11 بهترین ثبت کننده نام دامین برای استفاده در حال حاضر (2023)

79
0
بهترین ثبت کننده نام دامین

بخش کلیدی مارکتینگ یک کسب و کار آنلاین جدید، داشتن نام دامین ای است که نشان دهنده برند شما باشد. نام‌های دامین عالی به راحتی به یاد ماندنی هستند و سریع تایپ می‌شوند. هنگامی که یک ایده کسب و کار جدید دارید و در مورد نام آن فکر می کنید، باید یک دامین خریداری کنید، آن را ثبت کنید و وب سایت خود را در جایی میزبانی کنید. بهترین ثبت کننده نام دامین چیست؟

این فرآیند می تواند پیچیده و دست و پا گیر به نظر برسد، بنابراین ما یک راهنمای حقایق سریع در مورد نحوه انتخاب بهترین ثبت کننده دامین برای کسب و کار خود گردآوری کرده ایم.

انتخاب های برتر

. بهترین ثبت کننده دامین برای تجارت الکترونیک: Shopify

. بهترین ثبت کننده دامین کلی: BlueHost

. بهترین برای نام های دامین بدون هاستینگ: Domain.com

1.بهترین ثبت کننده نام دامین: Shopify

بهترین برای مشاغل تجارت الکترونیک

اگر به دنبال راه اندازی یک فروشگاه آنلاین هستید، Shopify بهترین ثبت کننده دامین است.

اگر قبلاً وب‌سایت خود را راه‌اندازی نکرده‌اید – یا حتی اگر راه‌اندازی کرده‌اید – راحتی بسیار زیاد است. اگر هر یک از اجزای یک وب سایت و به خصوص یک فروشگاه آنلاین را به صورت جداگانه راه اندازی کنید، به مقدار زیادی ابزار و پلتفرم نیاز دارید.

شما به یک ثبت کننده دامین، یک سرور برای هاستینگ دامین خود، یک طراحی وب سایت و به احتمال زیاد ایمیل و قابلیت پشتیبانی مشتری نیاز دارید. انجام همه این کارها به صورت جداگانه امکان پذیر است، اما از نظر تجربه، پیچیده می شود.

Shopify به شما امکان می دهد همه اینها را در یک مکان دریافت کنید. هنگامی که دامین خود را با Shopify ثبت می کنید، بلافاصله به فروشگاه آنلاین شما متصل می شود، به این معنی که نگران اتصالات شخص ثالث یا فرآیندهای پیچیده راه اندازی فنی نخواهید بود.

قیمت ها کمی گران تر از سایر ثبت کننده های دامین هستند، اما هزینه های تمدید معقول است. Shopify بهترین گزینه برای کسانی است که به دنبال راه اندازی یک فروشگاه آنلاین هستند، بنابراین اگر به آن عملکرد نیاز ندارید، ممکن است انتخاب مناسبی برای شما نباشد.

حقایق فوری:

. قیمت های اولیه و قیمت گذاری تمدید: قیمت ها از 11 تا 14 دلار در سال شروع می شود. قیمت تمدید با قیمت خرید سال اول شما مطابقت دارد – هیچ هزینه‌ای برای تمدید تعجب آور نیست!

. گزینه‌های حفظ حریم خصوصی: Shopify شامل محافظت از حریم خصوصی WHOIS در تمام ثبت‌های دامین است، بنابراین لازم نیست این لایه امنیتی اضافی را برای هزینه سالانه اضافی اضافه کنید.

. انتقال دامین: انتقال دامین به یا از Shopify یک فرآیند آسان است. برای انتقال دامین به Shopify، فقط باید از واجد شرایط بودن آن اطمینان حاصل کنید و باید دامین را حداقل به مدت 60 روز نگه دارید. انتقال دامین به خارج از Shopify فقط شامل چند کلیک بر روی صفحه مدیریت Shopify شما است.

. خدمات همراه و افزودنی: Shopify هر آنچه را که برای ایجاد یک فروشگاه آنلاین نیاز دارید ارائه می دهد. این بدان معناست که شما می توانید ثبت دامین را با هاستینگ وب، وب سایت، طراحی وب سایت، عملکرد خرید آنلاین و ایمیل همراه کنید. می توانید لیست کامل ویژگی هایی که Shopify ارائه می دهد را در اینجا مشاهده کنید.

2. Namecheap

بهترین قیمت برای شروع مقرون به صرفه

Namecheap یک گزینه مقرون به صرفه برای ثبت دامین است و یک بسته هاستینگ وب خوب ارائه می دهد. علیرغم ارائه پشتیبانی عالی از مشتری در وب سایت خود، نظرات مشتریان می گویند که این سرویس بهترین نیست، بنابراین این را در نظر داشته باشید.

اگر به دنبال قیمت و بسته ای منصفانه هستید که شامل حفاظت WHOIS و هاستینگ وب می شود، این گزینه خوبی است.

حقایق فوری:

. قیمت های اولیه و قیمت تمدید قیمت دامین های .com در Namecheap از 8.88 دلار در سال شروع می شود. قیمت تمدید از 12.98 دلار شروع می شود و به طور متوسط ​​در سال دوم حدود 4 دلار بیشتر از آنچه در سال اول پرداخت کرده اید است.

. گزینه های حفظ حریم خصوصی: WhoisGuard از اطلاعات شخصی شما در فهرست WHOIS محافظت می کند و برای همه دامین های ثبت شده با Namecheap رایگان است. Namecheap همچنین ویژگی‌های امنیتی مانند گواهی‌های SSL، VPN و PremiumDNS را به عنوان افزودنی‌هایی به هزینه سالانه شما ارائه می‌دهد.

. انتقال دامین: انتقال دامین به خارج از Namecheap به آسانی انجام می شود. این یک فرآیند کاملاً استاندارد است – شما می‌توانید Namecheap را تا زمانی که دامین شما بیش از 60 روز قدمت داشته باشد و ظرف 60 روز منتقل نشده است ترک کنید. انتقال دامین به Namecheap سریع (از 30 دقیقه تا شش روز) و مقرون به صرفه است. شما فقط دامین ای را که می خواهید منتقل کنید در نوار جستجو تایپ کنید تا ببینید واجد شرایط است یا خیر و سپس آن را در سه مرحله انتقال دهید.

. خدمات همراه و افزودنی: Namecheap بسته ای را با ثبت دامین و هاستینگ وب ارائه می دهد. افزونه ها شامل ایمیل، ویژگی های امنیتی (SSL، VPN، DNS) و هاستینگ وردپرس است.

3.بهترین ثبت کننده نام دامین: Hover

بهترین برای ثبت نام سریع و آسان

Hover از سال 2008 وجود داشته است، و نکته جالب در مورد آن کاربر پسند و ساده بودن آن است. اگر تنها چیزی که نیاز دارید ثبت دامین بدون همه زنگ ها و سوت ها است، این یک گزینه عالی برای شماست. Hover Connect به شما امکان می دهد خدمات ضروری مانند Etsy، فیس بوک یا Shopify را متصل کنید.

حقایق فوری:

. قیمت های اولیه و قیمت تمدید: قیمت گذاری از 12.99 دلار در سال برای دامین های .com شروع می شود و تمدید آن از 14.99 دلار در سال شروع می شود.

. گزینه های حفظ حریم خصوصی: حفاظت از WHOIS در تمام دامین های واجد شرایط سطح بالا گنجانده شده است.

. انتقال دامین: انتقال دامین از 12.99 دلار برای دامین های .com شروع می شود. انتقال دامین به Hover آسان است – دامین شما باید جدیدتر از 60 روز باشد و در 60 روز گذشته قابل انتقال نباشد. دامین همچنین نمی تواند هیچ گونه اختلافی با آن داشته باشد.

. خدمات همراه و افزودنی: Hover برای خرید دامین های انبوه تخفیف ارائه می دهد. شما همچنین می توانید عملکرد ایمیل را خریداری کنید.

4. Google Domains

بهترین برای ثبت دامین ساده

Google Domains چیز خاصی نیست – حتی ساده‌تر از Hover است. قیمت مقرون به صرفه است و هزینه کمتری نسبت به Shopify و Hover برای دامین های .com دارد.

بهترین بخش استفاده از Google Domains به عنوان ثبت کننده، سهولت در قرار دادن تبلیغات پولی است. اگر قصد دارید از پلتفرم Google Ad برای مارکتینگ محصولات خود استفاده کنید، Google Domains راه اندازی آن را بسیار آسان می کند. Google همچنین ارسال ایمیل داخلی و پشتیبانی 7/24 مشتری را ارائه می دهد.

حقایق فوری:

. قیمت های اولیه و قیمت تمدید: دامین های جدید از 9 دلار در سال شروع می شوند. همه برنامه‌ها شامل حفاظت از حریم خصوصی، پشتیبانی 24 ساعته مشتری، ارسال ایمیل، تأیید دو مرحله‌ای Google، Google Cloud DNS، و بازارسال دامین و زیر دامین است.

. گزینه های حفظ حریم خصوصی: حفاظت WHOIS گنجانده شده است.

. انتقال دامین : انتقال دامین به گوگل آسان است، اما هزینه آن بستگی به دامین ای دارد که می خواهید انتقال دهید.

. خدمات همراه و افزودنی: می‌توانید در Google Ads، ایمیل و طراحی وب‌سایت را به خرید خود اضافه کنید.

5.بهترین ثبت کننده نام دامین: Domain.com

بهترین برای نام های دامین بدون هاستینگ

Domain.com به دلیل سرعت و قابلیت اطمینان برای هاستینگ تجارت الکترونیک شناخته شده است. همچنین پشتیبانی از چت زنده را ارائه می دهد، که می تواند با شروع راه اندازی وب سایت جدید خود بسیار مفید باشد.

اما حفاظت از حریم خصوصی هزینه اضافی دارد و قیمت گذاری در جاهای دیگر بهتر است. Domain.com انتخاب خوبی برای هاستینگ وب قابل اعتماد است، بنابراین برای کسانی که به دنبال هاست سایت خود در همان جایی که آن را ثبت می کنند خوب است.

حقایق فوری:

. قیمت های اولیه و قیمت گذاری تمدید: قیمت دامین های .com از 9.99 دلار در سال با حداقل یک سال شروع می شود. تمدید دامین برای دامین های com از 13.99 دلار در سال شروع می شود.

. گزینه های حفظ حریم خصوصی: حریم خصوصی دامین به عنوان یک افزونه در نظر گرفته می شود و می توانید آن را با ثبت دامنه خود با قیمت 8.99 دلار در سال همراه کنید.

. انتقال دامین: انتقال دامین در Domain.com آسان است، اما احتیاط در اینجا این است که شرکت قیمت گذاری را در وب سایت خود لیست نمی کند. قبل از اینکه ببینید چقدر هزینه دارد، باید دامین ای را که می خواهید انتقال دهید وارد کنید. اگر تصمیم دارید با Domain.com بروید، مطمئن شوید که به سایر خدمات لیست شده نگاهی بیندازید تا مطمئن شوید که انتقال را با قیمت منصفانه دریافت می کنید.

. خدمات همراه و افزودنی: همچنین می‌توانید هاستینگ وب (شروع از 3.75 دلار در ماه)، حفاظت از حریم خصوصی WHOIS، خدمات طراحی و مارکتینگ وب، سازنده وب‌سایت، ایمیل تجاری و امنیت وب‌سایت مانند SSL را خریداری کنید.

6. Dynadot

بهترین برای پسوندهای دامین برتر

Dynadot با قیمت شفاف و مناسب و طراحی وب سایت ساده خود یک گزینه خوب برای هاستینگ وب است. اما چیزی که آن را متمایز می کند، میزان دامین های سطح بالا (TLD) است که ارائه می دهد. TLD ها انتهای دامین شما هستند، مانند .com، .co، .shop، و غیره. Dynadot صدها TLD ارائه می دهد، بنابراین شانس خوبی وجود دارد که دقیقاً آنچه شما نیاز دارید را داشته باشند.

حقایق فوری:

. قیمت های اولیه و قیمت تمدید: Dynadot قیمت گذاری بسیار شفافی دارد – وب سایت آن قیمت ها را برای ثبت و تمدید برای هر TLD ارائه می دهد. قیمت ها نیز

مقرون به صرفه هستند: وب سایت های .com از 7.99 دلار برای ثبت نام و 8.99 دلار برای تمدید شروع می شوند.

. گزینه های حفظ حریم خصوصی: حفاظت WHOIS با دامین شما همراه است. احراز هویت دو عاملی در همه اکانت ها گنجانده شده است.

. انتقال دامین: انتقال دامین ساده است و از 8.99 دلار برای URL های .com شروع می شود.

. خدمات همراه و افزودنی: Dynadot یک سازنده وب سایت رایگان، مهلتی برای حذف (در صورت تغییر نظر در مورد دامنه خود)، هاستینگ وب، امنیت SSL و هاستینگ ایمیل ارائه می دهد.

7.بهترین ثبت کننده نام دامین: GoDaddy

بهترین گزینه برای گزینه های حفظ حریم خصوصی سفارشی

GoDaddy شناخته شده ترین ثبت کننده دامین در جهان است، اما این آن را به بهترین گزینه تبدیل نمی کند. GoDaddy گران‌ترین ثبت‌کننده دامین است، با هزینه‌های تمدید بالا و حفظ حریم خصوصی به عنوان یک افزونه. اگر می خواهید با یک ثبت کننده دامین بزرگ و شناخته شده همراه شوید، GoDaddy بهترین انتخاب است، اما تنها بر اساس ساختار قیمت گذاری، اولین انتخاب ما نیست.

حقایق فوری:

. قیمت های اولیه و قیمت تمدید قیمت دامین های .com از 11.99 دلار برای سال اول شروع می شود. هزینه تمدید در وب سایت ذکر نشده است و تنها زمانی که دامین ثبت شده در GoDaddy داشته باشید در اکانت شما قابل مشاهده است. از تجربه شخصی، تمدید GoDaddy گران‌ترین در بین همه این ثبت‌کننده‌ها است.

. گزینه های حفظ حریم خصوصی: حفاظت WHOIS در دامین شما گنجانده نشده است. GoDaddy سه سطح حفاظت از دامین را ارائه می دهد که همه آنها شامل حریم خصوصی WHOIS است. قیمت بستگی به دامین شما دارد.

. انتقال دامین: انتقال آسان است و از 7.99 دلار برای دامین های .com شروع می شود.

. خدمات همراه و افزودنی: امنیت وب سایت، حفاظت از حریم خصوصی، سازنده وب سایت، هاستینگ وب سایت، ایمیل، و سازنده فروشگاه آنلاین.

8. Bluehost

بهترین برای راه اندازی اولین وب سایت شما

Bluehost یکی از بهترین خدمات هاستینگ وب و ثبت دامین برای سازندگان وب سایت مبتدی است. اگر یک طرح هاستینگ بخرید، Bluehost یک دامین رایگان برای سال اول شما با آن به شما می دهد. همچنین دارای یک سایت ساز بصری و پشتیبانی 7/24 دامین است.

حقایق فوری:

. قیمت های اولیه و قیمت تمدید: برای خرید دامین .com 12.99 دلار در سال هزینه دارد که شامل 30 روز ضمانت بازگشت وجه و گواهینامه رایگان SSL (فهرست کامل قیمت گذاری دامین) است. همچنین، اگر تصمیم به هاست با Bluehost دارید، 2.95 دلار در ماه پرداخت می کنید و یک دامین رایگان برای سال اول دریافت می کنید.

. گزینه های حفظ حریم خصوصی: حفاظت WHOIS در برنامه شما گنجانده نشده است.

. انتقال دامین: انتقال آسان است، اما 12.99 دلار هزینه دارد.

. خدمات همراه و افزودنی: حفظ حریم خصوصی دامین + حفاظت، سازنده وب سایت، هاستینگ وب سایت، پشتیبانی 7/24 دامین، قفل دامین، تمدید خودکار برای دامین ها.

9. DreamHost

بهترین برای هاستینگ اشتراکی مقرون به صرفه و آسان

DreamHost برای مشتریان شرکتی که خواهان میزبانی ابری با کیفیت هستند مناسب تر است. میزبانی وب DreamHost انتقال نامحدود داده در ماه، ویژگی های امنیتی قوی و بسیاری از ابزارهای مدیریت دامنه را ارائه می دهد. به علاوه، ضمانت بازگشت وجه میزبانی مشترک منصفانه را ارائه می دهد.

حقایق فوری:

. قیمت های اولیه و قیمت تمدید: دامین های .com از 7.99 دلار برای سال اول شروع می شوند. سال‌های بعد از شما نرخ معمولی 17.99 دلار در سال دریافت می‌شود. این شامل گواهینامه رایگان SSL، حریم خصوصی دامین رایگان و زیر دامین رایگان است. در اینجا لیست کاملی از قیمت گذاری دامین Dreamhost آمده است.

. گزینه های حفظ حریم خصوصی: حریم خصوصی WHOIS رایگان همراه با خرید دامین.

. انتقال دامین: نقل و انتقالات برای .coms 9.99 دلار است.

. خدمات همراه و الحاقی: افزودنی اکانت ایمیل حرفه ای، سازنده وب سایت، هاستینگ وب سایت، قفل دامین اختیاری، سرورهای نام سفارشی رایگان، مدیریت DNS رایگان، ارسال دامین رایگان، پشتیبانی 7/24.

10.بهترین ثبت کننده نام دامین: Network Solutions

بهترین برای مالکیت دامین طولانی مدت

Network Solutions یک سرویس منحصر به فرد است زیرا به شما این امکان را می دهد که دامین خود را تا 100 سال قفل کنید.

اگر صاحب یک کسب و کار کوچک هستید، این می تواند آرامش زیادی به شما بدهد. یک نکته: هر چقدر که بخواهید وب‌سایت خود را قفل کنید (چه ۲۰ سال یا ۹۰ سال)، باید برای آن سال‌ها از قبل پرداخت کنید، و Network Solutions بازپرداخت نسبتاً زیادی ارائه نمی‌کند.

حقایق فوری:

. قیمت های اولیه و قیمت تمدید: از 9.99 دلار در سال شروع می شود.

. گزینه های حفظ حریم خصوصی: حریم خصوصی WHOIS در خرید دامین شما گنجانده نشده است.

. انتقال دامین: برای 9.99 دلار، به علاوه یک تمدید رایگان یک ساله.

. خدمات همراه و افزودنی: مدیریت دامین، سازنده وب سایت، پذیرش پرداخت های آنلاین، هاستینگ وب، ایمیل، ابزارهای مارکتینگ SEO، گواهینامه های SSL، مهر و موم سایت مورد اعتماد، امنیت سایبری مشاغل کوچک.

11.بهترین ثبت کننده نام دامین: Porkbun

بهترین برای معاملات پسوند دامین منحصر به فرد

Porkbun دارای بیش از 500 پسوند نام دامین مختلف برای انتخاب است. شما می توانید تمام پسوندهای دامین محبوب مانند .com و .org را دریافت کنید. به علاوه، موارد منحصر به فرد مانند دامین .sbs با قیمت پایین 1.10 دلار. پیمایش رابط کاربری آسان است و می توانید دامین ها را در یک مکان مناسب خریداری و تمدید کنید.

حقایق فوری:

. قیمت های اولیه و قیمت تمدید: ثبت و تمدید یک .com 9.13 دلار است. Porkbun یک لیست جامع از تمام قیمت های TDL ارائه می دهد.

. گزینه های حفظ حریم خصوصی: حریم خصوصی WHOIS با خرید اکثر TLD ها گنجانده شده است. فهرست TLD های پشتیبانی نشده را مرور کنید.

. انتقال دامین: هزینه 9.13 دلار برای یک .com.

. خدمات همراه و افزودنی: هاستینگ وب، هاستینگ ایمیل، سازنده وب سایت، بازار، هاستینگ ثابت، لینک ، هاستینگ وردپرس، سی پنل.

ثبت دامین چگونه کار می کند

نام دامین یک آدرس وب منحصر به فرد است که به افراد امکان می دهد به راحتی سایت شما را به صورت آنلاین پیدا کنند. همانطور که فرآیند انتخاب نام دامین خود را طی می کنید، همچنین باید مکانی را برای ثبت آن انتخاب کنید. اینجاست که ثبت‌کننده‌های دامین وارد می‌شوند. ثبت‌کننده دامین، نهادی است که از طریق آن دامین خود را خریداری و راه‌اندازی می‌کنید. همچنین URL شما را به یک آدرس IP منحصر به فرد اختصاص می دهد.

نحوه انتخاب یک ثبت کننده دامین

قبل از تصمیم گیری نهایی، باید ثبت کننده های دامین مختلف را بررسی کنید. در اینجا چیزی است که باید به دنبال آن باشید:

قیمت های اولیه و قیمت تمدید

اکثر ثبت کنندگان دامین از شما می خواهند که هر بار یک سال پرداخت کنید یا می توانید برای دریافت تخفیف چندین سال هزینه پرداخت کنید. قیمت اولین سال ثبت نام شما اغلب کمتر از نرخ سال های بعدی است. بنابراین، در حالی که نرخ یک سال پایین ممکن است توجه شما را جلب کند، باید مطمئن شوید که قیمت‌های تمدید بعدی هم مقرون به صرفه و هم مطابق با قیمت‌های ثبت‌کننده‌های دیگر است.

گزینه های حفظ حریم خصوصی

هنگامی که دامین ای را ثبت می کنید، با جزئیات شخصی مانند نام، آدرس و ایمیل شما مرتبط می شود. این اطلاعات توسط WHOIS ثبت شده و توسط شرکت اینترنتی برای نام‌ها و شماره‌های اختصاص ‌یافته (ICANN) مدیریت می‌شود. در اصل، این بدان معنی است که هر کسی می تواند به دنبال مالک یک دامین و نحوه تماس با آنها از طریق پست، تلفن یا ایمیل باشد. بسیاری از صاحبان دامین تصمیم می گیرند از این اطلاعات شخصی محافظت کنند. باید مطمئن شوید که هر ثبت کننده دامین ای که انتخاب می کنید، گزینه ای را برای پنهان کردن اطلاعات شخصی ارائه می دهد، اگر نمی خواهید در وب به اشتراک گذاشته شود.

انتقال دامین

انتقال دامین زمانی است که دامین را از یک ثبت کننده به ثبت کننده دیگر منتقل می کنید. اگر در جای دیگری قیمت تمدید کمتری پیدا کنید یا تصمیم بگیرید که گزینه دیگری را انتخاب کنید، این یک گزینه مفید است. بررسی کنید اگر بخواهید دامین خود را در آینده منتقل کنید، چقدر انعطاف پذیری خواهید داشت.

خدمات همراه و الحاقی

برخی از ثبت‌کنندگان دامین بسته‌های یکپارچه را ارائه می‌دهند که شامل هاستینگ وب‌سایت، آدرس ایمیل، دامین‌های سطح بالای جایگزین (مانند .store، .biz یا .co) و غیره است. این بسته‌ها اغلب مقرون به صرفه‌تر هستند و دریافت آن را آسان‌تر می‌کنند. وب سایت شما راه اندازی و راه اندازی می شود. به بسته‌ها یا افزونه‌هایی که یک ثبت‌کننده ارائه می‌دهد نگاهی بیندازید تا بتوانید معامله بهتری دریافت کنید یا همه چیز را در یک مکان مدیریت کنید.

سوالات متداول ثبت دامین

بهترین ثبت کننده نام دامین کدام است؟

چه ثبت کننده ای برای ثبت نام دامین خود استفاده می کنید به ویژگی هایی که به دنبال آن هستید و محدوده قیمت شما بستگی دارد. لیست بالا را بررسی کنید و مورد مناسب خود را انتخاب کنید.

آیا مهم است که از کدام ثبت کننده دامین استفاده کنم؟

آره. اگر می خواهید به سرعت یک وب سایت بسازید، باید از یک ثبت کننده دامین استفاده کنید که هاستینگ دامین و دامین هایی را برای خرید ارائه می دهد. Shopify هر دو را به صاحبان مشاغل ارائه می دهد.

بهترین راه برای خرید نام دامین چیست؟

به یک ثبت کننده دامین بروید و از ابزار جستجوی آن برای یافتن نام دامین های موجود استفاده کنید. به عنوان مثال، اگر به دنبال ایجاد یک وب سایت تجارت الکترونیک هستید، می توانید به سرعت یک دامین را از طریق Shopify پیدا کنید و در عرض چند دقیقه آن را ثبت کنید.

امتیاز این مطلب
سهیل دهقانی
نوشته شده توسط

سهیل دهقانی

علاقه مند به فناوری و تکنولوژی های روز دنیا کارشناس سئو و تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس