13 بهترین واچ فیس سفارشی اپل واچ

448
0
واچ فیس سفارشی اپل واچ

در اینجا برخی از بهترین واچ فیس سفارشی اپل واچ، از جمله چهره های جذاب و جذاب اپل واچ که نمایشگر خیره کننده را به نمایش می گذارند، آورده شده است.

در اپل واچ، صفحه ساعت راه اصلی شما برای تعامل با دستگاه است. همراه با مهمترین کار – اعلام زمان – به شما امکان می دهد داده های دیگر را مشاهده کنید و حتی با استفاده از پیچیدگی ها مستقیماً به برنامه ها بروید.

و درست مانند دستگاه های iOS، راه های زیادی برای سفارشی کردن صفحه اصلی ساعت دارید. در حالی که برخی بر ارائه حداکثر داده‌های ممکن تمرکز می‌کنند، اپل چندین گزینه با تصاویر بصری عالی را نیز شامل می‌شود.

چگونه فیس اپل واچ خود را تغییر دهیم

دو روش مختلف برای افزودن یا تغییر چهره اپل واچ وجود دارد — در خود ساعت یا با استفاده از برنامه واچ همراه در آیفون خود. در برنامه ساعت آیفون، به بخش Face Gallery بروید. با استفاده از اپل واچ، صفحه را به مدت طولانی فشار دهید و از Digital Crown برای رفتن به بخش New با پلاس استفاده کنید.

برای دستورالعمل‌های بیشتر، مطمئن شوید که نگاهی به نگاه کامل ما به نحوه سفارشی‌سازی اپل واچ با صفحه‌های ساعت بیندازید.

چهره های جذاب اپل واچ

برای داشتن ظاهری نرم، این چهره های جذاب اپل واچ زمان را به سبک نشان می دهند.

1.واچ فیس سفارشی اپل واچ Wayfinder

فقط برای Apple Watch Ultra، صفحه Wayfinder بهترین راه برای مشاهده تمام اطلاعات مورد نیاز در داخل یا خارج از منزل است. به لطف صفحه نمایش بزرگ Ultra، فضایی برای هشت عارضه در صفحه بیرونی و داخل صفحه ساعت وجود دارد. برای نمایش قطب نما که مختصات طول و عرض جغرافیایی را نشان می دهد، روی قاب روی واچ فیس سفارشی اپل واچ ضربه بزنید. از طرف دیگر، می توانید ارتفاع و شیب را نیز نشان دهید.

می توانید با انتخاب طیف گسترده ای از ترکیب رنگ ها و نمایش ساعت ها یا دقیقه ها در حلقه زمان، چهره خود را بیشتر سفارشی کنید. اگر این کافی نبود، این تنها چهره ای است که حالت شب را ارائه می دهد. تمام صورت قرمز می شود تا دید در شب شما حفظ شود.

2.بهترین واچ فیس سفارشی اپل واچ California

ساعت کالیفرنیا – که از نیمی از اعداد رومی و نیمی عربی تشکیل شده است – برای دهه ها جزء اصلی ساعت های گران قیمت بوده است. شما می توانید این ظرافت را به یک اپل واچ با چهره مناسب کالیفرنیا بیاورید.

این به شما امکان می‌دهد اعداد روی شماره‌گیر را برای سبک معمولی کالیفرنیا یا گزینه‌های دیگر، مانند تمام رومی، سفارشی کنید. همچنین تعدادی رنگ مختلف برای انتخاب وجود دارد.

گزینه تمام صفحه چهره دارای دو نقطه عارضه است. چهار نقطه عارضه در صورت دایره ای کوچکتر وجود دارد.

3.واچ فیس سفارشی اپل واچ GMT

GMT یکی دیگر از چهره های سرگرم کننده است که از ساعت های کلاسیک آنالوگ به عاریت گرفته شده است. این چهره تفاوت بین زمان محلی و میانگین زمان گرینویچ را با استفاده از دو شماره گیری مختلف نشان می دهد. صفحه داخلی زمان محلی را نشان می دهد، در حالی که شماره گیری بیرونی یک شماره گیری 24 ساعته برای ردیابی منطقه زمانی دوم است.

برای استفاده حداکثری از چهره، روی مرکز آن ضربه بزنید تا یک شهر انتخاب شده از لیست انتخاب شود. همچنین می توانید یک شهر خاص را از لیست ساعت جهانی اضافه کنید. طرح رنگی دو رنگ، روز و شب را همراه با طلوع و غروب خورشید در شهر انتخاب شده نشان می دهد. تعداد زیادی انتخاب رنگ برای انتخاب وجود دارد که بسیاری از آنها با رنگ های باندهای ساعت اپل مطابقت دارند.

چهار نقطه عارضه در گوشه های بیرونی برای شخصی سازی بیشتر صورت وجود دارد.

4. Astronomy

یکی از چهره‌های اصلی اپل واچ، تازه‌سازی فوق‌العاده‌ای دارد. با Astronomy، می توانید نمایی از ماه، زمین یا منظومه شمسی را انتخاب کنید. بسته به انتخاب شما، چرخاندن Digital Crown گذر زمان را نشان می دهد. به عنوان مثال، در منظومه شمسی، می توانید هم ترازی سیارات را در گذشته و آینده مشاهده کنید. سه فونت زمانی مختلف برای انتخاب وجود دارد.

می توانید یک پیچیدگی را در بالا و پایین صفحه قرار دهید.

5. Portraits

چهره پرتره روشی متفاوت برای سفارشی کردن اپل واچ شما با لحظاتی است که برای شما اهمیت دارد. در برنامه همراه Watch در iPhone خود، می‌توانید حداکثر 24 عکس پرتره گرفته شده توسط iPhone خود را انتخاب کنید. عکس های پرتره سوژه را با پس زمینه تار برجسته می کنند. هر بار که مچ دست خود را بالا می آورید، عکس تغییر می کند.

می‌توانید چهره را با یکی از سه فونت یا پس‌زمینه یا سبک تصویر دوتونی سفارشی کنید. یک نقطه عارضه برای بالا و پایین صورت وجود دارد.

چهره های ناز اپل واچ

به دنبال چیزی شایان ستایش هستید؟ این چهره‌های زیبای اپل واچ کاملاً مناسب هستند.

6.واچ فیس سفارشی اپل واچ Snoopy

ساعت Snoopy که با watchOS 10 عرضه می‌شود، دارای دو آیکون Snoopy و Woodstock است. این جفت در چهره متحرک زنده می شوند. هر بار که مچ خود را بالا می آورید، صحنه ای زیبا با بیگل و دوست پرنده اش خواهید دید.

آنها حتی با عقربه های ساعت تعامل خواهند داشت و به کاری که شما انجام می دهید واکنش نشان می دهند. به عنوان مثال، وقتی در استخر هستید، اسنوپی لباس غواصی خواهد پوشید. اگر اپل واچ با نمایشگر همیشه روشن دارید، زمانی که چهره فعال نیست، اسنوپی به تعویق می افتد.

شما می توانید سبک اعداد ساعت و رنگ پس زمینه را سفارشی کنید. اگر پس‌زمینه یکشنبه سورپرایز را انتخاب کنید، در طول هفته سیاه و سفید خواهد بود اما یکشنبه رنگی خواهد بود، درست مانند کمیک‌های اصلی.

7. Memoji

چهره Memoji کاراکترهای سرگرم کننده را از آیفون شما می گیرد و به اپل واچ می آورد. می‌توانید از بین بازیگران استاندارد شخصیت‌های Animoji – از تک‌شاخ گرفته تا زرافه – یا هر یک از Memoji را که ساخته‌اید انتخاب کنید. می توانید رنگ پس زمینه دلخواه را انتخاب کنید.

یک نقطه بالا و پایین برای عوارض وجود دارد.

8.واچ فیس سفارشی اپل واچ Stripes

تنها با یک نگاه سریع، احتمالاً چیز زیادی از چهره Stripes فکر نمی کنید. اما با کمال تعجب، یکی از قابل تنظیم ترین گزینه های موجود است.

برای شروع، می توانید تعداد نوارها را انتخاب کنید: از دو تا نه. سپس می توانید برای هر نوار یک رنگ انتخاب کنید. برای یک پیچ نهایی، حتی می توانید زاویه راه راه ها را انتخاب کنید.

نسخه تمام صفحه هیچ گونه پیچیدگی ندارد. اما یک نسخه کوچکتر دایره ای برای همه مدل ها با چهار عارضه بیرونی وجود دارد. اگر این عوارض را مفید می‌دانید، فهرست ما از بهترین عوارض اپل واچ را بررسی کنید.

9. Playtime

چهره‌ای سرگرم‌کننده و عجیب که با تصویرگر جوی فولتون ساخته شده است. Digital Crown را بچرخانید تا پس زمینه را تغییر دهید. همچنین می‌توانید روی واچ فیس سفارشی اپل واچضربه بزنید تا واکنش شخصیت‌ها را ببینید. شما می توانید از بین تعدادی رنگ مختلف چهره انتخاب کنید و حتی پس زمینه را غیرفعال کنید.

هیچ نقطه عارضه ای وجود ندارد و کل صفحه ساعت را به شخصیت های منحصر به فرد می دهد.

چهره های زیبای اپل واچ برای صفحه نمایش OLED

با این چهره ها از نمایشگر OLED خیره کننده اپل واچ خود نهایت استفاده را ببرید.

10. Palette

یکی دیگر از افزوده‌های جدید در watchOS 10، پالت پر از رنگ است. شما می توانید سه لایه متمایز و روی هم از رنگ ها را ببینید. با تغییر زمان، رنگ ها نیز تغییر می کنند. طیف گسترده‌ای از پس‌زمینه‌های چند رنگ یا یک گرادیان تک رنگ وجود دارد.

چهار نقطه عارضه در حلقه بیرونی صورت وجود دارد.

11.واچ فیس سفارشی اپل واچ Contour

فقط برای اپل واچ سری 7 به بعد، چهره Contour از گذر زمان الهام می گیرد. همه اعداد از یک فونت سفارشی استفاده می کنند و به گونه ای طراحی شده اند که در لبه نمایشگر قرار بگیرند. ساعت فعلی برجسته شده است.

شما می توانید از بین یک مدل واچ فیس معمولی یا گرد و یک رنگ اصلی برای اعداد انتخاب کنید. در صورت انتخاب، همان رنگ می تواند صفحه را پر کند. دو نقطه عارضه کوچک در وسط صفحه وجود دارد.

12.واچ فیس سفارشی اپل واچ Lunar

بسیاری از زیباترین چهره های اپل از بهشت ​​الهام می گیرند و Lunar نیز از این قاعده مستثنی نیست.

چهره قابل توجه تاریخ و زمان مراحل ماه را به تصویر می کشد. سه تقویم برای انتخاب وجود دارد – چینی، عبری و اسلامی. تاج دیجیتال را بچرخانید تا در هر ماه پیشرفت کنید و ببینید تقویم قمری چگونه با تقویم میلادی مقایسه می شود.

می توانید زمان دیجیتال یا آنالوگ را مشاهده کنید. یک تکه رنگ کوچک که می توانید انتخاب کنید برای دست دوم روی صورت است. چهار اسلات عارضه در هر گوشه وجود دارد.

13.واچ فیس سفارشی اپل واچ Fire and Water

چهره Fire and Water قطعا یک راه منحصر به فرد و زیبا برای نشان دادن اپل واچ شما است زیرا عناصر مختلف کل صفحه نمایش OLED را در بر می گیرند.

هر دو فیلم Fire and Water در یک مدل سفارشی گرفته شده‌اند تا به آنها کمک کند تا با صفحه ساعت تعامل داشته باشند و طوری رفتار کنند که واقعاً در صفحه ساعت قرار دارند. نتیجه نهایی خیره کننده است. شما می توانید انتخاب کنید که فقط یکی از عناصر را ببینید یا انتخاب تصادفی از هر دو.

نسخه دایره ای صورت نیز برای همه مدل ها موجود است. که کل صفحه را اشغال نمی کند، اما دارای سه اسلات پیچیدگی است. هیچ عارضه ای در نسخه تمام صفحه موجود نیست.

با بهترین چهره های اپل واچ خودنمایی کنید

به لطف گزینه های بسیار متنوع، مجموعه ای از چهره های اپل واچ موجود برای هر نوع کاربری چیزی کوچک ارائه می دهد. در حالی که چهره‌های زیادی وجود دارند که بر ارائه هرچه بیشتر اطلاعات تمرکز دارند، انتخاب‌های زیبای دیگر نمایشگر شفاف و قدرت پردازشی دستگاه پوشیدنی را نشان می‌دهند.

امتیاز این مطلب
سهیل دهقانی
نوشته شده توسط

سهیل دهقانی

علاقه مند به فناوری و تکنولوژی های روز دنیا کارشناس سئو و تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس