4 بهترین تولید کننده کد QR برای فایل های PDF

69
0
تولید کننده کد QR

آیا می دانستید که می توانید یک PDF کامل را از طریق یک کد QR به اشتراک بگذارید؟ در اینجا چهار مورد از بهترین ژنراتورهایی که می توانید برای این کار استفاده کنید، آورده شده است. تولید کننده کد QR را در ادامه معرفی کرده ایم.

اگر می‌خواهید یک سند را به اشتراک بگذارید اما هر گونه تصویر، قالب ‌بندی، فونت یا موارد دیگر را حفظ کنید، یک PDF بهترین راه برای انجام این کار است. اما آیا می دانستید که می توانید کل فایل های PDF را از یک کد QR نیز به اشتراک بگذارید؟

این به شما امکان می دهد اطلاعات را در کدهای QR خود با خیال راحت به اشتراک بگذارید که دقیقاً همانطور که ایجاد کرده اید دریافت می شود. در اینجا چهار مورد از بهترین ها آورده شده است.

1.QR Code Generator for PDF

در ابتدا در این لیست، ما QR Code Generator را برای PDF داریم. اگر به دنبال مجموعه ای شگفت آور قوی از ویژگی هایی هستید که بتوانید از آنها برای تبدیل PDF خود به فرمت کد QR استفاده کنید، این یک مکان عالی برای شروع است.

برای شروع کار با این سازنده کد QR، ابتدا باید برای یک حساب ثبت نام کنید. اگر نگران حفظ حریم خصوصی هستید یا به سادگی ایمیل ندارید، راه‌های زیادی برای ایجاد فورا یک آدرس ایمیل جدید برای خود وجود دارد که می‌توانید از آنها استفاده کنید. با ایجاد یک حساب کاربری، تمام ویژگی های ذکر شده به مدت کمی بیش از 13 روز به صورت آزمایشی رایگان در اختیار شما قرار می گیرد و پس از آن، کدهای شما منقضی می شوند.

با ایجاد اکانت کاربری خود، می‌توانید وارد ماجراجویی شوید. QR Code Generator برای PDF به شما امکان می دهد از کدهای QR خود بهره بیشتری ببرید. می‌توانید PDF خود را آپلود کنید تا کد QR شما مستقیماً روی فایل اجرا شود، یا می‌توانید یک صفحه فرود کوچک برای توضیح فایل ایجاد کنید.

برای مثال، می‌توانید عنوانی را به صفحه بدهید که توضیح می‌دهد در حال اشتراک‌گذاری یک کاتالوگ با توضیح مختصری از آنچه در داخل آن است. اگر با این مسیر بروید، می توانید رنگ های مورد استفاده برای این صفحه فرود را تنظیم کنید، و حتی یک لوگو برای نمایش در هنگام بارگیری صفحه آپلود کنید، که بسیار چشمگیر است.

هنگامی که نحوه نمایش PDF خود را انتخاب کردید، می توانید ویژگی های خود کد QR خود را نیز تنظیم کنید. این شامل فریم‌هایی است که به کاربران می‌گویند کد QR، رنگ‌های کد، نحوه نمایش آن و حتی لوگویی را که می‌توانید به مرکز کد اضافه کنید، اسکن کنند.

در اینجا قابلیت های سفارشی سازی زیادی وجود دارد که می توانید از بین آنها انتخاب کنید، که برای اینکه کد QR شما دقیقاً همانطور که می خواهید کار کند عالی است.

2. Me-QR

بعدی در این لیست Me-QR است. اگر به دنبال راهی برای تبدیل فایل‌های PDF خود به کدهای QR با طیف گسترده‌ای از گزینه‌های قاب و کد QR مختلف هستید، این گزینه خوبی است.

گزینه های زیادی برای انتخاب نحوه نمایش PDF شما با Me-QR وجود ندارد. تنها کاری که واقعاً می توانید انجام دهید این است که PDF خود را آپلود کنید و Me-QR یک کد QR ایجاد می کند که مستقیماً آن را برای هر کسی که آن را اسکن می کند باز می کند.

با این حال، جایی که Me-QR واقعاً می درخشد، زمانی است که شما شروع به تنظیم نحوه نمایش کد QR خود می کنید. در اینجا گزینه‌هایی برای طیف گسترده‌ای از قاب‌های مختلف، رنگ‌های قاب، متن اضافی، الگوهای کد QR، رنگ‌های کد QR، اشکال، آرم‌ها و موارد دیگر وجود دارد.

اگر می خواهید یک کد QR بسازید که واقعاً منحصر به فرد به نظر برسد، این یک راه عالی برای انجام این کار است. بهتر از همه، شما به همه این ویژگی‌ها، به‌علاوه تجزیه و تحلیل و آماری مانند تعداد افراد منحصربه‌فردی که از کد QR شما هنگام ثبت نام برای یک اکانت کاربری بازدید کرده‌اند، دسترسی دارید.

تنها نقطه ضعف در اینجا این است که Me-QR تبلیغات را به کدهای QR شما تزریق می کند، مگر اینکه برای اشتراک ممتاز هزینه کنید. بد نیست، با توجه به آنچه که به صورت رایگان به آن دسترسی دارید، اما ارزش آن را دارد که در نظر داشته باشید.

3. QRcode Chimp

برای چیزی با طرح‌های کد QR منحصربه‌فرد، QRcode Chimp گزینه‌های سفارشی‌سازی متنوعی دارد که واقعاً با آنچه که بسیاری از تولیدکنندگان کد QR دیگر ارائه می‌دهند متفاوت به نظر می‌رسند.

برای شروع کار با QRcode Chimp، ابتدا باید ثبت نام کنید تا PDF خود را آپلود کنید، اما پس از انجام این کار، آماده خواهید بود که QR خود را مطابق با محتوای دلخواه خود سفارشی کنید.

بسیاری از ابزارهای آنلاین ساده و عالی برای ایجاد کدهای QR در دسترس هستند، اما گزینه‌های اینجا واقعاً با آنچه که معمولاً وقتی به یک کد QR فکر می‌کنید به آن فکر می‌کنید متفاوت است، اگرچه آنها دقیقاً یکسان عمل می‌کنند.

گزینه هایی برای لباس، حباب گفتار، حیوانات، گیاهان، غذا و بسیاری موارد دیگر وجود دارد. علاوه بر این، می‌توانید جنبه‌های دیگری مانند تغییر رنگ کد QR، اضافه کردن حاشیه‌ها، تنظیم اشکال کد QR و اضافه کردن لوگو را نیز اضافه کنید.

گزینه‌ها و اسلایدر‌های زیادی در اینجا وجود دارد که می‌توانید برای تنظیم ظاهر نتیجه نهایی خود با آنها کمانچه بزنید، بنابراین اگر چیز خاصی در ذهن دارید، این یک راه عالی برای دریافت آن است.

با QRcode Chimp، می‌توانید همه این کارها را به صورت رایگان انجام دهید، اگرچه لازم به ذکر است که فقط می‌توانید تعداد زیادی کد QR پویا را در یک اکانت رایگان داشته باشید. برای فایل‌های بزرگ‌تر، کدهای QR پویاتر، اسکن‌های بیشتر در ماه و موارد دیگر، ممکن است بخواهید به یک اکانت پریمیوم ارتقا دهید.

4. QRTiger

بالاخره QRTiger داریم. اگر به دنبال یک تولید کننده کد QR کوچک برای فایل های PDF خود هستید، QRTiger ممکن است همان چیزی باشد که به دنبال آن هستید.

QRTiger به شما امکان می دهد به راحتی یک کد QR برای PDF خود به صورت آنلاین ایجاد کنید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که پی دی اف خود را آپلود کرده و یک اکانت کاربری ایجاد کنید، و شما آماده خواهید بود.

گزینه‌های سفارشی‌سازی QR در اینجا بسیار سخت (solid جامد، محکم) هستند، با ترکیبی زیبا از تنوع بدون اینکه خیلی زیاد باشد. می‌توانید الگویی را که کد QR استفاده می‌کند، نحوه نمایش چشم‌ها، اضافه کردن لوگو و تنظیم رنگ‌ها و سایر ویژگی‌ها تنظیم کنید.

با یک اکانت رایگان QRTiger، به سه کد QR پویا دسترسی خواهید داشت، به این معنی که می‌توانید پس از انتشار در جهان، آن‌ها را ویرایش کنید و همچنین تجزیه و تحلیل‌هایی را درباره عملکرد آنها مشاهده کنید. این همچنین شامل یک پنجره لوگوی QRTiger است که می توانید با ارتقاء به یک طرح برتر از آن اجتناب کنید.

ایجاد کدهای QR برای فایل‌های PDF شما نباید مشکل باشد

همانطور که می بینید، طیف گسترده ای از خدمات مختلف تولید کد QR وجود دارد که می توانید از بین آنها انتخاب کنید. هر کدام چیزی کمی متفاوت ارائه می‌دهند، اما با هم گزینه‌های مختلفی را برای شما فراهم می‌کنند که می‌توانید از بین آنها انتخاب کنید و چیزی را پیدا کنید که برای شما مناسب باشد.

برای برنامه های اساسی یا برنامه های پیچیده تر، می توانید تقریباً برای هر چیزی یک کد QR ایجاد کنید. حتی می توانید کدهای QR ایجاد کنید تا اسناد آنلاین را به راحتی به اشتراک بگذارید.

امتیاز این مطلب
سهیل دهقانی
نوشته شده توسط

سهیل دهقانی

علاقه مند به فناوری و تکنولوژی های روز دنیا کارشناس سئو و تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس