افزودن برنامه های اندرویدی به ویندوز 11 | تحولی عظیم برای توسعه دهندگان اندرویدی

مایکروسافت در حال افزودن برنامه های اندروید به ویندوز 11 است. برنامه‌های اندروید بطور محلی در ویندوز 11 اجرا می‌شوند.

44
0

مایکروسافت در حال افزودن برنامه های اندرویدی به ویندوز 11 است. این غول نرم افزاری اعلام کرد که علاوه بر جالب بودن بودن ویندوز 11، برنامه‌های اندروید بطور محلی در ویندوز 11 اجرا می‌شوند و از طریق فروشگاه جدید Windows که در سیستم عامل موجود است یا از طریق Appstore مربوط به آمازون قابل دانلود هستند.

برنامه‌های ویندوز برای این پروژه

برنامه های اندرویدی به ویندوز 11

مایکروسافت می‌گوید که از Appstore مربوط به آمازون برای آوردن برنامه‌های Android به ویندوز 11 استفاده می‌کند. برنامه‌ها در فروشگاه جدید Windows لیست می‌شوند و می‌توانند به نوار وظیفه پین ​​شوند یا در کنار برنامه‌های اصلی Windows قرار گیرند. مایکروسافت همچنین برای استفاده از فناوری Intel Bridge خود با اینتل همکاری می‌کند تا این امر را به واقعیت تبدیل کند، اگرچه برنامه‌های اندرویدی هنوز با هر دو سیستم AMD و Arm کار خواهند کرد. اطلاعات اضافی درباره پشتیبانی AMD و Arm برای برنامه های اندروید ویندوز 11 اضافه شد.

برنامه‌های اندروید در ویندوز 11 پاسخ متقابلی به پیشرفت اپل با تراشه‌های M1 و اجرای برنامه‌های iOS در macOS است. گرچه معادل وب بسیاری از برنامه‌های تلفن همراه وجود دارد‌، اما برخی از آنها کاستی‌هایی دارند و برنامه های خاصی مانند Snapchat ، Ring ، Venmo ، Roomba و اکثر برنامه های اتوماسیون خانگی در وب در دسترس نیستند.

مایکروسافت امروز برنامه هایی مانند TikTok را روی ویندوز 11 نشان داد. فروشگاه Windows که مایکروسافت نشان داد Ring ، Yahoo ، Uber و موارد دیگر را لیست می‌کند. بنابراین احتمالاً دسترسی کامل به Appstore آمازون را خواهیم دید.هنوز مشخص نیست که چگونه  ویندوز 11 از برنامه های Android پشتیبانی می‌کند، زیرا مایکروسافت پشتیبانی خود از فناوری Intel Bridge را به عنوان روش محبوب برای اجرای این برنامه‌ها تحت فشار قرار داده است.

ویژگی های افزودن برنامه های اندرویدی به ویندوز 11

ویژگی های افزودن برنامه های اندرویدی به ویندوز 11

این خبر غافلگیرانه در ادامه برنامه‌های اصلی مایکروسافت است که به توسعه دهندگان ویندوز اجازه می‌دهد برنامه‌های موجود اندرویدی خود را برای ویندوز در سال ۲۰۱۵ بازنویسی کنند. پروژه Astoria، همانطور که مایکروسافت آن را نام گذاری کرد، روشی بود که سعی در ترغیب توسعه دهندگان برای انتقال برنامه‌ها و سهولت انجام این کار دارد. این طرح سرانجام کمتر از یک سال بعد با شکست مایکروسافت روبرو شد و مایکروسافت اعتراف کرد که “دو فناوری برای آوردن کد از سیستم عامل‌های تلفن همراه به ویندوز غیرضروری است.”

مایکروسافت سالها است که روی ایده اجرای برنامه‌های اندروید روی ویندوز کار می‌کند و این شرکت ایده آزمایش برنامه‌های اندروید را در فروشگاه ویندوز درست قبل از راه اندازی ویندوز ۱۰ تجربه کرده است. درعوض، مایکروسافت تلاش کرد تا توسعه دهندگان را متقاعد کند تا از سیستم عامل Windows ناموفق خود استفاده کنند.

ادغام برنامه اندروید به طور مستقیم در ویندوز دستاورد مهمی است، خصوصاً اینکه این شرکت تلفن شما را به عنوان پلی برای رفع شکاف بین اندروید و ویندوز قرار داده است. مایکروسافت سال‌ها است که از اندروید به عنوان نسخه موبایل ویندوز استقبال می‌کند و اکنون  برنامه‌های موبایل مستقیماً در ویندوز 11 اجرا می شوند.

افزودن برنامه های اندرویدی به ویندوز 11 تحولی عظیم ایجاد کرده است. پیشنهاد می‌شود جدیدترین اخبار تکنولوژی را در سایت اول نیوز دنبال کنید.

امتیاز این مطلب
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس