WalletConnect چیست ؟ اضافه شدن DApp به کیف پول Bitcoin.com

پشتیبانی از DApp‌های مبتنی بر اتریوم در کیف پول Bitcoin از طریق WalletConnect فراهم شد. در ادامه به WalletConnect چیست می‌پردازیم.

78
0
WalletConnect چیست ؟ اضافه شدن DApp به کیف پول Bitcoin.com

تیم Bitcoin.com از اعلام پشتیبانی از DApp‌های مبتنی بر اتریوم در کیف پول Bitcoin از طریق WalletConnect هیجان زده است. با استفاده از مبادلات غیرمتمرکز تجارت کنید، در بازارهای NFT شرکت کنید و سایر موارد را به دارایی‌های رمزنگاری شده خود اضافه کنید. در ادامه به WalletConnect چیست می‌پردازیم.

WalletConnect چیست ؟

1 WalletConnect چیست ؟ اضافه شدن DApp به کیف پول Bitcoin.com

WalletConnect پلی است که به طور ایمن DApps را به کیف پول‌های رمزنگاری متصل می‌کند. پس از تأیید اتصال بین کیف پول و DApp ،DApp می‌تواند درخواست‌های تراکنش را به کیف پول شما ارسال کند، که باید آنها را تأیید یا رد کنید.

کافی است به هر وب سایت DApp بروید، دکمه “Connect” یا “Sign in” را پیدا کرده و WalletConnect را به عنوان روش اتصال یا ورود به سیستم انتخاب کنید. این یک کد QR و یک پیوند را نشان می‌دهد. سپس، در کیف پول Bitcoin.com، روی نماد کد QR در صفحه اصلی ضربه بزنید و یا کد QR DApp را اسکن کنید، یا پیوند را Paste کنید.

پس از تأیید از طریق Wallet، به DApp متصل می شوید. این امر به DApp این امکان را می‌دهد تا محتویات کیف پول Bitcoin.com شما را ببیند و درخواست‌های تراکنش را برای شما ارسال کند که هم آنها را (از طریق وب سایت DApp) آغاز می‌کنید و هم از طریق کیف پول خود تأیید یا رد می‌کنید. همچنین می‌توانید با استفاده از WalletConnect با نسخه دسکتاپ وب کیف پول Bitcoin.com به DApps متصل شوید.

کاربرد DApps

2 WalletConnect چیست ؟ اضافه شدن DApp به کیف پول Bitcoin.com

در حالی که از لحاظ تئوری DApps می‌تواند هر کاری که برنامه‌های سنتی می‌توانند انجام دهند، محدودیت‌های پردازش فعلی شبکه‌های غیر متمرکز مانند Ethereum بدین معناست که DApp‌ها عمدتا برای فعالیت‌های مرتبط با پول استفاده می‌شوند. موارد استفاده از وام مبادله و مشتقات، چیزی است که اغلب به آن DeFi (مالی غیر متمرکز) گفته می‌شود. DAP‌های محبوب در این دسته شامل UniSwap ،SushiSwap و Compound هستند و Bitcoin.com از توکن‌های بومی برای همه آن DApp‌ها پشتیبانی می‌کند.

اخیراً، بازارهای NFT مانند OpenSea و SuperRare به DApp‌های محبوب تبدیل شده‌اند. در اینجا، می‌توانید آثار هنری و کلکسیون‌های مبتنی بر NFT را خرید و فروش کنید، که برخی از آنها عناصر گیمیفیکیشن را ادغام می‌کنند. می‌توانید DAP های توصیه شده را در برگه Discover برنامه Bitcoin.com Wallet مرور کنید.

حال که دریافتید WalletConnect چیست می‌توانید از دیگر مقالات سایت اول نیوز دیدن کنید.

امتیاز این مطلب
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خدمات وایز اول پرداخت

وایز اول پرداخت

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس