6 دوربین عکس برداری 2021 که می توانید در حال حاضر خریداری کنید

در جستجوی بهترین دوربینی هستید که می‌توانید در سال ۲۰۲۱ خریداری کنید؟ در ادامه به ۶ دوربین عکس برداری 2021 می‌پردازیم.

27
0
6 دوربین عکس برداری 2021 که می توانید در حال حاضر خریداری کنید

در جستجوی بهترین دوربینی هستید که می‌توانید در سال ۲۰۲۱ خریداری کنید؟ در مورد دوربین‌های دیجیتال هرگز انتخاب بیش‌تری وجود نداشته است، اما هنگام انتخاب دوربین مناسب، این امر همچنین می‌تواند چیزهای زیادی را تحت تأثیر قرار دهد. اما نترسید، راهنمای گسترده ما برای بهترین دوربین‌های عکاسی و فیلمبرداری آمده است. در ادامه به ۶ دوربین عکس برداری 2021 که می‌توانید در حال حاضر خریداری کنید، می‌پردازیم.

6 دوربین عکس برداری 2021 که می‌توانید در حال حاضر خریداری کنید

خواه مشتاق دوربین بدون آینه، DSLR یا دوربین اکشن باشید، ما همه آنها را آزمایش کرده‌ایم تا راهنمایی خوبی را برای شما ارائه دهیم.

انتخاب بهترین دوربین به عوامل زیادی بستگی دارد. البته یکی از موارد مهم بودجه است. به همین دلیل، لیست ما دارای گزینه‌هایی با DSLR‌های مبتدی متغیر است و تا مدل‌های بدون آینه سطح بالا و حرفه‌ای را شامل می‌شود.

۱. Fujifilm X-T4

1 6 دوربین عکس برداری 2021 که می توانید در حال حاضر خریداری کنید

آیا به دنبال یک دوربین ترکیبی هستید که توانایی بالایی در فیلمبرداری داشته باشد؟ Fujifilm X-T4 بهترین گزینه در این زمینه است. این بهترین دوربین APS-C است که ما تا به حال آزمایش کرده‌ایم. Fujifilm X-T3 با افزودن تثبیت کننده تصویر در بدنه (IBIS)، برای عکسبرداری سریع‌تر و پشت سر هم ساخته شده است. این دوربین دارای باتری بزرگ (که با هر بار شارژ می‌تواند ۵۰۰ عکس بگیرد) و فوکوس خودکار (که در اکثر سناریوها سریع و قابل اعتماد است) می‌باشد. سنسور ۲۶ مگاپیکسلی APS-C آن همچنان برای عکسی پیشرو است، اما برگ برنده اصلی X-T4 عملکرد آن به عنوان یک دوربین فیلمبرداری است. IBIS در اینجا یک امتیاز بزرگ حساب می‌شود و X-T4 با طیف وسیعی از ابزارها و تجربه عکاسی عالی، از جمله صفحه نمایش لمسی کاملاً واضح، از آن پشتیبانی می‌کند. ممکن است این دوربین مانند بسیاری از دوربین‌های فول فریم هزینه داشته باشد، اما X-T4 و طیف وسیعی از لنزهای سری X یک دوربین عالی و کوچک برای کسانی است که به دنبال دوربین همه جانبه بدون آینه هستند.

۲. Canon EOS R6

2 6 دوربین عکس برداری 2021 که می توانید در حال حاضر خریداری کنید

در حالی که Canon EOS R5 برای اکثر مردم بیش از حد است، EOS R6 یک جایگزین فول فریم مقرون به صرفه است که به سادگی یکی از بهترین دوربین‌هایی است که می‌توانید امروز خریداری کنید. اگر قبلاً یکی از فریم‌های بدون آینه Canon مانند EOS R یا هر یک از DSLR‌های آن را دارید، این یک ارتقاء بیش از حد شایسته برای شما است. EOS R6 بهترین فوکوس خودکار را در اختیار دارد، یک سیستم تثبیت کننده تصویر فوق العاده در بدن و قدرت عکاسی پشت سر هم که آن را به تبدیل به یک دوربین بسیار خوب برای عکاسی از حیات وحش یا ورزش می‌کند. با وجود قابلیت فیلمبرداری 4K/60p، دوربین EOS R6 فاقد گزینه‌هایی مانند قابلیت DCI 4K و در مقایسه با رقبایی مانند Sony A7S III دارای محدودیت‌های گرمایی است، این باعث می‌شود که EOS R6 برای عکاسان غیر حرفه‌ای بهتر باشد.

۳. Nikon Z6 II

3 6 دوربین عکس برداری 2021 که می توانید در حال حاضر خریداری کنید

نیکون Z6 یکی از بهترین 6 دوربین های عکس برداری 2021 است و برای مدت طولانی به عنوان دوربین شماره یک حکمرانی می‌کرد و این در حالی است که Z6 II تنها یک جانشین متوسط است، اگر به دنبال یک طرفدار دوربین فول فریم هستید، قطعاً هر دو دوربین باید در لیست شما قرار بگیرند. Z6 همچنان بهترین عملکرد را ارائه می‌دهد، اما ما فکر می‌کنیم Z6 II تقریباً می‌تواند کاربرد‌های اضافی برای شما داشته باشد. پردازنده EXPEED 6 آن بهبودهای زیادی را به ارمغان می‌آورد، از جمله حالت پشت سر هم ۱۴ فریم در ثانیه (در Z6 از ۱۲ فریم در ثانیه). شما همچنین یک اسلات کارت UHS-II نیز دریافت کنید، که به شکاف موجود XQD/CFexpress متصل می‌شود و یک به‌روزرسانی سیستم عامل برای حالت فیلمبرداری جدید 4K/60p را به ارمغان می‌آورد.

۴. Fujifilm X-S10

4 6 دوربین عکس برداری 2021 که می توانید در حال حاضر خریداری کنید

به سختی می‌توان به دوربین دیگری فکر کرد که ترکیبی از اندازه، مقرون به صرفه بودن و جذابیت مشابه Fujifilm X-S10 را ارائه دهد. هم برای علاقه مندان و هم برای حرفه‌ای‌هایی این یک گزینه عالی است. شما یک سنسور آزمایش شده ۲۶/۱ مگاپیکسلی APS-C را ارائه می‌دهد. این ویژگی، که به شما در حفظ کیفیت تصویر در حین عکاسی دستی کمک می‌کند، در برخی از دوربین‌های کوچک سونی و Olympus نیز یافت می‌شود، اما هیچ یک از آنها هندلینگ عالی یا طیف وسیعی از ویژگی‌ها را ارائه نمی‌دهند.

۵. Nikon Z50

5 6 دوربین عکس برداری 2021 که می توانید در حال حاضر خریداری کنید

آیا به دنبال نسخه کوچک‌تر و مقرون به صرفه‌تری از Z6 برای مسافرت و عکاسی عمومی هستید؟ Z50 برای شما ساخته شده است. Z50 عکس‌های فوق العاده‌ای تولید می‌کند و دارای سیستم فوکوس خودکار عالی مانند Nikon Z6 است که برای موضوعات ثابت بسیار خوب کار می‌کند، اما در مورد ورزش و اکشن نمی‌تواند با عملکرد چیزی مانند Sony A6400 مطابقت داشته باشد. Z50 دارای صفحه لمسی و دوربین فوق العاده با کیفیت برای عکاسی است و می‌تواند گزینه‌ی مناسبی برای شما باشد.

۶. Sony A6100

6 6 دوربین عکس برداری 2021 که می توانید در حال حاضر خریداری کنید

پنج سال پیش، سونی A6000 یک دوربین بدون آینه بسیار محبوب را عرضه کرد. جانشین آن، A6100، دستورالعمل کلی موجود را از پدرش گرفته و چندین تغییر مفید را به آن اضافه می‌کند. A6100 کاملاً جمع و جور و دارای قابلیت سازگاری با مبتدیان است و مجموعه‌ای از ویژگی‌ها را شامل می‌شود که افراد ماجراجو را ناامید نمی‌کند. درک پتانسیل دوربین زمان بر است، اما موارد زیادی وجود دارد: سنسور APS-C همان تراشه ۲۴/۲ مگاپیکسلی است که در دوربین‌های برتر سونی یافت می‌شود، در حالی که سیستم فوکوس خودکار با پرچمدار سونی A6600 مشترک است. در نتیجه تصاویری با جزئیات فراوان و عموماً رنگ‌های دقیقی را ارائه می‌دهد. عمر باتری نیز مناسب است.

حال که با دوربین عکس برداری 2021 آشنا شدید می‌توانید از دیگر مقالات سایت اول نیوز دیدن کنید.

امتیاز این مطلب
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس