چرا سنت دنیس بهترین شهر Red Dead Redemption 2 است؟

315
0
چرا سنت دنیس بهترین شهر Red Dead Redemption 2 است؟

بازی Red Dead Redemption 2 دارای نقشه وسیعی برای کشف است، اما بازیکنان ممکن است زمان زیادی را در شهر درخشان سنت دنیس سپری کنند. چرا سنت دنیس بهترین شهر Red Dead Redemption 2 است؟ در این مقاله از اول نیوز به این مهم می‌پردازیم.

دنیای باز Red Dead Redemption 2 به همان اندازه که جزئیات آن گسترده است، و بازیکنان می‌توانند ساعت‌ها به ردیابی حیوانات، رفتن به شکار گنج، کمپینگ در زیر ستاره‌ها یا ارتکاب جنایت با باند شرور Van der Linde بپردازند، چشم انداز متنوع هم دارد. از جمله قله‌های یخی کوه، باتلاق‌های مه آلود، علفزارهای گسترده، و جنگل‌های انبوه و غنی از حیات وحش. همچنین تعداد زیادی سکونتگاه انسانی وجود دارند و هر کدام شخصیت و فرهنگ خاص خود را یدک می‌کشند.

از بین تمام شهرهای Red Dead Redemption 2، شاید سنت دنیس جالب‌ترین باشد. در حالی که اکثر اعضای باند Van der Linde در برابر موج صنعتی شدن می‌ایستند و از آن متنفر هستند، سنت دنیس اما از آن سود زیادی می‌برد. این شهر دلربا دارای بهترین سرگرمی‌ها و برخی از بهترین مکان‌ها برای ملاقات با جالب‌ترین شخصیت‌ها است. برای بازیکنانی که به دنبال مکانی مناسب برای برآوردن تمام نیازهای خود هستند، هیچ انتخابی بهتر از سنت دنیس وجود ندارد.

چرا سنت دنیس بهترین شهر Red Dead Redemption 2 است؟

سرگرمی‌های سنت دنیس

سنت دنیس یکی از بزرگترین شهرها در Red Dead Redemption 2 است و به همین دلیل، بازیکنان می‌توانند کارهای زیادی در آنجا انجام دهند. برای برخی از سرگرمی‌های غیرفعال، بازیکنان می‌توانند به تماشای تئاتر پر زرق و برق رفته و یکی از تولیدات متعدد ارائه شده را تماشا کنند. آن‌ها بسیار طولانی هستند و تنها کاری که بازیکنان باید انجام دهند این است که کنترلر را زمین بگذارند و از نمایش لذت ببرند. وقتی کارتان تمام شد، می‌توانید به هتل بروید، حمام آب گرم بگیرید و راحت بخوابید.

برخی از لحظات غیرمنتظره و در عین حال سرگرم‌کننده هنگام قدم زدن در سنت دنیس رخ می‌دهند، از جمله جیب‌برهای تصادفی که اگر بازیکنان بخواهند پول خود را پس بگیرند، باید در سطح شهر آن‌ها را تعقیب کنند. سنت دنیس دارای بسیاری از فعالیت‌های منحصر به فرد دیگر است، از جمله توانایی سوار شدن بر تراموا. بازیکنان همچنین می‌توانند به استودیوی عکاسی رفته و در ژست‌های مختلف و با پس زمینه‌های مختلف عکس بگیرند. با پوشیدن لباس مناسب، بازیکنان می‌توانند عکس درجه یکی از آرتور به عنوان گاوچران همه چیز تمام غرب وحشی دریافت کنند. گزینه‌ها در سنت دنیس نامحدود هستند و بازیکنان به ندرت خسته یا بی حوصله می‌شوند.

چرا سنت دنیس بهترین شهر Red Dead Redemption 2 است؟

سنت دنیس یک هاب یا مرکز اجتماعی برای Red Dead Redemption 2

در حقیقت NPC‌های Red Dead Redemption 2 به طرز چشمگیری واقع گرایانه هستند و به شیوه‌های سرگرم کننده‌ای به اقدامات آرتور واکنش نشان می‌دهند. برخی از بهترین لحظات بازی مربوط به تعامل با NPC‌ها است که می‌توانند خوب، بی ادب و گاهی اوقات احمق باشند. برای بازیکنانی که مجذوب شخصیت‌های بازی هستند، سنت دنیس بهترین شهر برای تماشای روزمرگی NPC هاست، زیرا بازیکنان طیف گسترده‌ای از شخصیت‌های مختلف را خواهند دید که به شیوه‌های کاملاً باورپذیر رفتار می‌کنند. با توجه به شلوغی محیط اطراف، بهتر است بازیکنان آهسته راه بروند یا مطمئن شوند که اسب‌شان سرعت خود را ثابت نگه می‌دارد، زیرا به راحتی می‌توان با کسی برخورد کرد و توجه قانون را به خود جلب کرد.

به دلیل پرجمعیت بودن، سنت دنیس مکان خوبی برای بازیکنانی است که می‌خواهند افتخارات یا کارمای مثبتی کسب کنند. این بازیکنان بهتر است به آنجا بروند، زیرا چهره‌های جدید بی‌شماری برای احوالپرسی وجود دارند. در حین قدم زدن در خیابان‌ها، به لطف جمعیت جهان وطنی شهر، بازیکنان احتمالاً لهجه‌هایی را از سراسر جهان می‌شنوند، موضوعی که کاوش در سنت دنیس را جذاب‌تر می‌کند. اگر بازیکنان روحیه اجتماعی دارند، می‌توانند به یکی از کافه‌های شهر سنت دنیس بروند، جایی که افراد زیادی وجود دارند که همیشه برای گفتگو (یا نزاع) آماده هستند. برخی مکان‌ها همچنین محل خوبی برای شرکت در مینی گیم‌های مختلف هستند، که در صورت تمایل بازیکنان می‌توانند ساعت‌ها ادامه داشته باشند.

رد دد ردمپشن 2

سنت دنیس بهترین مکان برای انجام کارها است

با نقشه بزرگ Red Dead Redemption 2، رسیدن به تمام مکان‌های لازم برای انجام وظایف دشوار است. با این حال، سنت دنیس با ارائه مفیدترین خدمات در یک مکان، مشکل را کمی کاهش می‌دهد. بازیکنان می‌توانند قبل از سوار شدن بر اسب خود و یورتمه زدن به فروشگاه عمومی سنت دنیس برای تهیه وسایل ضروری بروند و به اسلحه ساز مراجعه کنند تا سلاح‌های خود را مرتب کنند. مکان‌های مختلفی نیز برای فروش پوست حیوانات و اقلام گوناگون موجود است و همچنین قصابی برای خرید و فروش گوشت وجود دارد.

سنت دنیس همچنین بهترین مکان برای شخصی‌سازی کردن آرتور مورگان است. خیاطی سنت دنیس یکی از بزرگ‌ترین کاتالوگ‌های تمام فروشگاه‌های لباس در بازی را دارد و پس از اینکه بازیکنان لباس مناسب را انتخاب کردند، می‌توانند برای مرتب کردن و اصلاح موهای صورت خود از سالن زیبایی و سلمونی دیدن کنند. همچنین یک اصطبل در دسترس است که بازیکنان می‌توانند اسب خود را تعویض کنند و آن را شخصی‌سازی کنند تا به بهترین شکل ظاهر شود. اسب‌ها را می‌توان با زین‌های فانتزی، یال‌های بافته شده و دم‌های رنگ کرده زیبا کرد.

برای بازیکنانی که به دنبال ایجاد هرج و مرج هستند نیز، سنت دنیس به لطف پرجمعیت بودن و پلیسی که در خیابان‌ها پرسه می‌زنند، یکی از بهترین مکان‌ها است. یک شلیک گلوله یا پرتاب یک مولوتف می‌تواند دیوانگی و جنون را آغاز کند. و ده‌ها قانونگذار را در پی آرتور بیاندازد. موضوعی که می‌تواند تعقیب و گریز هیجان انگیزی را در خیابان‌های پر پیچ و خم ایجاد کند.

گرفتن یک جریمه بالا و کسب امتیازات منفی برای بازیکنانی که برای پایان‌بندی بد آرتور تلاش می‌کنند به طرز باورنکردنی آسان است. سنت دنیس با رقابت سختی از سوی بلک واتر روبرو است که با امکانات فراوانی نیز همراه است. با این حال، به نظر می‌رسد بلک واتر فاقد آن شخصیت غنی‌ای است که سنت دنیس از آن بیرون می‌آید، و پس از اینکه بازی آن را به عنوان یک میوه ممنوعه در بیشتر مدت زمان کمپین قرار داد، تا حدودی نتوانسته انتظارات را برآورده کند.

سنت دنیس با زرق و برق و پیچیدگی خود یکی از چشمگیرترین شهرهای Red Dead Redemption 2 است. دلایل زیادی برای دوست داشتن مکان‌های دیگری مانند رودز و ولنتاین وجود دارد، اما سنت دنیس در جذب گیمرها برای بازدید و اقامت طولانی مدت مهارت دارد. البته گیمرهایی که به دنبال لذت بردن از غرب وحشی هستند، احتمالاً بهتر است از سنت دنیس دوری کنند، اگرچه زمانی که بازیکنان به تمدن نیاز دارند، این شهر درخشان همیشه در انتظار است.

بازی Red Dead Redemption 2 هم‌اکنون برای پلتفرم‌های کامپیوتر، پلی استیشن 4 و ایکس‌ باکس وان در دسترس است. نظر شما در خصوص این بازی چیست؟ به نظر شما چرا سنت دنیس بهترین شهر Red Dead Redemption 2 است؟ شما شهر دیگری را می‌پسندید؟ لطفاً دیدگاه‌های خود را با ما در بخش نظرات به اشتراک بگذارید.

منبع

4.5/5 - (21 امتیاز)
رضا خلف چعباوی
نوشته شده توسط

رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: khc.reza@gmail.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس