بازی های معرفی شده در نینتندو دایرکت 2021

آخرین Direct نینتندو اجرا شد و به روز رسانی‌های بزرگی را برای نینتندو سوییچ به همراه داشت. در ادامه به نینتندو دایرکت 2021 می‌پردازیم.

22
0
4 بازی های معرفی شده در نینتندو دایرکت 2021

آخرین Direct نینتندو اجرا شد و به روز رسانی‌های بزرگی را برای نینتندو سوییچ به همراه داشت. در کنار اعلام عضویت Nintendo Switch Online + Expansion Pack که بازی‌های N64 و SEGA Genesis را اضافه می‌کند، نینتندو همچنین از Kirby and the Forgotten Land، اولین تریلر گیم پلی Bayonetta 3، گیم پلی جدید Splatoon 3، توسعه بازی Monster Hunter Rise و غیره رونمایی کرد. در ادامه به نینتندو دایرکت 2021 و بازی‌های معرفی شده در آن می‌پردازیم.

بهترین بازی‌های معرفی شده در نینتندو دایرکت 2021

Kirby and the Forgotten Land

2 بازی های معرفی شده در نینتندو دایرکت 2021

Kirby and the Forgotten Land یک ماجراجویی سه بعدی شایان ستایش است که برای نینتندو سوییچ در بهار ۲۰۲۲ منتشر می‌شود. این بازی دارای مناطق باز و وسیعی است که Kirby می‌تواند در آنها کاوش کند و پر از دشمنانی است که می‌تواند برای به دست آوردن توانایی از آنها کپی کند.

Nintendo Switch Online + Expansion Pack

0 بازی های معرفی شده در نینتندو دایرکت 2021

Nintendo Switch Online در حال دریافت یک به روز رسانی بزرگ است که هر دو بازی N64 و Sega Genesis را با عضویت جدید Expansion Pack به سرویس خود اضافه می‌کند. این به روز رسانی در اکتبر ۲۰۲۱ منتشر می‌شود و نینتندو قول می‌دهد که اطلاعات بیش‌تری در مورد قیمت و تاریخ دقیق انتشار نزدیک آن را اعلام کند.

مجموعه بازی‌های N64 در روز عرضه شاملSuper Mario 64 ،The Legend of Zelda: Ocarina of Time ، Mario Kart 64 ،Star Fox 64 ،Sin and Punishment ،Dr. Mario 64 ،Mario Tennis 64 ،WinBack و داستان یوشی است.

مجموعه بازی‌های SEGA Genesis در روز عرضه شامل Sonic the Hedgehog 2 ،Streets of Rage 2 ،Ecco the Dolphin ،Castlevania: Bloodlines ،Contra Hard Corps ،Machine Robotnik ، Golden Axe ،Gunstar Heroes ،MUSHA ،Phantasy Star IV ،Ristar ،Shining Force، Shinobi III: Return of the Ninja Master،Strider می‌شود.

این سرویس همچنین در آینده بازیهای N64 بیشتری مانند Banjo-Kazooie ،Pokemon Snap ،The Legend of Zelda: Majora’s Mask ،Kirby 64: The Crystal Shards ،Mario Golf ،Paper Mario و F-Zero X را اضافه می‌کند.

Bayonetta 3 | بهترین نمایش نینتندو دایرکت 2021

1 بازی های معرفی شده در نینتندو دایرکت 2021

تقریباً چهار سال پس از رونمایی از بایونتا ۳، سرانجام نگاهی به گیم پلی Bayonetta 3 انداختیم. تریلر نشان دهنده عملکرد بسیار زیادی است که طرفداران می‌توانند از بازی انتظار داشته باشند و توانایی جدیدی است که به Bayonetta اجازه می‌دهد تا شیاطین را کنترل کند. پایان تریلر نیز شخصیتی مرموز را نشان داد که کمی شبیه Vergil از Devil May Cry بود. این بازی در سال ۲۰۲۲ منتشر خواهد شد.

Splatoon 3

در حالی که هیچ به روزرسانی برای تاریخ انتشار وجود نداشت، Splatoon 3 یک تریلر گیم پلی جدید دریافت کرد که کمپین تک نفره را نشان داد. همچنین نگاهی به حالت به روز شده Turf War انداخته‌ایم که دارای سلاح‌های جدید و احتمالاً مکانیزم‌های پیمایش خواهد بود.

دیگر بازی‌های نمایش داده شده در نینتندو دایرکت 2021 :

5 بازی های معرفی شده در نینتندو دایرکت 2021

  • Castlevania Advance Collection
  • Star Wars: Knights of the Old Republic
  • Actraiser Renaissance
  • Project Triangle Strategy
  • Metroid Dread
  • Dying Light 2 Stay Human
  • Mario Golf: Super Rush
  • Deltarune: Chapter 2
  • Disco Elysium: The Final Cut
  • Shadowrun Trilogy
  • Rune Factory 5

حال که با بازی‌های نمایش داده شده در نینتندو دایرکت 2021 آشنا شدید، می‌توانید از دیگر مقالات سایت اول نیوز دیدن کنید.

امتیاز این مطلب
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس