که بسیاری از مردم اصلاً به این موضوع اهمیت نمی‌دهند.

10 بازی پلی استیشن 1 که برای بازی با دوستان هنوز هم سرگرم کننده‌اند

5. پاراپا رپر

یکی از سخت‌ترین بازی‌های پلی استیشن اصلی، اکثر بازیکنان هرگز انتظار نداشتند که PaRappa the Rapper تا این حد چالش برانگیز باشد. به هر حال، جلوه‌های بصری زیبا و طراحی هنری و سبک بازی باعث شده است که چیزی جز یک تجربه معمولی برای گذران وقت به نظر نرسد.

با این حال، وقتی رپ شروع شد و بازیکنان متوجه شدند که بازی واقعاً چقدر سخت است، همه این انتظارات از بین رفت. بازیکنان باید با ورودی‌های خود تقریباً فریم کاملی داشته باشند، و قطعاً بازی فوق‌العاده‌ای برای بازی با دوستان است، زمانی که کنترلر پس از هر شکست بین دوستان دست به دست شود.

10 بازی پلی استیشن 1 که برای بازی با دوستان هنوز هم سرگرم کننده‌اند

4. Driver

زمانی بود که مردم از بازی‌های درایور دیوانه می‌شدند. مکانیک فشرده و رویکرد پخته به لحن این بازی‌ها آنها را از اکثر بازی‌های رانندگی دیگر آن دوران متمایز می‌کند.

مرحله اول Driver ممکن است یکی از سخت‌ترین بازی‌هایی باشد که در آن زمان ارائه می‌شد، اما بازی قطعاً پس از این چالش باز می‌شود. بازی با دوستان و انجام ماموریت‌ها به خودنمایانه‌ترین شیوه ممکن بخشی از دلایل محبوبیت درایور توسط بازیکنان زیادی است.

ماشین جنگی

3. Twisted Metal 2

صحبت از بازی های رانندگی با تاکید بالغانه شد، سخت است که به سری Twisted Metal اشاره نکنیم. این فرنچایز مسابقه‌ای ممکن است در حال حاضر غیرفعال باشد، اما بیشتر مردم هنوز هم دوران شکوه این فرنچایز را به یاد می‌آورند.

بازی Twisted Metal 2 یک بازی عالی در پلی‌استیشن است که در آن بازیکنان می‌توانند در دسته‌ای از حالت‌های بازی بچرخند که به آنها نیاز دارد تا دست نخورده به خط پایان برسند یا تا حد امکان ماشین‌های زیادی را نابود کنند. هر حالت یک سرگرمی محض است، به خصوص اگر بازیکنان دوستی داشته باشند که از این قتل عام لذت ببرند.

متال اسلاگ

2. Metal Slug X

یک بازی دو بعدی کلاسیک که تا به حال همه نام آن را شنیده‌اند، کسانی که آن را بازی کرده‌اند می‌دانند که Metal Slug X چقدر سخت و در عین حال جذاب است. سبک هنری این بازی‌ها در نوع خود نمادین است، با اکشن‌های آشفته بسیاری از بازیکنان را بارها و بارها به تجربه مجدد سوق می‌دهد.

بازیکنانی که می‌خواهند تجربه را قابل کنترل‌تر و هیجان‌انگیزتر کنند، نباید از بخش co-op این عنوان غافل شوند. به هر حال، در Metal Slug X دو بازیکن بهتر از یک بازیکن هستند.

کراش ماشینی

1. Crash Team Racing

یکی از اولین بازی‌های مسابقه‌ای کارتی که روی پلی‌استیشن عرضه شد، Crash Team Racing جای خالی ماریو کارت را برای بسیاری از طرفداران سرسخت این مجموعه محبوب پر کرد. این بازی ممکن است مبتکرترین مسابقه کارتینگ در هنرصنعت نباشد، اما کار را به خوبی انجام می‌دهد.

این واقعیت که بازیکنان کاملاً عاشق بازسازی آن هستند نشان می دهد که Crash Team Racing واقعا چقدر سرگرم کننده است. هنگامی که بازیکنان این عنوان را به دست آورند، بازی با دوستان یک لذت وصف ناپذیر است.

نظر شما در این خصوص چیست؟ فهرست 10 بازی پلی استیشن 1 که برای بازی با دوستان هنوز هم سرگرم کننده‌اند را چطور ارزیابی می‌کنید؟ جای کدام بازی در این بین خالی است؟ لطفاً دیدگاه‌های خود را با ما در بخش نظرات به اشتراک بگذارید.

منبع

امتیاز این مطلب
رضا خلف چعباوی
نوشته شده توسط

رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: khc.reza@gmail.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس