کنترل فشار خون با اپلیکیشن Hello Heart

افرادی که فشار خون دارند و از برنامه تلفن استفاده می‌کنند می‌توانند فشار خون را کاهش دهند در ادامه به اپلیکیشن Hello Heart می‌پردازیم

29
0
کنترل فشار خون با اپلیکیشن Hello Heart

یک مطالعه جدید نشان داد افرادی که فشار خون بالا دارند و از برنامه تلفن هوشمند و مانیتور در خانه استفاده می‌کنند، می‌توانند فشار خون خود را کاهش دهند. این اپلیکیشن با نام Hello Heart به افراد امکان می‌دهد فشار خون، وزن و فعالیت بدنی خود را ردیابی کرده و نکاتی در مورد نحوه کنترل فشار خون ارائه دهند. در ادامه به اپلیکیشن Hello Heart می‌پردازیم.

اپلیکیشن Hello Heart

1 کنترل فشار خون با اپلیکیشن Hello Heart

حدود نیمی از بزرگسالان در ایالات متحده دارای فشار خون بالا هستند، اما فقط حدود یک چهارم این افراد این بیماری را تحت کنترل دارند. مدیریت آن می‌تواند یک مشکل پیچیده باشد، به ویژه اگر افراد فقط در مطب پزشک اندازه گیری می‌کنند. جایی که می‌تواند بیش‌تر (از استرس ویزیت پزشک) یا پایین‌تر (از طریق وضعیتی به نام فشار خون پنهان) بیش از حد فعلی باشد.

رویکردهای سلامت دیجیتال برای مدیریت فشار خون، که به مردم منابع لازم برای پیگیری وضعیت در خانه را می‌دهد، برای پزشکان و محققان جذاب است زیرا می‌توانند به طور گسترده توزیع شوند. اپلیکیشن Hello Heart شامل یک مانیتور فشار خون است که به طور خودکار داده را مستقیماً به یک برنامه ارسال می‌کند. این برنامه روندها را زیر نظر دارد و به طور خودکار استراتژی‌هایی را برای بهبود فشار خون با مواردی مانند رژیم غذایی و ورزش در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

پس از یک سال استفاده از این برنامه، بیش از ۸۵ درصد از افراد مبتلا به فشار خون مرحله دو، شرایطی که افراد را در معرض بیماری‌های قلبی قرار می‌دهد، فشار خود را کاهش دادند که میزان نیروی وارد شده خون به دیواره شریان‌ها را در حالی که قلب قلب اندازه گیری می‌کند. بر اساس این مطالعه که در مجله JAMA Network Open منتشر شد، آنها طی سه سال در سطوح پایین‌تری ماندند. این برنامه همچنین برای افرادی که شرایط جدی‌تری ندارند موثر بود: حدود نیمی از افرادی که فشار خونشان بالا بود، پس از یک سال کاهش یافت.

این تجزیه و تحلیل اپلیکیشن Hello Heart شامل بیش از ۲۸۰۰۰ شرکت کننده بود. از افرادی که برنامه بیمه درمانی مبتنی بر کارفرما و تشخیص فشار خون بالا داشتند، پرسیده شد که آیا مایل به مشارکت هستند یا خیر. سن آنها بین ۴۳ تا ۵۸ سال بود و بیشتر آنها در مناطقی با موقعیت اجتماعی و اقتصادی خوبی زندگی می‌کردند.

حال که با کنترل فشار خون با اپلیکیشن Hello Heart آشنا شدید می‌توانید از دیگر مقالات سایت اول نیوز دیدن کنید.

امتیاز این مطلب
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس