5 بهترین برنامه اشتراک گذاری فایل در رایانه شخصی ویندوز

57
0
بهترین برنامه اشتراک گذاری فایل

آیا نیاز به انتقال سریع فایل های خود دارید؟ یکی از این ابزارهای اشتراک فایل را در رایانه شخصی ویندوز خود امتحان کنید.

در حالی که همیشه می توانید از یک درایو USB برای جابجایی فایل های خود استفاده کنید، اکنون برنامه های ویندوز زیادی وجود دارد که به شما کمک می کند همین کار را تنها با چند کلیک انجام دهید. بنابراین، چگونه بهترین را انتخاب می کنید؟ آیا قیمت بهترین شاخص کیفیت است؟ آیا این طبقه بندی اساسی است، چه منبع باز یا منبع بسته؟

مانند هر چیز دیگری، بهترین چیز برای شما بستگی به آنچه می خواهید دارد. این در مورد برنامه های اشتراک گذاری فایل نیز صادق است.

1.بهترین برنامه اشتراک گذاری فایل SHAREit

SHAREit یک برنامه اشتراک‌گذاری فایل همتا به همتا است که به شما در انتقال فایل‌هایتان کمک می‌کند. در حالی که این برنامه برای بسیاری از کاربران اندروید معروف و شناخته شده است، می تواند به شما کمک کند تا فایل های خود را از یک رایانه به رایانه دیگر به اشتراک بگذارید. مجموعه ای از ویژگی ها باعث شد که این ابزار را برای این راهنما انتخاب کنیم:

این به شما کمک می کند فایل های خود را مانند عکس ها، موسیقی و ویدیوهایی که بعداً می توانید به اشتراک بگذارید، انتقال دهید.

داده های تلفن همراه رایگان.

به شما امکان می دهد فایل ها را بین تلفن و رایانه خود انتقال دهید.

فایل های خود را روی هات اسپات ها انتقال دهید.

یک اپلیکیشن چند پلتفرمی

علاوه بر اینکه یکی از سریع ترین راه ها برای انتقال فایل بین رایانه شخصی و دستگاه های تلفن همراه است، برنامه ShareI دارای ویژگی تمیز کردن نیز می باشد. به عنوان مثال، تنها با چند ضربه، می‌توانید گوشی خود را از تمام مواد زائد پاک کنید و سرعت آن را افزایش دهید.

دانلود: SHAREit (رایگان)

2. AirDroid Personal

جدا از سرعت انتقال سریع، AirDroid می تواند به شما کمک کند فایل های خود را در سایر دستگاه ها مانند Android، iOS، Windows یا Mac انتقال دهید. علاوه بر انتقال فایل بین پلتفرمی، AirDroid همچنین می‌تواند ویژگی‌های مفید دیگری مانند انعکاس صفحه، کنترل از راه دور، و ویژگی‌هایی برای مدیریت پیامک‌ها و اعلان‌ها در رایانه شما در یک مکان به شما بدهد.

این برنامه در دو فرمت رایگان و پولی موجود است.

دانلود: AirDroid Personal (رایگان، 3.99 دلار در ماه)

3.بهترین برنامه اشتراک گذاری فایل Feem

Feem بهترین ابزار انتقال فایل آفلاین در این لیست است. این می تواند فایل های بزرگ را از یک دستگاه به دستگاه دیگر بدون هیچ وقفه یا وقفه ای انتقال دهد – برای این کار به اینترنت متکی است و هیچ محدودیتی برای اندازه فایل قائل نیست. این برنامه برای پلتفرم های اصلی در دسترس است، و در حالی که برنامه Feem قطعا یک ابزار مفید است، می توانید از نسخه برنامه وب نیز استفاده کنید، که به شما کمک می کند فایل های خود را به سادگی از مرورگر خود انتقال دهید.

می‌توانید ابتدا نسخه رایگان برنامه را که با محدودیت‌های قابل درک همراه است، ارائه دهید و ببینید آیا به شما کمک می‌کند یا خیر. اگر نسخه رایگان را دوست دارید، می توانید از گزینه های مختلف پولی انتخاب کنید.

دانلود: Feem (رایگان، 9.99 دلار در سال)

4.بهترین برنامه اشتراک گذاری فایل Slack

اگرچه Slack اولین بار توسعه داده شد و هنوز هم عمدتاً به عنوان ابزاری برای برقراری ارتباط یکپارچه بین اعضای تیم استفاده می شود، اما مجموعه ای از ویژگی های دیگر مانند اشتراک گذاری فایل را نیز ارائه می دهد. شما می توانید تقریباً هر چیزی را از طریق Slack به اشتراک بگذارید، از جمله اسناد، تصاویر یا ویدیوهای خود.

علاوه بر این، هر فایلی که به اشتراک می گذارید در Slack شما قابل جستجو و اشتراک گذاری خواهد بود و اتصال با هر کسی را بسیار آسان می کند.

دانلود: Slack (رایگان، طرح های قیمت گذاری مختلف)

5. Windows OneDrive

Windows OneDrive یک ابزار ذخیره سازی ابری از مایکروسافت است که می توانید از آن برای ذخیره فایل های ویندوز و سایر اسناد مهم استفاده کنید. اگرچه اولین چیزی که با شنیدن OneDrive به ذهن مردم می رسد راهی برای پشتیبان گیری از اطلاعات شما در ویندوز است، ابزارهای ذخیره سازی ابری آنلاین در انتقال فایل های شما از یک دستگاه به دستگاه دیگر نیز بسیار خوب عمل می کنند.

تنها کاری که باید انجام دهید این است که فایل ها را در فضای ذخیره سازی ابری خود آپلود کنید. از آنجا، پس از ورود به حساب کاربری خود، می توانید فایل ها را از هر دستگاهی دانلود کنید. البته، OneDrive تنها یکی از بسیاری از ابزارهای خدمات ابری است. گزینه های دیگری مانند Google Drive، Dropbox و غیره وجود دارد که به همین خوبی کار می کنند.

OneDrive یک طرح رایگان با محدودیت 5 گیگابایت فضای ذخیره سازی ارائه می دهد. اگر برنامه را دوست دارید، می توانید از لیستی از برنامه های اشتراک تصمیم بگیرید.

دانلود: Windows OneDrive (رایگان، برنامه های قیمت گذاری مختلف)

برترین برنامه های اشتراک گذاری فایل برای رایانه شخصی ویندوز

به اشتراک گذاری فایل ها و سایر اسناد شما نیازی به دردسر ندارد. با یکی از این ابزارها از بالا، اکنون می توانید به راحتی فایل های ویندوز خود را با رایانه های دیگر و همچنین دستگاه های دیگر مانند اندروید یا iOS به اشتراک بگذارید.

امتیاز این مطلب
سهیل دهقانی
نوشته شده توسط

سهیل دهقانی

علاقه مند به فناوری و تکنولوژی های روز دنیا کارشناس سئو و تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس